Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #51 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Da får du nesten argumentere for den påstanden. Ellers er det ikke noe poeng i å komme med den, da du som person betyr nada her. Det er din mening i en tråd som betyr noe, og da skal den begrunnes for å telle noe som helst. Anonymkode: 72679...db2 Hvem har dødd og gjort deg til forumpoliti. Anonymkode: 77427...764
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #52 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Da får du nesten argumentere for den påstanden. Ellers er det ikke noe poeng i å komme med den, da du som person betyr nada her. Det er din mening i en tråd som betyr noe, og da skal den begrunnes for å telle noe som helst. Anonymkode: 72679...db2 Så fint du svarer folk! Anonymkode: c884f...d21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #53 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvem har dødd og gjort deg til forumpoliti. Anonymkode: 77427...764 👏 Anonymkode: c884f...d21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #54 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvem har dødd og gjort deg til forumpoliti. Anonymkode: 77427...764 Jeg prøver bare å fortelle hvordan en debatt foregår. Anonymkode: 72679...db2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #55 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så fint du svarer folk! Anonymkode: c884f...d21 Det er jo helt meningsløst å debbatere om folk ikke argumenterer eller begrunner. Som å svare "ja" og "nei" på en problemstilling. Det er helt irrelevant og gir ikke den som lurer på noe den minste refleksjon eller svar. Hva er da poenget? Anonymkode: 72679...db2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #56 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt meningsløst å debbatere om folk ikke argumenterer eller begrunner. Som å svare "ja" og "nei" på en problemstilling. Det er helt irrelevant og gir ikke den som lurer på noe den minste refleksjon eller svar. Hva er da poenget? Anonymkode: 72679...db2 Vet du folk som deg kaster jeg ikke bort tiden på! Anonymkode: c884f...d21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #57 Skrevet 25. april 2022 Jeg håper å gi barnet mitt gode nok holdninger, verdier og selvfølelse til at det ikke er noe problem å overnatte med venner av ulik kjønn uansett alder. Selv har jeg alltid hatt flest guttevenner. Aldri vært ei "pyntejente". Tror jeg var 15 eller 16 før jeg "skjønte" at gutter kunne være mer enn venner. Var absolutt ikke interessert i sex. Var jo småforelsket i noen, men ikke kjæreste. Hadde sex første gang som 18-åring. Overnattet hos kompiser støtt og stadig, ingen som prøvde seg. Vi var jo kompiser. Nå har jeg kun én sønn, han er 9 år. Vi snakker om at sex er noe fint mellom to som er glad i hverandre. Men det er ikke lov å ha sex før man er 16 år. Og det er viktig at begge vil og det er alltid lov å ombestemme seg. Nei betyr nei og ens kropp er ens kropp. Men mest av alt snakker vi om at sex er noe fint og godt mellom to voksne som elsker hverandre. Anonymkode: d6407...ac4
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #58 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vet du folk som deg kaster jeg ikke bort tiden på! Anonymkode: c884f...d21 Jo det gjør du når du føler trang for å komme med en uvesentlig kommentar. Når du må svare for deg så er tiden din brått mer dyrebar ja. Samme det egentlig. Ser jo ikke poenget med å diskutere med deg heller da jeg ikke akkurat forventer et interessant svar. Anonymkode: 72679...db2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #59 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg håper å gi barnet mitt gode nok holdninger, verdier og selvfølelse til at det ikke er noe problem å overnatte med venner av ulik kjønn uansett alder. Selv har jeg alltid hatt flest guttevenner. Aldri vært ei "pyntejente". Tror jeg var 15 eller 16 før jeg "skjønte" at gutter kunne være mer enn venner. Var absolutt ikke interessert i sex. Var jo småforelsket i noen, men ikke kjæreste. Hadde sex første gang som 18-åring. Overnattet hos kompiser støtt og stadig, ingen som prøvde seg. Vi var jo kompiser. Nå har jeg kun én sønn, han er 9 år. Vi snakker om at sex er noe fint mellom to som er glad i hverandre. Men det er ikke lov å ha sex før man er 16 år. Og det er viktig at begge vil og det er alltid lov å ombestemme seg. Nei betyr nei og ens kropp er ens kropp. Men mest av alt snakker vi om at sex er noe fint og godt mellom to voksne som elsker hverandre. Anonymkode: d6407...ac4 👏 fornuftig foreldre høres set ut som og samme tanker som meg. Hadde stusset om noen i min krets hadde sagt at barna deres ikke engang fikk ha besøk av motsatt kjønn etter skolen. Anonymkode: c884f...d21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #60 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg prøver bare å fortelle hvordan en debatt foregår. Anonymkode: 72679...db2 Og det kommer fra den som har fulltendig kuppet hi sin tråd. Du fremstår som en ufin bedreviter. Anonymkode: 77427...764
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #61 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan du forklare meg hva umoden og barnslig har med å ikke ville prøve sex å gjøre? En veldig oppsiktsvekkende tankegang. Anonymkode: 72679...db2 Man kan selvfølgelig aldri helt utelukke at noen har sex, det kan du jo heller ikke være sikker på med to barn/ungdommer av samme kjønn, og bortsett fra at det ikke ville blitt graviditet utav det med to av samme kjønn, så er det likevel problematisk mtp at det er for tidlig, kan bli en dårlig opplevelse og den ene kan føle seg presset av den andre til ting man ikke er klar for. Det jeg mente med eksempelet mitt var at akkurat disse to var litt sene i modningen generelt sett, barnslige for sin alder og lekte fortsatt sammen som unger, at det var såpass lite sannsynlig at de var nysgjerrige på sex ennå at det ville vært urettferdig å nekte dem å overnatte bare fordi de var fylt 12. Og uansett så var de bestevenner hele barnehagetida og barneskolen og aldri kjærester, så det var ikke noe mer sannsynlig at de skulle ha sex enn at din datter skulle ha sex med sin venninne når de overnatter. Anonymkode: b748f...f6a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #62 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Og det kommer fra den som har fulltendig kuppet hi sin tråd. Du fremstår som en ufin bedreviter. Anonymkode: 77427...764 Nå må du slutte med påstand om at folk kupper tråder. Om du syns at noen tar for stor plass, så får du finne måter å enten godta det på, eller hevde deg selv på. Jeg finner temaet interessant og vi som gjør det må da faktisk få lov til å delta i en debatt. Eller syns du det skal være maks to innlegg pr deltager her? Jeg er ikke ufin. Det er du som er nærtagende og tolker ting utfra det. Anonymkode: 72679...db2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #63 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det verste med den artikkelen er bodyen de har satt på babyen.. Anonymkode: aa25f...86d Hva stod det på den? Jeg så bildet (på mobil), men greide ikke å se teksten på den. Anonymkode: dce54...37a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #64 Skrevet 25. april 2022 Dersom mitt barn har sex i en alder av 12 eller 13 år, hadde jeg virkelig følt jeg hadde sviktet som forelder. Anonymkode: ce441...ce6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #65 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (På 23.4.2022 den 17.34): Det har sikkert aldri skjedd før i menneskehetens historie. Anonymkode: cf126...970 Maria ble gravid med Jesus i den alderen. Anonymkode: 86fbb...784
Anonym bruker Skrevet 25. april 2022 #66 Skrevet 25. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Maria ble gravid med Jesus i den alderen. Anonymkode: 86fbb...784 Jau. Så var vel også Jesus en gammel mann da han ble korsfestet i en alder av 33. Anonymkode: 72679...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå