Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Slik har det vært i mange år. Ved eggløsning vil jeg ha rå sex. Før ekteskapet kunne jeg eksperimentere mye , og hadde mye sex med andre på spennende steder, måter, firkant, byttet partner, hadde sex med ukjente via glory Hole på avtalte steder. Utkledning, bdsm og alt kunne jeg prøve å jeg elsket det, men kun 2-3 dager i mnd da jeg hadde eggløsning. De andre dagene har jeg null sexlyst, gremmes ved tanken på sex og er ikke interessert. Har pliktsex med mannen fordi jeg føler meg unormal som har null lyst. Kontrasten mellom null lyst og at jeg blir så kåt at jeg kunne gjort alt er stor. Det er liksom ikke noe i mellom. Enten 0 lyst, eller 100%. Flere som kun er kåte ved eggløsning? Føler meg unormal! Anonymkode: 28a22...baa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Høres veldig upraktisk ut. Men dette er nok en variant som har biologiske mekanismer bak seg. Selv om mange av oss er mer fleksible er det ganske vanlig å være mer interessert i sex rundt eggløsning enn ellers. Antakelig må du jobbe med å akseptere deg selv som du er (kanskje uten at den faktiske seksuelle praksisen får alt for stor innflytelse på dagliglivet?) For å snu litt på det: Noen er mer eller mindre aseksuelle og strever med å ha lyst i det hele tatt. Du har i det minste veldig lyst noen dager i mnd, det er i det minste noe å glede seg over. Så er det hvordan man innretter seg sånn at det blir mest mulig lyst og glede og minst mulig vansker og frustrasjon ut av hvordan du faktisk fungerer. Anonymkode: 64a26...647
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Jeg er ganske lik. Er helt umettelig rundt eggløsning og ønsker da mer rå sex enn ellers. Har en del leketøy som tas frem i den perioden. Er singel, så blir mye egenhendig tilfredsstillelse. Bootycallen min har ikke mulighet så ofte som jeg ønsker 😅 Men jeg har sexlyst ellers også, bare i mindre grad. Men jeg liker det fortsatt litt rått da. Anonymkode: 0d13d...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå