Gå til innhold

Må jeg ligge med mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lyst. Jeg har ikke hatt lyst på flere år, men har ligget med han ca to ggr i måneden likevel. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, ligge med han for familiens skyld, eller respektere meg selv og si nei? Isåfall ryker forholdet. Hjelp. 

Anonymkode: 00aec...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke lyst. Jeg har ikke hatt lyst på flere år, men har ligget med han ca to ggr i måneden likevel. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, ligge med han for familiens skyld, eller respektere meg selv og si nei? Isåfall ryker forholdet. Hjelp. 

Du kan jo be han finne seg en elskerinne. 

Anonymkode: 6dd60...869

Skrevet

Om du skal beholde han som partner og kjæreste så er jo sex en del av pakka.

Om du bare vil ha han som venn så ryker nok ekteskapet ja...

Anonymkode: 85990...420

Skrevet

Hvorfor har du ikke lyst? Det er stor forskjell på om du f eks egentlig er lesbisk, eller deprimert, eller om mannen din utnytter, mishandler eller nedverdiger deg, eller kun bruker deg for sex, eller om du egentlig er forelsket i en annen mann..... 

Anonymkode: 2dbc1...648

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor har du ikke lyst? Det er stor forskjell på om du f eks egentlig er lesbisk, eller deprimert, eller om mannen din utnytter, mishandler eller nedverdiger deg, eller kun bruker deg for sex, eller om du egentlig er forelsket i en annen mann..... 

Mye å ta tak i her... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Mye å ta tak i her... 

Hva tenkte du på?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har bare ikke hatt lyst på han på lenge. Mange år. Vil ikke. Og ja, nå er jeg forelsket i en annen. 

Skrevet

Jeg har bare ikke hatt lyst på han på lenge. Mange år. Vil ikke. Og ja, nå er jeg forelsket i en annen. 

Da står du overfor et valg. Ofre integritet for glade barn og en tilfredsstilt mann, eller være ærlig med deg selv og mannen din og åpne opp om at du strever med forholdet deres. Kanskje parterapi?

Skrevet

Hva tenkte du på?

Det du skrev. 

Skrevet

Der kom det. Nå må du ta et valg som 648 sier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det du skrev. 

Ok.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da står du overfor et valg. Ofre integritet for glade barn og en tilfredsstilt mann, eller være ærlig med deg selv og mannen din og åpne opp om at du strever med forholdet deres. Kanskje parterapi?

Der kom det. Nå må du ta et valg som 648 sier. 

Parterapi. Næh. Hvordan skal det å prate sammen øke min lyst på han? Han har ikke gjort noe galt, han er bare ikke attraktiv lenger for meg på den måten. 
Jeg kan ikke fortelle han at jeg er forelsket i en annen. Han kommer til å klikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Parterapi. Næh. Hvordan skal det å prate sammen øke min lyst på han? Han har ikke gjort noe galt, han er bare ikke attraktiv lenger for meg på den måten. 
Jeg kan ikke fortelle han at jeg er forelsket i en annen. Han kommer til å klikke. 

Nei. Da har du valgt, da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Da har du valgt, da?

Har jeg? 

Skrevet

Har jeg? 

Nei? Hva tenker du?

Skrevet

Nei? Hva tenker du?

Jeg vet ikke hvordan jeg skulle sagt det til han. "Hei. Jeg har ikke lyst på deg mer. Jeg har ingen god grunn, men jeg vil ikke ligge med deg." Han kommer ikke til å skjønne noen ting. 

Skrevet

Elendig forhold du er i om din man krever sex  for og dere skal holde sammen...    

Du må jo se hva som er best for din egen del da... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skulle sagt det til han. "Hei. Jeg har ikke lyst på deg mer. Jeg har ingen god grunn, men jeg vil ikke ligge med deg." Han kommer ikke til å skjønne noen ting. 

Nei, men det er jo ikke så rart, for hvis du sier det på den måten, holder du jo tilbake informasjon. Du er forelsket i en annen. Dersom forelskelsen er underordnet og det virkelig er sant at du ikke vet hvorfor, kan kanskje (par-)terapi nettopp være veien å gå, for å finne ut av det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men det er jo ikke så rart, for hvis du sier det på den måten, holder du jo tilbake informasjon. Du er forelsket i en annen. Dersom forelskelsen er underordnet og det virkelig er sant at du ikke vet hvorfor, kan kanskje (par-)terapi nettopp være veien å gå, for å finne ut av det?

Det at jeg er forelsket i en annen er underordnet, ja. Jeg har ikke hatt lyst på mannen min i mange år før det. Nå som denne andre har dukket opp, føles det bare enda mer feil å fortsette å tvinge seg selv til å ligge med en jeg ikke ønsker å ha sex med. 

Skrevet

Det at jeg er forelsket i en annen er underordnet, ja. Jeg har ikke hatt lyst på mannen min i mange år før det. Nå som denne andre har dukket opp, føles det bare enda mer feil å fortsette å tvinge seg selv til å ligge med en jeg ikke ønsker å ha sex med. 

Det er ikke så rart. Når du nå kjenner på følelser for denne andre, som du ikke har kjent på for mannen din på mange år (aldri?).  

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Om du skal beholde han som partner og kjæreste så er jo sex en del av pakka.

Om du bare vil ha han som venn så ryker nok ekteskapet ja...

Anonymkode: 85990...420

Feil:)

Anonymkode: 17204...eee

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Da har du vel allerede tatt et valg... 

Skrevet

Feil:)

Anonymkode: 17204...eee

Hva er feil? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke så rart. Når du nå kjenner på følelser for denne andre, som du ikke har kjent på for mannen din på mange år (aldri?).  

Åh, fy søren for ei knipe. Det bringer meg bare tilbake til spørsmålet i hovedinnlegget. Fortsette å ligge med han for å holde familien samlet, eller gå av egne, egoistiske grunner?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Åh, fy søren for ei knipe. Det bringer meg bare tilbake til spørsmålet i hovedinnlegget. Fortsette å ligge med han for å holde familien samlet, eller gå av egne, egoistiske grunner?

Ja, det er vanskelig. Jeg har ikke noen fasit til deg, den tror jeg er inni deg et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...