Gå til innhold

Hva ler dere av?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Å slutt. Jeg ler av frekke folk og jeg tror ikke noen dauer av å bli fornærmet eller støtt. Det i seg selv ville også vært morsomt, for selvhøytidelige mennesker er litt komisk til tider. Ingen dauer av å slå seg heller. Det går helt fint, og det er masse mennesker som ler av det selv. Hvorfor er du så nærtagende? 

Anonymkode: 71e25...99d

Det er ikke «nærtagende» å finne andre ting morsomt enn du gjør. Tvert om er det du som er nærtagende nå, for du opplever at din egen humor kanskje blir ansett for å være litt platt og vulgær. Og så spenner du til med et angrep du ikke har grunnlag for. 

Anonymkode: 5eda8...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekker vel på smilebåndet av enkelte ting, men er ikke en person som sitter og ler høyt for meg selv (eller foran andre). 

Ler veldig sjelden tror jeg. Leter fortsatt etter noe som kan få meg til å le ordentlig. 

Anonymkode: 2d24d...2bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Å slutt. Jeg ler av frekke folk og jeg tror ikke noen dauer av å bli fornærmet eller støtt. Det i seg selv ville også vært morsomt, for selvhøytidelige mennesker er litt komisk til tider. Ingen dauer av å slå seg heller. Det går helt fint, og det er masse mennesker som ler av det selv. Hvorfor er du så nærtagende? 

Jeg ler av andre folk stadig. I går så jeg på luksusfellen, holdt på å ramle av sofaen. Ikke fordi episoden var morsom, men det var hysterisk dårlig skuespill. Hallgeir som dramatisk fikk vite mens han satt i bilen at den var uforsikret, mens kollegaen skulle løpe rundt i huset å lete etter han med skummel musikk i bakgrunnen og halvhjertet forsøk på filmtriks ala Blair Witch. Det ble altså så dumt og så elendig spilt inn at jeg nesten tisset på meg av latter. 

Har overhodet ingen dårlig samvittighet for å le AV de to etter det stuntet. For jeg lo definitivt ikke med 🤭

Anonymkode: 223ef...234

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke «nærtagende» å finne andre ting morsomt enn du gjør. Tvert om er det du som er nærtagende nå, for du opplever at din egen humor kanskje blir ansett for å være litt platt og vulgær. Og så spenner du til med et angrep du ikke har grunnlag for. 

Anonymkode: 5eda8...17c

Platt og vulgær her helt okay :-) 

Nei, å ha annen smak er ikke nærtagende. Som voksen å si at hvis man ler av de som slår deg og er frekke, så er man "slem" ; det er derimot nærtagende. Du misset poenget. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ler av andre folk stadig. I går så jeg på luksusfellen, holdt på å ramle av sofaen. Ikke fordi episoden var morsom, men det var hysterisk dårlig skuespill. Hallgeir som dramatisk fikk vite mens han satt i bilen at den var uforsikret, mens kollegaen skulle løpe rundt i huset å lete etter han med skummel musikk i bakgrunnen og halvhjertet forsøk på filmtriks ala Blair Witch. Det ble altså så dumt og så elendig spilt inn at jeg nesten tisset på meg av latter. 

Har overhodet ingen dårlig samvittighet for å le AV de to etter det stuntet. For jeg lo definitivt ikke med 🤭

Jeg tror jeg liker deg! :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

😂

hallgeir.jpg

Skrevet
uhhuhher skrev (1 minutt siden):

😂

hallgeir.jpg

😂😂😂 nå klarer jeg ikke engang se fyren før jeg fniser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg tror jeg liker deg! 🙂

Jeg tror ikke jeg ville kommet godt ut av å delta på «sofaen» 🙈😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...