Gå til innhold

Hva ler dere av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er morsomt? Selv ler jeg av frekke mennesker som alltid går over streken. Jeg ler sikkert av dem fordi jeg ikke vil finne på å støte andre mennesker med vilje selv, men at de ofte sier ting jeg tenker. Jeg ler også av god harselering. Ikke når det blir mobbing og aggressivt på en tydelig måte, men som Misjonen klarer å få det til. De går litt langt når det gjelder visse mennesker, men i det store og hele. 

Jeg ler også av at folk dummer seg ut. Så en mann som fikk hodet i klem i sånn elektrisk skyvedører en gang, og holdt på å dø av latter. Jeg ba om unnskyldning men han sa at han skjønte meg godt. Ellers ler jeg av folk som ikke er så smarte men som ikke tar seg selv så høytidelig heller. Litt dumme mennesker som likevel har selvtillit. 

Hva ler dere av? 

Anonymkode: 71e25...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt forferdelig på å le av folk som faller, går på ting eller hikker. Det jobber jeg med, for det er virkelig ikke pent. 

Ellers kan jeg le av Misjonen, Nytt på nytt og Else Kåss Furuset. Mange av de såkalte komikerne er bare flaue og jeg orker de ikke. 

Og jeg elsker folk som kan fortelle en god historie. 

Anonymkode: 561b1...fd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt forferdelig på å le av folk som faller, går på ting eller hikker. Det jobber jeg med, for det er virkelig ikke pent. 

Ellers kan jeg le av Misjonen, Nytt på nytt og Else Kåss Furuset. Mange av de såkalte komikerne er bare flaue og jeg orker de ikke. 

Og jeg elsker folk som kan fortelle en god historie. 

Anonymkode: 561b1...fd5

Du trenger vel ikke jobbe med det første. Det er helt normalt å le når folk mister kontrollen :) liker også Nytt på Nytt forresten. 

Skrevet

Jimmy Carr!! Han klarer virkelig å dra vitser langt over streken, men likevel klarer han å ikke fornærme og latterligjøre!

Er også glad i galgenhumor! Jeg sliter mye med angst og depresjon, og det som holder mye av humøret oppe, er galgenhumoren!

Anonymkode: 8eed5...b9d

Skrevet

Oi, det er mye! Jeg ler og smiler generelt veldig ofte, så det er ikke så vanskelig å få meg til å le. Det er faktisk nesten lettere å svare på hva jeg ikke synes er morsomt (av ting folk vanligvis ler av). Men jeg kan le av pussige uttrykk, små historier folk forteller, tv-programmer, rare ting hunden gjør, vitser, scener i filmer, når skvetter (etterpå) osv. Jeg ler derimot ikke av komikere som driter ut folk eller blir for grove, av en del "norsk humor" alla "Mot I brøstet", tiss - og bæsjhumor generelt ol. Jeg synes sjeldent pranks er morsomme fordi jeg har så sterk sympati med den stakkaren som blir utsatt for det osv. Jeg kan le av folk som skader seg (litt) hvis de faller el. på en utrolig komisk måte, men mye mindre og mer sjeldent enn mannen min, og jeg henter meg fort inn igjen og kan tilby hjelp i stedet.

Anonymkode: 450f7...9f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jimmy Carr!! Han klarer virkelig å dra vitser langt over streken, men likevel klarer han å ikke fornærme og latterligjøre!

Er også glad i galgenhumor! Jeg sliter mye med angst og depresjon, og det som holder mye av humøret oppe, er galgenhumoren!

Liker at du har galgenhumor! 

Ellers syns jeg ikke at det gjør noe om folk blir litt fornærmet. Tror vi egentlig har litt godt av å bli harselert litt med alle sammen jeg. Det må bare gjøres på rett måte, det er viktig. Det kreves en del intelligens, så dessverre ikke så altfor mange som klarer det. 

Skrevet

Jeg ler veldig av gjenkjennelseshumor. Når noen virkelig tar noe på kornet, spesielt når det egentlig er åpenlyst, men noe jeg aldri har tenkt over før. Jeg ler også av gode og spissfindige formuleringer. 
I det siste har jeg ledd mest når barna og jeg har spilt Ryktet går. 

Anonymkode: f1ba5...226

Skrevet

Til forskjell fra alle andre her så ler jeg av det som er morsomt.

Anonymkode: 74814...ca0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Til forskjell fra alle andre her så ler jeg av det som er morsomt.

Anonymkode: 74814...ca0

Ja du virker som en humoristisk person. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Oi, det er mye! Jeg ler og smiler generelt veldig ofte, så det er ikke så vanskelig å få meg til å le. Det er faktisk nesten lettere å svare på hva jeg ikke synes er morsomt (av ting folk vanligvis ler av). Men jeg kan le av pussige uttrykk, små historier folk forteller, tv-programmer, rare ting hunden gjør, vitser, scener i filmer, når skvetter (etterpå) osv. Jeg ler derimot ikke av komikere som driter ut folk eller blir for grove, av en del "norsk humor" alla "Mot I brøstet", tiss - og bæsjhumor generelt ol. Jeg synes sjeldent pranks er morsomme fordi jeg har så sterk sympati med den stakkaren som blir utsatt for det osv. Jeg kan le av folk som skader seg (litt) hvis de faller el. på en utrolig komisk måte, men mye mindre og mer sjeldent enn mannen min, og jeg henter meg fort inn igjen og kan tilby hjelp i stedet.

Anonymkode: 450f7...9f5

Kjenner meg veldig igjen i alt du skriver :)

Selvironi synes jeg også er viktig.

Nå om dagen ler jeg stadig av meg selv. Driver og lærer meg å spille et nytt instrument, mye vanskeligere enn jeg trodde, selv om jeg visste det var vanskelig. Men det herlige er at jo verre det høres ut, jo mer ler jeg av meg selv, og så får jeg mer motivasjon for å fortsette å øve.

Anonymkode: 1294f...85d

Skrevet
Elizabeth skrev (Akkurat nå):

Jeg ler kun av meg selv. 

Tenker du noengang at det er å være selvgod? 

Skrevet

Nei, jeg gjør selvfølgelig ikke det. Jeg trenger ikke le så veldig for å synes noe er morsomt. Jeg er så gammeldags at jeg flirer av Fleksnes og KLM sketsjer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du noengang at det er å være selvgod? 

Ironi... 

Skrevet
Elizabeth skrev (Akkurat nå):

Ironi... 

Ja, men det kan skli over til å bli selvgod. Å le for mye av seg selv kan bety at man er helt ukritisk til seg selv. Jeg oppdaget at jeg var farlig nær der selv nemlig. Bare for å si det. 

Skrevet

Ler av mange her inne. Hånler. Bla annet av hun som ikke skjønte at det er bilisten ansvar å etterstramme hjulene. Da lo jeg litt. Er så tragikomisk.

Anonymkode: 95606...108

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ler av mange her inne. Hånler. Bla annet av hun som ikke skjønte at det er bilisten ansvar å etterstramme hjulene. Da lo jeg litt. Er så tragikomisk.

Anonymkode: 95606...108

Hånlatter er ikke humor. Det er aggresivitet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men det kan skli over til å bli selvgod. Å le for mye av seg selv kan bety at man er helt ukritisk til seg selv. Jeg oppdaget at jeg var farlig nær der selv nemlig. Bare for å si det. 

Du er som mange andre her inne, du tar alt så bokstavelig. Jeg kødda! Slapp av. 

Skrevet
Elizabeth skrev (2 minutter siden):

Du er som mange andre her inne, du tar alt så bokstavelig. Jeg kødda! Slapp av. 

Ok. Hvis jeg først skulle ha noe felles med mange andre her :-D 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Liker at du har galgenhumor! 

Ellers syns jeg ikke at det gjør noe om folk blir litt fornærmet. Tror vi egentlig har litt godt av å bli harselert litt med alle sammen jeg. Det må bare gjøres på rett måte, det er viktig. Det kreves en del intelligens, så dessverre ikke så altfor mange som klarer det. 

Enig! Og derfor jeg digger Jimmy Carr! Han fornærmer og haslererer med alle, og han får det virkelig til!

Skrevet

Ler av kjappe replikker. Folk som snakker uten filter, pranks, grov og svart humor, på de som har herlig selvironi, folk som driter seg ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ok. Hvis jeg først skulle ha noe felles med mange andre her 😄

Fortsatt god helg❤️

Skrevet
Elizabeth skrev (5 minutter siden):

Fortsatt god helg❤️

Takk. Du også! 

Skrevet

Frekkhet er ikke morsomt.

Heller ikke at folk dummer seg. 

Anonymkode: 5eda8...17c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Frekkhet er ikke morsomt.

Heller ikke at folk dummer seg. 

Anonymkode: 5eda8...17c

Det appellerer til min sans for humor. Ikke din. Det er helt i orden. Er det noe du ler av da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...