Gå til innhold

Spotify hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg får Spotify til kun å spille den sangen/lydfilene jeg selv har startet? Spotify bare fortsetter å spille av neste og neste igjen. Jeg har styra og slått av og på diverse ting på innstillinger,  men det hjelper ikke☹ 

Jeg hører på guidede meditasjoner når jeg legger meg noen ganger, og da ønsker jeg ikke at det spilles av ting og tang hele natta om jeg sovner. 

Anonymkode: 6c20b...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der irriterer meg også, men har ikke funnet ut om det går an å gjøre noe med det. Følger spent med i denne tråden!

Anonymkode: a0b8e...c6d

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som vet hvordan jeg får Spotify til kun å spille den sangen/lydfilene jeg selv har startet? Spotify bare fortsetter å spille av neste og neste igjen. Jeg har styra og slått av og på diverse ting på innstillinger,  men det hjelper ikke☹ 

Jeg hører på guidede meditasjoner når jeg legger meg noen ganger, og da ønsker jeg ikke at det spilles av ting og tang hele natta om jeg sovner. 

Det er et måneikon nederst til høyre når du starter det du skal hører på. Der kan du velge tidspunkt. Det funker i hvert fall på podcast, men ikke sanger. 

Endret av Elizabeth
Skrevet

😄 jeg så det måneikonet etter at jeg hadde laget en  ny spilleliste med kun 1 lydfil. Og da stoppet avspillingen etter den ene fila. Fikk ikke prøvd ut månen. Men da kan jeg fylle på med andre meditasjoner i lista og bruke månen neste gang 😁 

Takk for svar! 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...