Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Bruker unge moteriktige kvinner sånt igjen denne våren og sommeren? Eller gjelder dette kun for kjerringer? Jeg ser de dukker opp på ulike nett-reklamer, men det er kanskje fordi internettet definerer meg som en avdanket middelaldrende dame som er troende til å like sånne bukser? Anonymkode: 213e9...f57
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Capri er utelukkende for kjerringer og gamle damer. Ingen kler det. Anonymkode: 882c9...67d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Smaken er forskjellig. Jeg synes shorts som går til midt på låret er ulekkert, heller da capri bukse er penere. Anonymkode: 2b316...71b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Jeg skjønner ikke hva som skal være så galt med capri bukse. Anonymkode: e40b1...a44
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Capri er utelukkende for kjerringer og gamle damer. Ingen kler det. Anonymkode: 882c9...67d Hehe! Det er på ingen måte det mest kledelige plagget i verden nei😊
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Det er ingen under 175 som kler den type bukser, med mindre du har altfor lange bein som bør "kuttes" litt. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva som skal være så galt med capri bukse. Anonymkode: e40b1...a44 Det er ikke plagget i seg selv Det er at nesten ingen kler den. Er du 175 så kan buksen være fin den. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke plagget i seg selv Det er at nesten ingen kler den. Er du 175 så kan buksen være fin den. Anonymkode: 3ce83...461 Jeg er 173, så da funker det ikke da? Anonymkode: 3d788...857
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 173, så da funker det ikke da? Anonymkode: 3d788...857 Niks. Du er dessverre to cm for kort. Men hvis du har veldig lange ben så kan det gå. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Niks. Du er dessverre to cm for kort. Men hvis du har veldig lange ben så kan det gå. Anonymkode: 3ce83...461 Pokker! Hva om jeg tar en såle i skoen som er 2 cm da? Eventuelt limer på såler under? Da kan det i det minste fungere når jeg er ute, så får jeg heller ta den av inne sånn av ikke mann og barn kaster opp av synet siden det er så stygt når jeg tross alt mangler 2 cm. Anonymkode: 3d788...857
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Pokker! Hva om jeg tar en såle i skoen som er 2 cm da? Eventuelt limer på såler under? Da kan det i det minste fungere når jeg er ute, så får jeg heller ta den av inne sånn av ikke mann og barn kaster opp av synet siden det er så stygt når jeg tross alt mangler 2 cm. Anonymkode: 3d788...857 Høye hæler. Det funker det også. Kan bli stilig det med kul topp og lang jakke til under rompa. Så slipper du å styre med pålimte såler liksom.. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Høye hæler. Det funker det også. Kan bli stilig det med kul topp og lang jakke til under rompa. Så slipper du å styre med pålimte såler liksom.. Anonymkode: 3ce83...461 Jeg hadde håpet svaret mitt var såpass "off" at det ble tydelig at det var veldig sarkastisk og selvfølgelig ikke ment alvorlig i det hele tatt. Altså ærlig talt, hva som er på mote eller hva andre synes er pent burde faktisk ikke bety en tøddel for noen. Jeg blir ofte litt lattermild av alle "reglene" folk har her inne over hvem som kan bruke hvilke klær osv. Det er fristen å spørre "hvem bryr seg?!?", men åpenbart er det jo noen som gjør nettopp det. Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke bryr meg, og går med klær jeg selv liker og føler meg komfortabel i, uansett hva moten måtte si eller andre måtte mene. Anonymkode: 3d788...857
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde håpet svaret mitt var såpass "off" at det ble tydelig at det var veldig sarkastisk og selvfølgelig ikke ment alvorlig i det hele tatt. Altså ærlig talt, hva som er på mote eller hva andre synes er pent burde faktisk ikke bety en tøddel for noen. Jeg blir ofte litt lattermild av alle "reglene" folk har her inne over hvem som kan bruke hvilke klær osv. Det er fristen å spørre "hvem bryr seg?!?", men åpenbart er det jo noen som gjør nettopp det. Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke bryr meg, og går med klær jeg selv liker og føler meg komfortabel i, uansett hva moten måtte si eller andre måtte mene. Anonymkode: 3d788...857 Det handler ikke om mote. Det handler om hva som kler ulike kropper. Det er ingenting i veien for å ta hensyn til hva man kler av både snitt og farger. Hvis du og andre var klar over hvor mye sånt har å si for inntrykk du gir, og også om hvordan folk bedømmer deg, så hadde det nok vært viktigere å tenke over hvordan man gikk kledd. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det handler ikke om mote. Det handler om hva som kler ulike kropper. Det er ingenting i veien for å ta hensyn til hva man kler av både snitt og farger. Hvis du og andre var klar over hvor mye sånt har å si for inntrykk du gir, og også om hvordan folk bedømmer deg, så hadde det nok vært viktigere å tenke over hvordan man gikk kledd. Anonymkode: 3ce83...461 Jeg har mange venner, en stor familie og en jobb jeg liker og hvor jeg er respektert og har gode kolleger. Generelt sett er jeg godt likt. Hva i alle dager skal jeg da med resten? Jeg driter i om en random kjerring på gaten synes en bukse er ukledelig på meg, om jeg egentlig er for gammel til den genseren eller at jeg går i joggesko/sneakers til det meste. Jeg kler meg etter deg jeg selv synes passer til meg, min figur og smak, og det er faktisk mer enn godt nok. Anonymkode: 3d788...857
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det er ikke plagget i seg selv Det er at nesten ingen kler den. Er du 175 så kan buksen være fin den. Anonymkode: 3ce83...461 Godt jeg er 176 da 😁 Anonymkode: e40b1...a44
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg har mange venner, en stor familie og en jobb jeg liker og hvor jeg er respektert og har gode kolleger. Generelt sett er jeg godt likt. Hva i alle dager skal jeg da med resten? Jeg driter i om en random kjerring på gaten synes en bukse er ukledelig på meg, om jeg egentlig er for gammel til den genseren eller at jeg går i joggesko/sneakers til det meste. Jeg kler meg etter deg jeg selv synes passer til meg, min figur og smak, og det er faktisk mer enn godt nok. Anonymkode: 3d788...857 Det er ikke noe en random dame synes. Noen ting bare *er* ukledelig. Alle går med sneakers til det meste, det er ikke noe problem da det går til det meste. Alder har heller ikke så mye å si. Du trenger selvfølgelig ikke bry deg. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #17 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Godt jeg er 176 da 😁 Anonymkode: e40b1...a44 Du er heldig. Dere som er høye kan gå med alt. Det er flott å være høy. Anonymkode: 3ce83...461
Barbalamma Skrevet 28. april 2022 #18 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det handler ikke om mote. Det handler om hva som kler ulike kropper. Det er ingenting i veien for å ta hensyn til hva man kler av både snitt og farger. Hvis du og andre var klar over hvor mye sånt har å si for inntrykk du gir, og også om hvordan folk bedømmer deg, så hadde det nok vært viktigere å tenke over hvordan man gikk kledd. Anonymkode: 3ce83...461 På seg selv kjenner man andre..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #19 Skrevet 28. april 2022 Barbalamma skrev (2 minutter siden): På seg selv kjenner man andre.. Tror du virkelig ikke folk legger merke til sånt? Du skal være ganske anonym om du ikke blir lagt merke til, men det er jo ingenting i veien for å være det heller. Kommer du derimot i en knall rosa kjole du ikke kler, så biter folk seg merke i det. Kommer dibi en kjole i samme farge som du faktisk kler, så vil du bli beundret. Anonymkode: 3ce83...461
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke noe en random dame synes. Noen ting bare *er* ukledelig. Alle går med sneakers til det meste, det er ikke noe problem da det går til det meste. Alder har heller ikke så mye å si. Du trenger selvfølgelig ikke bry deg. Anonymkode: 3ce83...461 Og det er nettopp det jeg ikke gjør. Jeg anerkjenner helt klart behovet for mer hensyn til hva andre mener og klær når det kommer til mennesker som har yrker der de representerer noe/noen, f.eks. kan ikke statsministeren møte i joggebukse, hettegenser og caps hvis han skal møte presidenten i Frankrike, f.eks. Men jeg er på akkurat dette området en "ingen", slik folk flest faktisk er. Så lenge de rundt meg liker meg og er glad i meg, og jeg følger passende kleskode på jobb, så ser jeg virkelig ikke noen grunn til å bry meg. Anonymkode: 3d788...857
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #21 Skrevet 29. april 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du er heldig. Dere som er høye kan gå med alt. Det er flott å være høy. Anonymkode: 3ce83...461 Det er ikke sant at man kan gå med hva som helst når man er høy. Men for å være ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor det er så mye verre med en bukse som stopper under knea enn en som stopper midt på leggen er en shorts som stopper midt på låret. Jeg synes den har et ufortjent dårlig rykte. Anonymkode: e40b1...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå