Gå til innhold

71 grader nord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var overraskende mange kjente fjes denne gangen jeg. Ingen hemmelighet at Norge er i ferd med å gå tom for kjendiser etter utallige årganger av 71, Farmen, Camp kulinaris, dans osv...

Anonymkode: d04ed...c06

Skrevet

Jeg vet hvem fire av dem er, men er jeg så gammel at jeg ikke kjenner til noen influensere eller hva de nå er, resten av de.

Men programmet kan bli bra uansett, jeg er ikke avhengig av å vite alt om deltakerne på forhånd.

Anonymkode: fcb4f...8f2

Skrevet

Kjenner til kun 3 her

Anonymkode: 19ba9...a07

Skrevet

Nei, her var det ikke mange kjente fjes for meg. Og de jeg kjenner er ikke mine favoritter. 71 kjendis hadde sin topp det året Jon Almås, Follestad og Melina var med. Det var en helt fantastisk kombo😂🤩

Anonymkode: ae459...27a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet hvem fire av dem er, men er jeg så gammel at jeg ikke kjenner til noen influensere eller hva de nå er, resten av de.

Men programmet kan bli bra uansett, jeg er ikke avhengig av å vite alt om deltakerne på forhånd.

Anonymkode: fcb4f...8f2

Det er ingen av de som er influenser. Jeg kjenner og til kun 4 av de.

Anonymkode: 7e620...3cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det er ingen av de som er influenser. Jeg kjenner og til kun 4 av de.

Anonymkode: 7e620...3cf

Hun gyldne, venninnen til Sophie Elise, er vel influebser?

Men ellers er det jo idrettsutøvere i idretter som ikke er så mye i sportsrevyen, og artister man kanskje ikke har hørt om fordi man liker en annen stil osv.

Men jeg hadde faktisk hørt om 7 av disse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, her var det ikke mange kjente fjes for meg. Og de jeg kjenner er ikke mine favoritter. 71 kjendis hadde sin topp det året Jon Almås, Follestad og Melina var med. Det var en helt fantastisk kombo😂🤩

Anonymkode: ae459...27a

Om du ikke kjenner personlighetene kan det jo hende det er fantastiske komboer her også 😉

Håper bare det blir vanlig 71, for det team greiene som er nå er håpløst, gidder ikke se....

Skrevet

Hvem hadde du sett for deg bli med i år da? 

Jeg kjente igjen alle utenom han første der. Synes de er nok kjendis til å være med her ;)

Anonymkode: 12cc6...f7c

Skrevet

Hele fem kjente denne gangen, men vet helt ærlig ikke om jeg orker nok et program med Fetisha 😟

Anonymkode: 588ad...019

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hele fem kjente denne gangen, men vet helt ærlig ikke om jeg orker nok et program med Fetisha 😟

Anonymkode: 588ad...019

Litt enig 🙈

Men hun ryker vel ganske fort ut vil jeg tro?

Hun er søt altså, men veldig slitsom å høre på når man er littegranne eldre enn henne selv ;)

Skrevet

De klarte vel ikke samle nok kjendiser til neste runde med Skal vi danse, så der blir neste runde en omkamp mellom populære deltagere som ikke har vunnet tidligere... 

Skrevet

Vet bare hvem to er, så for meg blir det en vanlig 71 grader nord. 

Anonymkode: 02445...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...