Gå til innhold

Hvor lenge har du ventet på svar etter intervju?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere ventet på svar etter jobbintervju? Og når kan man anta at man ikke kommer til å få jobben? Var på intervju tidlig i april. Referanser er ringt, men ennå ikke hørt noe. Hadde så lyst på denne stillingen. 

Anonymkode: 40aef...0f2

Fortsetter under...

Det kommer an på når tiltredelse er. Da jeg var permittert, så ville den jobben jeg har nå ansette en «på dagen». Jeg ringte og sendte søknad/cv, og ringte på nytt og spurte etter intervju etter ei uke, ble tatt inn på intervju, ringte 3 dager etter det, og begynte i jobben 2 uker etter at jeg tok kontakt første gang. Er det tiltredelse i august feks, så har de litt bedre tid. Men jeg ville tatt kontakt

Anonymkode: 63510...de6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på når tiltredelse er. Da jeg var permittert, så ville den jobben jeg har nå ansette en «på dagen». Jeg ringte og sendte søknad/cv, og ringte på nytt og spurte etter intervju etter ei uke, ble tatt inn på intervju, ringte 3 dager etter det, og begynte i jobben 2 uker etter at jeg tok kontakt første gang. Er det tiltredelse i august feks, så har de litt bedre tid. Men jeg ville tatt kontakt

Anonymkode: 63510...de6

Takk for svar. Sendte en Mail igår for å forhøre meg hvor langt de har kommet i prosessen, men ikke noe svar dessverre. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Sendte en Mail igår for å forhøre meg hvor langt de har kommet i prosessen, men ikke noe svar dessverre. 

Oppstart 1. August 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har fått tilbud om jobb etter to dager, og jeg har ventet tre mnd. Da det gikk tre mnd var jeg innstilt som nr to, men så trakk de tilbudet til nr en og ringte meg…

Anonymkode: 2f050...d4f

Takk for svar. Føler jeg har gitt opp, men har et ørlite håp ennå. 

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Takk for svar. Føler jeg har gitt opp, men har et ørlite håp ennå. 

Var det du som har skrevet her tidligere som skulle få svar uken etter påske?

Anonymkode: 571c2...533

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå maser du dagstøtt. Er det mulig å bare VENTE?  Takk.

Anonymkode: 5e9ec...2b2

Oi, du trenger da virkelig ikke å gå inn på tråden. Ærlig talt, hvis det plager deg så mye, tror jeg ikke dette forumet er rette stedet for deg. 

Anonymkode: 8cf9b...472

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nå maser du dagstøtt. Er det mulig å bare VENTE?  Takk.

Anonymkode: 5e9ec...2b2

Jeg har ikke mast eller skrevet noe før? Så noen andre hadde skrevet et innlegg, men det var i forhold til prosessen mener jeg å huske 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...