Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Denne matteoppgaven var så spesiell at TV2 har laget en reportasje om den. https://www.tv2.no/nyheter/14739151/ Noen som klarer den uten å se på fasit? Anonymkode: a5153...3f8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Jeg tippet at han kanskje ble 8 år.. For en teit "oppgave" Anonymkode: e842f...d81
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg synes det er en god oppgave. Det er god lærdom i å forstå hva som er relevante og ikke relevante opplysninger og om man faktisk har alle de opplysningene man trenger for å regne ut det det spørres etter. Anonymkode: c5d8a...658
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 16 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg synes det er en god oppgave. Det er god lærdom i å forstå hva som er relevante og ikke relevante opplysninger og om man faktisk har alle de opplysningene man trenger for å regne ut det det spørres etter. Anonymkode: c5d8a...658 Helt uenig. Det er sløsing av folks tid å be dem løse uløselige oppgaver. I hvert fall hjemme. På skolen kunne læreren avslutte det etter rimelig tid Pluss at jeg ikke ville ønsket å etablere en mulighet for at veldig vanskelige matteoppgaver er lureoppgaver. Matte er et av de få fagene det finnes fasit. La det forbli slik Anonymkode: e842f...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå