Gå til innhold

Har dere konfirmasjonsantrekket til konfirmanten i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kjøpte vi dress, skjorte, slips, belte og tørkle for 1 måned siden. I går kjøpte han dressko. 
Konfirmasjon om 3 uker

Anonymkode: 55779...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Konfirmasjonen er om 2 uker og bunaden er fremdeles ikke ferdig 🙈 Det er et ganske stort stressmoment, altså. Vi leverte den til montering i januar, og den er fremdeles i biter. De har lovet at vi skal få den levert ferdig på døren neste mandag, som altså er 6 dager før konfirmasjonen. Men alt det andre som har vært lovet før har ikke blitt holdt, så jeg må innrømme at jeg er relativt nervøs... 

Anonymkode: 6a97e...df6

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Nei! Konfirmasjonen er om 2 uker og bunaden er fremdeles ikke ferdig 🙈 Det er et ganske stort stressmoment, altså. Vi leverte den til montering i januar, og den er fremdeles i biter. De har lovet at vi skal få den levert ferdig på døren neste mandag, som altså er 6 dager før konfirmasjonen. Men alt det andre som har vært lovet før har ikke blitt holdt, så jeg må innrømme at jeg er relativt nervøs... 

Oi da det må være stress. Hva slags sted er dette?

Anonymkode: 6a708...498

Skrevet

Nei, den er hos husfliden for justering.

Håper den blir ferdig denne uka, under 2 uker til konfirmasjon 

Anonymkode: 95611...990

Skrevet

Ja, vi kjøpte alt for noen uker siden da han uansett skulle på skoleball. Vi skal også i en 90-årsdag, pluss 17. mai før konfirmasjonen, så greit at den blir litt brukt 😊

Anonymkode: a6b6b...e7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.4.2022 den 12.47):

Hva slags sted er det som ikke har holdt noe de har lovet og som ikke har gjort noe med bunaden så kort før den må være klar? Fint for andre å vite til neste år og slikt. Er det husfliden eller en lokal systue som monterer en bunad dere selv har brodert eller er det en av de bedriftene som broderer i Asia?

Anonymkode: 6a708...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...