Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg blir krenka hvis noen påstår at jeg blir krenka 😅 Det ga vel egentlig ingen mening. Hørtes bedre ut i hodet 😳 Anonymkode: ee006...df3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Jeg er helt enig med deg. Sånt gjør meg skikkelig irritert. Det og når noen ilegger meg mening eller intensjon jeg ikke har. Ellers er jeg ikke så lettkrenka, men rart med det når en er blond, privilegert, hetero og godt gift. Er jo ikke så mye å bli krenka for egentlig. Anonymkode: 57f24...e5e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Haha, enig med deg HI. Jeg har ingenting å bli krenka for. Om noen er dust mot meg så værsegod. Jeg orker ikke bruke tid og krefter på det Anonymkode: eb0a1...dab
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Jeg vet ikke helt, men det må være hvis noen forteller meg helt opplagte ting som jeg anser som helt elementært å vite som normalt oppegående. Anonymkode: 4446f...6e7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Jeg tror egentlig ingen av dere kjenner innholdet i ordet «krenkelse». Å krenke et menneske er jo omtrent det verste man kan gjøre. Da eksen min sendte krav om at jeg måtte DNA-teste vårt felles barn før han ville betale bidrag, da oppfattet jeg det som en intendert krenkelse. For å gi deg et eksempel. Anonymkode: d47df...18a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror egentlig ingen av dere kjenner innholdet i ordet «krenkelse». Å krenke et menneske er jo omtrent det verste man kan gjøre. Da eksen min sendte krav om at jeg måtte DNA-teste vårt felles barn før han ville betale bidrag, da oppfattet jeg det som en intendert krenkelse. For å gi deg et eksempel. Anonymkode: d47df...18a Du verden. Da jeg ble utsatt for vold, så var det en krenkelse. At noen tror at jeg er direkte dum er like fullt en krenkelse. At du forteller andre at de ikke har rett til å føle seg krenka på grunn av din opplevelse. Vel, det er iallefall bra frekt. Anonymkode: 4446f...6e7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du verden. Da jeg ble utsatt for vold, så var det en krenkelse. At noen tror at jeg er direkte dum er like fullt en krenkelse. At du forteller andre at de ikke har rett til å føle seg krenka på grunn av din opplevelse. Vel, det er iallefall bra frekt. Anonymkode: 4446f...6e7 At du tillegger meg et sånt standpunkt etter et innlegg som sier noe HELT annet, er vel mye mer frekt. Anonymkode: d47df...18a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Folk med slikt og lignende. Anonymkode: c410a...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå