Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Mamma fyller 70 år, og i den forbindelse har jeg spurt min sønn om han kan synge en sang for henne. Han er flink til å synge, og synger i band. Men han synger ikke så mye som er rettet mot ei 70 år gammel dame. Om jeg finner en sang, så synger han den. Men jeg er ikke så god på sanger, og glemmer titler før sangen er ferdig. Noen her som har noen gode forslag? Anonymkode: ce606...1a6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Vi kan komme med mange forslag, men det må jo være en sang hun liker, så det er jo der du må starte. Hva slags musikk liker hun? Anonymkode: aa02c...b35
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Gå nå bare ikke i den fellen å tenke at alle damer over en viss alder liker gammaldans og salmer! 😄 Hvis du ikke vet hva slags musikk hun liker, så kan du jo spørre henne. Anonymkode: eeaeb...d97
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Takk for svar. Saken er at det er en overraskelse. Hun er heller ikke så veldig opptatt av musikk, men er veldig stolt av barnebarnet som kan synge. Det er nok opplevelsen av at han synger til henne som har mest betydning. Ikke nødvendigvis sangen. Men jeg ønsker jo at sangen også skal falle i smak, om dere skjønner.. Anonymkode: ce606...1a6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Gamle Elvis-sanger? Love me tender, Blue suede shoes? Beatles-klassikere: The long and winding road, I’ve just seen a face, Penny Lane Imagine Viser: Har du fyr, Vårherres klinkekule Anonymkode: 8d65b...b47
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Dere kan jo prøve å finne en sang som var in da hun var ung. Hvis hun blir 70 i år, så var hun jo i 20-årene på 70-tallet. Da kan jo noen alternativer være: Ballroom Blitz, You are the sunshine of my life, It’s a heartache, We are the champions, Living next door to Alice, Voodoo, En natt forbi, Bette Davis eyes. Det er masse å velge i😄 Anonymkode: eeaeb...d97
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Han kan jazze opp "it's a wonderful world". Det er en sang de fleste liker uavhengig av alder. Syns ikke så mye om sentimentalitet og altfor følelsesmessige ting. Anonymkode: 4e760...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå