Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Med veldig lange mellomrom blir hunden min helt rar. Det varer i 2-5 dager og så er hun normal igjen. Første gangen tok jeg henne til veterinæren, men det er ikke noe fysisk galt. Jeg har ikke tenkt så mye over sammenheng, men nå slo det meg at dette skjer omtrent to ganger i året, og omtrent på den tiden hun pleide å ha løpetid før hun ble sterilisert (operert ut livmoren). Så nå begynner jeg å lure på om det er mulig for en sterilisert tispe å ha en form for mental løpetid? Noen som har vært borti det? Med rar, så mener jeg at hun endrer atferd. Vanligvis er hun stille, rolig, stikker aldri av, liker å tilbringe sovetiden på dagtid i etasjen under stuen, i gangen, hvor det er kjølig, og hun liker å være i fred. Nå følger hun meg som en skygge, piper sårt hvis jeg går på do og lukker døren. Mannen har hjemmekontor i dag, og da stod hun nettopp utenfor der og pep og pep, så jeg måtte fjerne henne. Hun vil ha masse kos, ligge inntil meg, hopper opp på meg, og før i dag da jeg slapp henne ut i hagen for å tisse, stakk hun av. Ikke langt, fikk lett tak i henne igjen, men dette er noe hun aldri ellers gjør. Nå sover hun på gulvet rett nedenfor meg, men er veldig rastløs og bytter stadig plass og piper litt innimellom. Det blir jo spennende å se hvordan hun reagerer når jeg må på jobb om noen timer. Anonymkode: 5edd1...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå