Gå til innhold

Må jeg ligge med mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik jeg leser det du skriver så har forholdet til mannen din i realiteten vært over for din del for mange år siden, men du har ikke vært ærlig om det.

Du vet at mannen din ikke ønsker et platonisk forhold til kvinnen han lever med. Han har møtt deg med et kompromiss på sex et par ganger i måneden. Du vil ikke ha sex i det hele tatt med ham.

Da tenker jeg det er på tide å bli ærlig med deg selv.

Han kan du alltids si at du føler dere har vokst fra hverandre over tid, du må ikke si til ham at du ikke orker ham seksuelt og at du har truffet en ny.

Anonymkode: bb929...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ja, det er vanskelig. Jeg har ikke noen fasit til deg, den tror jeg er inni deg et sted.

Anonymkode: 2dbc1...648

Takk 💚

Anonymkode: 00aec...df8

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Slik jeg leser det du skriver så har forholdet til mannen din i realiteten vært over for din del for mange år siden, men du har ikke vært ærlig om det.

Du vet at mannen din ikke ønsker et platonisk forhold til kvinnen han lever med. Han har møtt deg med et kompromiss på sex et par ganger i måneden. Du vil ikke ha sex i det hele tatt med ham.

Da tenker jeg det er på tide å bli ærlig med deg selv.

Han kan du alltids si at du føler dere har vokst fra hverandre over tid, du må ikke si til ham at du ikke orker ham seksuelt og at du har truffet en ny.

Anonymkode: bb929...9bc

Du har helt rett. Takk til deg og. 🧡

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har bare ikke hatt lyst på han på lenge. Mange år. Vil ikke. Og ja, nå er jeg forelsket i en annen. 

Da er det vel derfor at forholdet ryker da. DU er jo ferdig med det for lenge siden...

Anonymkode: b0ec3...95d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da er det vel derfor at forholdet ryker da. DU er jo ferdig med det for lenge siden...

Er jo bare å flytte ut, er ikke liv laga. 

Anonymkode: 6dd60...869

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke lyst. Jeg har ikke hatt lyst på flere år, men har ligget med han ca to ggr i måneden likevel. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, ligge med han for familiens skyld, eller respektere meg selv og si nei? Isåfall ryker forholdet. Hjelp. 

Du må jo ikke, men da kan det være at du må finne deg i åpent forhold. Du kan ikke kreve at han oppgir sitt sexliv

Anonymkode: 5a2d0...69c

Skrevet

Var i akkurat samme situasjon selv. Parterapi er bare tull, jeg var ferdig for flere år siden uansett. Så jeg gikk! Har det så utrolig mye bedre uten han!!!!!

Så: GÅ!! Du ødelegger deg selv hvis du skal fortsette sånn du gjør nå!

Anonymkode: 58b13...108

Skrevet

Stakkars mann. Du lurer han. Holder han for narr

Anonymkode: 9c1e7...6de

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

«Stakkars mann»? Hi kan da ikke noe for at hun mister følelsene for mannen sin.

Anonymkode: c887e...86b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

«Stakkars mann»? Hi kan da ikke noe for at hun mister følelsene for mannen sin.

Man «mister» ikke følelser. Man slutter å mate dem. Det kan hun for. Å elske er et verb, noe man gjør.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Man «mister» ikke følelser. Man slutter å mate dem. Det kan hun for. Å elske er et verb, noe man gjør.

Nei. Man kan virkelig ikke velge å ha følelser for noen, det er bare romantisk fjas. Til en viss grad kan man, hvis man er motivert for det, «mate» følelsene, men det går faktisk en grense.

Skrevet

Du har tre valg… 

Gå fra han… 

La han finne seg ei elskerinne å ta konsekvensene av det. 

snakke med han og la han velge, ja et sex løst forhold eller  sammen finne en løsning. 

Anonymkode: 0fe15...a8c

Skrevet

Du må selvfølgelig ikke ligge med han, man må aldri ligge med noen hvis man ikke har lyst. Men hvis du ikke vil ligge med han mer så må du også regne med at han ikke vil være gift med deg/kjæreste med deg mer heller. 

Anonymkode: 0d3a6...5c3

• 3 måneder senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.4.2022 den 20.07):

Jeg har ikke lyst. Jeg har ikke hatt lyst på flere år, men har ligget med han ca to ggr i måneden likevel. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, ligge med han for familiens skyld, eller respektere meg selv og si nei? Isåfall ryker forholdet. Hjelp. 

Tåler ikke forholdet ikke ha sex er det ikke basert på ekte kjærlighet...

Skrevet
Pils skrev (14 minutter siden):

Prøv å gå uten i flere år, så ser du at tålmodigheten tar slutt en gang. Hadde du selv akseptert å leve i evig sølibat? 

Anonymkode: c348c...493

Skrevet
Pils skrev (15 minutter siden):

Sex og kjærlighet er da to helt ulike ting. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sex og kjærlighet er da to helt ulike ting. 

Jepp, da har man ikke hjerte til slå opp selv om ikke er sex i forholdet...

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.4.2022 den 17.20):

Det tenker jeg også. Stakkars mann som har et så hjelpeløst kvinnfolk som partner. Å flyte sånn på vinden er bare håpløst. Klart andre dukker alltid opp underveis. Etter en tid er de aller fleste der, noen takler det bedre enn å bare se etter andre.

Anonymkode: b755f...255

Skrevet

Du må selvsagt ikke ligge med han dersom du ikke ønsker/klarer det. Men han må da heller ikke velge å fortsette å leve sammen med deg hvis det betyr å måtte leve uten et seksuelt samliv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du må selvsagt ikke ligge med han dersom du ikke ønsker/klarer det. Men han må da heller ikke velge å fortsette å leve sammen med deg hvis det betyr å måtte leve uten et seksuelt samliv. 

Det er også riktig det er egemtlig et pluss han går for det er da det går opp for enn at er sexen som bandt forholdet og det er egenlig ikke sunt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...