Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålet. Men altså, anser dere virkelig det som nødvendig? Altså å vaske gulvene i huset typ annenhver dag? Blir det SÅ skittent på 2-3 dager? For meg føles det som utrolig unødvendig tidsbruk! Jeg har da så mye annet jeg heller vil bruke tiden på. Og jeg begynner å skjønne hvorfor mange mener de ikke har tid til å trene. Anonymkode: 34e9b...878
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålet. Men altså, anser dere virkelig det som nødvendig? Altså å vaske gulvene i huset typ annenhver dag? Blir det SÅ skittent på 2-3 dager? For meg føles det som utrolig unødvendig tidsbruk! Jeg har da så mye annet jeg heller vil bruke tiden på. Og jeg begynner å skjønne hvorfor mange mener de ikke har tid til å trene. Anonymkode: 34e9b...878 Antagelig så mener de at det er nødvendig ja. Det er jo helt utrolig at noen kan mene noe annet enn deg. Anonymkode: afc3d...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Jeg vasker det ikke så mange ganger i året engang. Fordi, det er ikke nødvendig. Bortsett fra bad og kjøkken. Anonymkode: 9bbd5...c5f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Det er vel ikke alle som har fått med seg at man får dårligere immunforsvar av å overdrive renhold. Selv ikke venner som har hunder vasker gulvene fire ganger i uken, men de støvsuger ofte i perioder av året når det dras inn ekstra sand, og ellers vasker ved (faktisk) behov. Anonymkode: adcea...2db
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Å vaske mer enn én gang i uka er sykt. Anonymkode: 227d6...3af
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålet. Men altså, anser dere virkelig det som nødvendig? Altså å vaske gulvene i huset typ annenhver dag? Blir det SÅ skittent på 2-3 dager? For meg føles det som utrolig unødvendig tidsbruk! Jeg har da så mye annet jeg heller vil bruke tiden på. Og jeg begynner å skjønne hvorfor mange mener de ikke har tid til å trene. Anonymkode: 34e9b...878 I perioder ja. Ikke hele gulvet i hele huset, men stue, kjøkken og gang. To småbarn som søler mye og en hund gjør det nødvendig i hvertfall i perioder å gå over med moppen ganske hyppig. Anonymkode: 3d73d...f63
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Antagelig så mener de at det er nødvendig ja. Det er jo helt utrolig at noen kan mene noe annet enn deg. Anonymkode: afc3d...d9f Ja, jeg finner det faktisk litt smått utrolig at noen klarer å skitne gulvene sine så mye til på to dager at de må vaskes annenhver dag. Ikke fordi jeg selv ikke gjør det, men fordi jeg ikke kan skjønne hvordan det blir så skittent på så kort tid at det skal være nødvendig. Anonymkode: 34e9b...878
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Jeg vasker gulvene et par ganger i halvåret. Men vi går ikke inn med sko. Har en svært habil robotstøvsuger som kjøres flere ganger i uka. I England der familien min bor går de inn med sko og der blir gulvene skitne. Men de vasker jo ikke for gulvene er vegg-til-vegg teppe… Synes det er litt ekkelt Anonymkode: 94c18...17e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 Jeg gjør ikke det, men kunne nok gjort det. Det flyr unger inn og ut hele dagen, vi har 3 katter, 2 kaniner og andre pelsdyr i bur som støver litt. Jeg går ofte inn med sko (vet det er en uting, men er mye på farta). Jeg har ikke tid til å vaske hver dag, da prioriterer jeg heller å trene! Men jeg har sjeldent tid til det og. Så da blir det bare skittent da Anonymkode: 14394...a20
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg finner det faktisk litt smått utrolig at noen klarer å skitne gulvene sine så mye til på to dager at de må vaskes annenhver dag. Ikke fordi jeg selv ikke gjør det, men fordi jeg ikke kan skjønne hvordan det blir så skittent på så kort tid at det skal være nødvendig. Anonymkode: 34e9b...878 Hunder/katter som drar inn møkk i perioder med dårlig vær f.eks (som det tross alt er en del av her i Norge). Barn som sikler og klisser på det meste, folk som har støvallergi osv. osv. Selvom jeg ikke vasker gulvet like ofte selv kan jeg forstå at noen har behov for det. Jeg har innekatt, og vasker gulvet oftere nå enn før jeg skaffet meg den (rundt 1 gang i uka nå, mot 1-2 ganger i mnd før). Det er da selvfølgelig stuegulvet, bad og kjøkken ble tatt oftere. Kjøkkengulvet må jeg vaske flere ganger i uka nå, for jeg har en katt som liker å bruke potene i våtfôret.. Anonymkode: b2861...544
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Vi har tregulv og laminat. De har ikke godt av fuktighet. Også leste jeg at hyppig tilføring av vann fører til bakterievekst. Så det fokuserer jeg på og vasker gulvet en sjelden gang 😆 Robotstøvsugeren brukes ukentlig Anonymkode: dda27...92a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg finner det faktisk litt smått utrolig at noen klarer å skitne gulvene sine så mye til på to dager at de må vaskes annenhver dag. Ikke fordi jeg selv ikke gjør det, men fordi jeg ikke kan skjønne hvordan det blir så skittent på så kort tid at det skal være nødvendig. Anonymkode: 34e9b...878 Mannen min vasker i stede for å støvsuge, og da er behovet der. Det er utrolig mye smuss som kommer av tre mennesker pluss en haug med unger som løper inn og ut. Anonymkode: 354ca...c2b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 Jeg skulle ønske de som deltar seriøst i en tråd som dette kunne oppgitt alder, bosted og hva de har studert. Anonymkode: 298fe...87f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg skulle ønske de som deltar seriøst i en tråd som dette kunne oppgitt alder, bosted og hva de har studert. Anonymkode: 298fe...87f Du får starte du da? Anonymkode: 354ca...c2b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 Keg Jar katter som røyter og føler ikke at det blir rent av bare støvsuging, så da blir det vasking i tillegg Anonymkode: 289dc...8cc
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #17 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg skulle ønske de som deltar seriøst i en tråd som dette kunne oppgitt alder, bosted og hva de har studert. Anonymkode: 298fe...87f Det er sant, veldig viktig. Jeg er bergenser med mastergrad i språkfag, 41 år og har aldri vasket gulvet i huset vi bor i (9 år siden vi flyttet inn). Mannen min vasker det 4-5 ganger i året. Flekker tørkes/vaskes bort med en klut når vi ser dem. Anonymkode: 97a30...423
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #18 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg finner det faktisk litt smått utrolig at noen klarer å skitne gulvene sine så mye til på to dager at de må vaskes annenhver dag. Ikke fordi jeg selv ikke gjør det, men fordi jeg ikke kan skjønne hvordan det blir så skittent på så kort tid at det skal være nødvendig. Anonymkode: 34e9b...878 Det blir ikke så skittent hos meg heller, men jeg har ingen problemer med å forstå at andre kan ha andre behov og preferanser enn meg. Anonymkode: afc3d...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå