Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hvis jeg ikke føder (termin i morgen), MÅ jeg i begravelse på fredag. Jeg har absolutt ingen plagg som passer-bortsett fra gravidklærne mine. Har heller ikke lyst å ruinere meg for klær som kun skal brukes en dag. Hva har man på seg? Hvilken løsning kan jeg gå for?? Hjelp! Anonymkode: c3fc0...b26
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Man må ikke ha svarte klær. Kanskje noe nøytralt. Det viktigste er at folk kommer. ❤️ Anonymkode: e10d0...5b8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Hvis du stresser og bekymrer deg sånn, så kommer nok babyen til terminen tenker jeg :-D Anonymkode: ffdb6...d44
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Gravideklær er da helt ok. En ensfarget bukse, en genser/topp/bluse og en jakke over. Jakken trenger ikke å kunne kneppes over magen, og om det er en dressjakke eller en strikkejakke spiller ingen rolle. Anonymkode: ec7d3...36a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Kondolerer. Man slipper unna med det meste som høygravid. Ta på deg de peneste (evt minst upene) klærne du får på deg som ikke er i sterke farger, så blir alle mer imponert over at du er der, fortsatt gravid og ingen legger egentlig merke til hva du har på deg. Anonymkode: ff9f5...e1d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Støtter de andre, ta på hele og rene klær. Anonymkode: 32cac...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå