Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Er det noen som vet hvordan jeg får Spotify til kun å spille den sangen/lydfilene jeg selv har startet? Spotify bare fortsetter å spille av neste og neste igjen. Jeg har styra og slått av og på diverse ting på innstillinger, men det hjelper ikke☹ Jeg hører på guidede meditasjoner når jeg legger meg noen ganger, og da ønsker jeg ikke at det spilles av ting og tang hele natta om jeg sovner. Anonymkode: 6c20b...7ec
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Det der irriterer meg også, men har ikke funnet ut om det går an å gjøre noe med det. Følger spent med i denne tråden! Anonymkode: a0b8e...c6d
Elizabeth Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 (endret) Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det noen som vet hvordan jeg får Spotify til kun å spille den sangen/lydfilene jeg selv har startet? Spotify bare fortsetter å spille av neste og neste igjen. Jeg har styra og slått av og på diverse ting på innstillinger, men det hjelper ikke☹ Jeg hører på guidede meditasjoner når jeg legger meg noen ganger, og da ønsker jeg ikke at det spilles av ting og tang hele natta om jeg sovner. Anonymkode: 6c20b...7ec Det er et måneikon nederst til høyre når du starter det du skal hører på. Der kan du velge tidspunkt. Det funker i hvert fall på podcast, men ikke sanger. Endret 26. april 2022 av Elizabeth
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 😄 jeg så det måneikonet etter at jeg hadde laget en ny spilleliste med kun 1 lydfil. Og da stoppet avspillingen etter den ene fila. Fikk ikke prøvd ut månen. Men da kan jeg fylle på med andre meditasjoner i lista og bruke månen neste gang 😁 Takk for svar! Hi Anonymkode: 6c20b...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå