Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 De gjør ikke noe som helst, tilbyr cos kurs og tar en prat innimellom. Thats it. Anonymkode: e92f8...7c3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Tja, er man redd barnevernet, så er man vel fort av typen som trenger barnevernet tenker jeg. Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tja, er man redd barnevernet, så er man vel fort av typen som trenger barnevernet tenker jeg. Anonymkode: 638b2...211 Utdyp. Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Utdyp. Anonymkode: f6853...261 Tar man vare på barna sine og alt fungerer som det skal, fungerer ikke barnevernet som noe skremsel. For meg iallfall. Har aldri tenkt på at jeg skulle være redd for barnevernet. For meg er barnevernet en viktig enhet som forhåpentligvis hjelper de som trenger det. Så er det sikkert annerledes for de som ikke fungerer eller av en eller annen grunn har dårlig erfaring med bv. Men tror ikke folk flest går rundt og er redd for barnevernet. Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Tror ikke det er vanlig altså. Har man et normalt hjem og er normalt oppegående så er man ikke redd barnevernet. De som er redd barnevernet er vel såpass utrygge i foreldrerollen og så usikre på seg selv at de er redd de ikke er bra nok, de har en frykt for at barna skal bli tatt fra dem. Det er gjerne en grunn til denne frykten, enten at man er så usikker, psykisk syk kanskje, eller man sliter med rus e.l. så man ikke akkurat er veltilpasset selv. Anonymkode: abc12...0fb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tar man vare på barna sine og alt fungerer som det skal, fungerer ikke barnevernet som noe skremsel. For meg iallfall. Har aldri tenkt på at jeg skulle være redd for barnevernet. For meg er barnevernet en viktig enhet som forhåpentligvis hjelper de som trenger det. Så er det sikkert annerledes for de som ikke fungerer eller av en eller annen grunn har dårlig erfaring med bv. Men tror ikke folk flest går rundt og er redd for barnevernet. Anonymkode: 638b2...211 Det der er utrolig naivt. Jeg har sett med egne øyne hvordan barnevernet nesten ødela en familie som uriktig var blitt meldt til barnevernet. Heldigvis fikk de hjelp av en flink advokat. Anonymkode: 4a041...5d5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Tar man vare på barna sine og alt fungerer som det skal, fungerer ikke barnevernet som noe skremsel. For meg iallfall. "Det er ikke slik for meg, derfor er det heller ikke slik for andre", er et dårlig premiss å leve etter. Du har folk som har hatt dårlig erfaring med barnevernet som barn. Ja da, barnevernet har behandlet barn dårlig. Det er derfor det finnes en rekke erstatningsordninger for tidligere barnevernsbarn. Det finnes de som har opplevd at barnevernet har tatt dårlige eller rent av feilaktige beslutninger. Barnevernet består trass alt bare av mennesker. Det finnes de som har en frykt for myndigheter generelt. Kanskje på grunn av dårlig behandling når det gjelder andre etater. Å ha angst for barnevernet er ikke ensbetydende med barnemishandler. Jeg blir nervøs i trafikkontroller, trass at jeg holder fartsgrensene, bruker sikkerhetssele, alltid har førerkort på meg, og alt annet av papirer og ting og tang i orden. Likevel blir jeg nervøs. At jeg blir nervøs betyr ikke at jeg er kriminell. Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): "Det er ikke slik for meg, derfor er det heller ikke slik for andre", er et dårlig premiss å leve etter. Du har folk som har hatt dårlig erfaring med barnevernet som barn. Ja da, barnevernet har behandlet barn dårlig. Det er derfor det finnes en rekke erstatningsordninger for tidligere barnevernsbarn. Det finnes de som har opplevd at barnevernet har tatt dårlige eller rent av feilaktige beslutninger. Barnevernet består trass alt bare av mennesker. Det finnes de som har en frykt for myndigheter generelt. Kanskje på grunn av dårlig behandling når det gjelder andre etater. Å ha angst for barnevernet er ikke ensbetydende med barnemishandler. Jeg blir nervøs i trafikkontroller, trass at jeg holder fartsgrensene, bruker sikkerhetssele, alltid har førerkort på meg, og alt annet av papirer og ting og tang i orden. Likevel blir jeg nervøs. At jeg blir nervøs betyr ikke at jeg er kriminell. Anonymkode: f6853...261 Dårlig premiss å leve etter at jeg ikke er redd for barnevernet? Skrev «for meg iallfall» fordi jeg skjønner utmerket godt at det ikke er slik for alle som for meg. Har heller ikke sagt at man er barnemishandler dersom man har bruk for barnevernet, men tror nå fort at de som er redd for barnevernet er folk som har erfaring med det, og i de fleste tilfeller er det jo ikke uten grunn at folk har erfaring. Hadde sikkert blitt nervøs om noen hadde meldt meg til bv, selv uten grunn, men det er ikke det samme som at jeg går rundt og er redd for barnevernet i hverdagen. Til det er faktisk ikke barnevernet en stor nok del i min bevissthet! Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det der er utrolig naivt. Jeg har sett med egne øyne hvordan barnevernet nesten ødela en familie som uriktig var blitt meldt til barnevernet. Heldigvis fikk de hjelp av en flink advokat. Anonymkode: 4a041...5d5 Tull og tøys. Ingen har noe å frykte om man ikke har en hel svinesti på skogen. Anonymkode: 5cb53...81a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har heller ikke sagt at man er barnemishandler dersom man har bruk for barnevernet Hvordan fikk du til det? Jeg skrev - "å ha angst for barnevernet er ikke ensbetydende med barnemishandler". Hvordan fikk du det til å bli, "man er ikke barnemishandler dersom man har bruk for barnevernet"? Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det der er utrolig naivt. Jeg har sett med egne øyne hvordan barnevernet nesten ødela en familie som uriktig var blitt meldt til barnevernet. Heldigvis fikk de hjelp av en flink advokat. Anonymkode: 4a041...5d5 Mulig, så da mener du at jeg skal gå rundt og frykte barnevernet? Har da virkelig nok bekymringer, om jeg ikke skal gå rundt å bekymre meg for å bli meldt til barnevernet fordi feil skjer. Skal man leve slik så kan man like godt grave seg ned med en gang… Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Det er nok pga. alle de negative historiene. Man får alltid høre foreldrene sin versjon og den er uten unntak ensidig. Man får kun høre ene parten, selv om det ikke alltid er sannheten. Selvfølgelig gjør barnevernet feil, på lik linje med leger, lærere, butikkansatte, bussjåfører... men de gjør også mye bra. Anonymkode: d0151...041
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Tja, er man redd barnevernet, så er man vel fort av typen som trenger barnevernet tenker jeg. Anonymkode: 638b2...211 Jeg tenkte akkuart som deg. Men! Så ble vi meldt til barnevernet selv, av skolen, noe de IKKE har lov til, hvis de ikke mistenker alvorlig omsorgsvikt. Noe de ikke gjorde. Vi har bedt om hjelp fra skolen i 5 år. Barnet har noen diagnoser og fobier, elsker skolen. Trenger og har krav på litt tilrettelegging. Skolen har ikke ressurser. Lærer sukker og stønner fordi hun synes det er vanskelig å printe ut ett ark barnet kan ha på pulten. Noe ppt og bupp krever. Etter 5 år satt vi ned foten, nok er nok. Da får vi til svar at de melder oss til barnevernet. I ren hevn! Fins flere grupper på Facebook om dette. Hver dag leser jeg om foreldre som blir meldt uten grunn. Dette er fakta. Blodig urettferdig at du mener at det ligger noe i det. At barnevernet kommer hjem til meg, når det er skolen som svikter barnet grovt. Vi skal hyre advokat og ta det med statforvalter. Anonymkode: f48b0...315
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #14 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan fikk du til det? Jeg skrev - "å ha angst for barnevernet er ikke ensbetydende med barnemishandler". Hvordan fikk du det til å bli, "man er ikke barnemishandler dersom man har bruk for barnevernet"? Anonymkode: f6853...261 Har heller ikke sagt at man TRENGER å være barnemishandler dersom man har behov for barnevernets hjelp. Prøvde bare å presisere at du tillegger innlegget mitt noe jeg aldri skrev. Jeg skrev aldri at å ha angst for barnevernet er ensbetydende med å være barnemishandler. Feil erfaringer kan like godt være grunnen, men tror fortsatt ikke folk flest har barnevernet langt nok fremme i pannebrasken til å gå rundt å være redd for dem. Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #15 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenkte akkuart som deg. Men! Så ble vi meldt til barnevernet selv, av skolen, noe de IKKE har lov til, hvis de ikke mistenker alvorlig omsorgsvikt. Noe de ikke gjorde. Vi har bedt om hjelp fra skolen i 5 år. Barnet har noen diagnoser og fobier, elsker skolen. Trenger og har krav på litt tilrettelegging. Skolen har ikke ressurser. Lærer sukker og stønner fordi hun synes det er vanskelig å printe ut ett ark barnet kan ha på pulten. Noe ppt og bupp krever. Etter 5 år satt vi ned foten, nok er nok. Da får vi til svar at de melder oss til barnevernet. I ren hevn! Fins flere grupper på Facebook om dette. Hver dag leser jeg om foreldre som blir meldt uten grunn. Dette er fakta. Blodig urettferdig at du mener at det ligger noe i det. At barnevernet kommer hjem til meg, når det er skolen som svikter barnet grovt. Vi skal hyre advokat og ta det med statforvalter. Anonymkode: f48b0...315 Feil skjer sikkert, men nekter å tro at det er en veldig stor andel av barnevernsaker som bygger på hevnaksjoner altså. Var litt sleivete i den første kommentaren, beklager det, men poenget mitt var først og fremst at jeg tviler på at folk flest som aldri har hatt noe med barnevernet å gjøre bruker mye energi på å gå rundt og være redd for dem. Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #16 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Har heller ikke sagt at man TRENGER å være barnemishandler dersom man har behov for barnevernets hjelp. Prøvde bare å presisere at du tillegger innlegget mitt noe jeg aldri skrev. Jeg skrev aldri at å ha angst for barnevernet er ensbetydende med å være barnemishandler. Feil erfaringer kan like godt være grunnen, men tror fortsatt ikke folk flest har barnevernet langt nok fremme i pannebrasken til å gå rundt å være redd for dem. Anonymkode: 638b2...211 Jeg tror ikke en gang medlemmene i gruppen "barnevernet vil vi ha fjernet" går rundt og er redde for barnevernet HELE tiden. Det er en konstruksjon du har laget deg. Du sliter med empati og forståelse av andre. Du virker ikke sadistisk eller psykopatisk (fravær av empati eller rent av glede over andres lidelse), bare som at du har lav empati og ikke har så lett for å forstå andre. Angst trenger ikke være rasjonell. Som jeg skrev, jeg blir nervøs i trafikkontroll, trass at jeg aldri har hatt problemer i hverken trafikkontroll eller med politiet generelt (jeg kjenner til og med folk som jobber eller har jobbet i politiet). At det ikke er rasjonelt betyr at samme hvor godt jeg vet at politiet ikke er farlig så hjelper det ikke. Jeg blir nervøs likevel. Jeg er ikke i tvil om at andre kan oppleve det samme med andre ting. Ikke "fordi de har grunn for å frykte barnevernet" (eller politiet eller hva det måtte være), men fordi de rett og slett bare er slik. Du forstår det ikke. Sånn er det bare. Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #17 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke en gang medlemmene i gruppen "barnevernet vil vi ha fjernet" går rundt og er redde for barnevernet HELE tiden. Det er en konstruksjon du har laget deg. Du sliter med empati og forståelse av andre. Du virker ikke sadistisk eller psykopatisk (fravær av empati eller rent av glede over andres lidelse), bare som at du har lav empati og ikke har så lett for å forstå andre. Angst trenger ikke være rasjonell. Som jeg skrev, jeg blir nervøs i trafikkontroll, trass at jeg aldri har hatt problemer i hverken trafikkontroll eller med politiet generelt (jeg kjenner til og med folk som jobber eller har jobbet i politiet). At det ikke er rasjonelt betyr at samme hvor godt jeg vet at politiet ikke er farlig så hjelper det ikke. Jeg blir nervøs likevel. Jeg er ikke i tvil om at andre kan oppleve det samme med andre ting. Ikke "fordi de har grunn for å frykte barnevernet" (eller politiet eller hva det måtte være), men fordi de rett og slett bare er slik. Du forstår det ikke. Sånn er det bare. Anonymkode: f6853...261 Takk for analysen. Du kjenner ikke meg. Jeg svarte på HI, har ikke noe grunnlag for å uttale meg om noen på en facebookgruppe jeg ikke er medlem i. Men gratulerer med dagens beste eksempel på hersketeknikker. Du er nok i besittelse av mye empati selv 😊 Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #18 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Takk for analysen. Du kjenner ikke meg. Jeg svarte på HI, har ikke noe grunnlag for å uttale meg om noen på en facebookgruppe jeg ikke er medlem i. Men gratulerer med dagens beste eksempel på hersketeknikker. Du er nok i besittelse av mye empati selv 😊 Anonymkode: 638b2...211 Hele innlegget ditt er jo bare hersketeknikker. Hva du gjør eller ikke gjør er likegyldig til hvorvidt de som har angst for barnevernet er folk som behandler barna sine så dårlig at barnevernet trenger å involveres. Du har ingen argumenter. Bare fordommer. Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #19 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er nok pga. alle de negative historiene. Man får alltid høre foreldrene sin versjon og den er uten unntak ensidig. Man får kun høre ene parten, selv om det ikke alltid er sannheten. Selvfølgelig gjør barnevernet feil, på lik linje med leger, lærere, butikkansatte, bussjåfører... men de gjør også mye bra. Anonymkode: d0151...041 Å man hører lite om de som er fornøyde med bv Anonymkode: a5383...c9b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #20 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Feil skjer sikkert, men nekter å tro at det er en veldig stor andel av barnevernsaker som bygger på hevnaksjoner altså. Var litt sleivete i den første kommentaren, beklager det, men poenget mitt var først og fremst at jeg tviler på at folk flest som aldri har hatt noe med barnevernet å gjøre bruker mye energi på å gå rundt og være redd for dem. Anonymkode: 638b2...211 Svært lite feil skjer, men de som blir meldt forteller som regel ikke alt de er meldt fir Anonymkode: a5383...c9b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #21 Skrevet 22. april 2022 Grunnen til at jeg var redd bv var at jeg følte de skulle bedømme meg som mor. Jeg er helt normal og oppegående. Men likevel, barna er det aller kjæreste jeg har. Man føler de har mer makt enn de har. De skal liksom vite best, noe de ikke alltid gjør. De er ikke så gode menneskekjennere som man skulle tru at de burde være. Ja, de kan hjelpe med en hel del. Men skjer det ikke alvorlig grove ting mot barna, så kam de kun anbefale og ikke bestemme noe. Likevel, gjør man ikke som de anbefaler, og man havner i rettsak, kan det brukes mot deg. Mam føler seg litt maktesløs, tiltross for at de ikke har makt. Anonymkode: 1d26d...fc8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #22 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hele innlegget ditt er jo bare hersketeknikker. Hva du gjør eller ikke gjør er likegyldig til hvorvidt de som har angst for barnevernet er folk som behandler barna sine så dårlig at barnevernet trenger å involveres. Du har ingen argumenter. Bare fordommer. Anonymkode: f6853...261 Flere argumenter enn deg som setter i gang en analyse om et vilt fremmed menneske basert på noen setninger. Enda godt at jeg ikke virker sadistisk eller psykopatisk. Snakker du slik til mennesker irl også? Når diskusjonen detter ned på et slikt nivå, så takker jeg for meg. Anonymkode: 638b2...211
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #23 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tja, er man redd barnevernet, så er man vel fort av typen som trenger barnevernet tenker jeg. Anonymkode: 638b2...211 Dette stemmer ikke. De som trenger barnevernet er foreldre med liten omsorgsevne. Mange skjønner ikke hva det innebærer og lurer på om de skal melde naboen til BV fordi barnet deres er ute kl 08 om morgenen i helgene. Fordi babyen ofte kun har bleie og trøye på når de ser den, eller fordi barnet er kontaktsøkende. Noen tenker at dette faktisk er bekymringsverdig, og når noen leser slikt så blir de selv urolige. Jeg har fått spørsmål fra helt normalt gode og flinke mødre om de er utsatte på grunn av filleting som jeg nevnte over. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tar man vare på barna sine og alt fungerer som det skal, fungerer ikke barnevernet som noe skremsel. For meg iallfall. Har aldri tenkt på at jeg skulle være redd for barnevernet. For meg er barnevernet en viktig enhet som forhåpentligvis hjelper de som trenger det. Så er det sikkert annerledes for de som ikke fungerer eller av en eller annen grunn har dårlig erfaring med bv. Men tror ikke folk flest går rundt og er redd for barnevernet. Anonymkode: 638b2...211 Ingen har skrevet at folk flest er redde. Noen er det og det kan være belastende for noen foreldre. Det kan være at de selv kommer fra problematiske hjem, og selv om de klarer seg helt fint, så kan de bekymre seg. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tror ikke det er vanlig altså. Har man et normalt hjem og er normalt oppegående så er man ikke redd barnevernet. De som er redd barnevernet er vel såpass utrygge i foreldrerollen og så usikre på seg selv at de er redd de ikke er bra nok, de har en frykt for at barna skal bli tatt fra dem. Det er gjerne en grunn til denne frykten, enten at man er så usikker, psykisk syk kanskje, eller man sliter med rus e.l. så man ikke akkurat er veltilpasset selv. Anonymkode: abc12...0fb Nesten alle foreldre stiller spørsmål om de er bra nok nå og da. Det er tegn på at de ser ansvaret det er å ha barn, ikke at de er dårlige omsorgspersoner. Det er ingenting som tyder på at mødre som kan være usikre er dårligere omsorgspersoner enn de mødrene som er skråsikre. Tvert imot. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tull og tøys. Ingen har noe å frykte om man ikke har en hel svinesti på skogen. Anonymkode: 5cb53...81a Ingen sier at de har en reell grunn heller. Frykt kan, tro det eller ei, være irrasjonell og ubegrunnet. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er nok pga. alle de negative historiene. Man får alltid høre foreldrene sin versjon og den er uten unntak ensidig. Man får kun høre ene parten, selv om det ikke alltid er sannheten. Selvfølgelig gjør barnevernet feil, på lik linje med leger, lærere, butikkansatte, bussjåfører... men de gjør også mye bra. Anonymkode: d0151...041 Hvor hører du alle de negative historiene egentlig? Anonym bruker skrev (5 timer siden): Å man hører lite om de som er fornøyde med bv Anonymkode: a5383...c9b Nei det gjør man ikke. Det kommer helt an på hva man selv fokuserer på. Anonym bruker skrev (4 timer siden): Svært lite feil skjer, men de som blir meldt forteller som regel ikke alt de er meldt fir Anonymkode: a5383...c9b Dette har ingenting med saken å gjøre. Dette handler ikke om de som et inn under BV. Dette handler om de som av en eller annen grunn er redde for å bli meldt. Anonymkode: 510be...08a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #24 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): setter i gang en analyse om et vilt fremmed menneske basert på noen setninger. Du, når du kommer med analyser om vilt fremmede mennesker bare med bakgrunn i at de har en viss angst for barnevernet så er ikke du den rette til å prate om å bli analysert. Jeg har konfrontert deg med holdningene dine. Det har ført til hersketeknikker og avsporingsforsøk, heller enn å diskutere nettopp det som er tema, de som har en eller annen angst for barnevernet. Jeg har ikke fått ett eneste motargument til hvorfor folk som føler angst for barnevernet derfor er foreldre som trenger hjelp av barnevernet. Du gjentar fordommene dine, men du baserer de ikke på noe objektivt. Ei heller erkjenner du at dette er fordommer. Ja, jeg setter skapet på plass når folk er frekke i virkeligheten også. Anonymkode: f6853...261
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #25 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tenkte akkuart som deg. Men! Så ble vi meldt til barnevernet selv, av skolen, noe de IKKE har lov til, hvis de ikke mistenker alvorlig omsorgsvikt. Noe de ikke gjorde. Vi har bedt om hjelp fra skolen i 5 år. Barnet har noen diagnoser og fobier, elsker skolen. Trenger og har krav på litt tilrettelegging. Skolen har ikke ressurser. Lærer sukker og stønner fordi hun synes det er vanskelig å printe ut ett ark barnet kan ha på pulten. Noe ppt og bupp krever. Etter 5 år satt vi ned foten, nok er nok. Da får vi til svar at de melder oss til barnevernet. I ren hevn! Fins flere grupper på Facebook om dette. Hver dag leser jeg om foreldre som blir meldt uten grunn. Dette er fakta. Blodig urettferdig at du mener at det ligger noe i det. At barnevernet kommer hjem til meg, når det er skolen som svikter barnet grovt. Vi skal hyre advokat og ta det med statforvalter. Anonymkode: f48b0...315 Det der går igjen fra skolene sin side. De klarer ikke å følge opp og ender med å melde om en klager på de. Bra dere tar advokat tidlig. Bv er en påkjenning for både barn og foreldre. Anonymkode: 9114c...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå