Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Hva er erfaringene deres på skolemiljø, SFO, innholdet i skolehverdagen, kvaliteten på lærere og rektor, etc? Hvilken skole kan dere anbefale og hvilken ville dere holdt dere unna? Anonymkode: 30795...411
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Artig. Det lurer jeg på og. Mulig jeg må flytte dit alene med tre barn. Anonymkode: f0288...3e7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 SFO føler jeg kun er en oppbevaringsplass,en dyr oppbevaringsplass. Anonymkode: c0900...14d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Tror dette varierer fra skole til skole. Sfo er medium på vår skole synes jeg. Mest oppbevaring.. Klassemiljøet til minstemann er bra. De leker mye på tvers av grupper, kjønn etc. Hos eldste er det veldig klikkete. Vanskelig å få innpass. Veldig fornøyd med lærerne som er positive og står på for ungene. Idrettsmiljøet og idrettslaget er veldig bra. Dette er ganske stor skole på østsiden av byen. Anonymkode: bf093...215
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Har et barn på en skole på Heimdal (Stabbursmoen). Veldig fornøyd både med skole og sfo. Lærerne er engasjerte og flinke. Det legges stor vekt på godt miljø, både i klassen/gruppa og på trinnet. Det faglige opplegget er også bra og jeg har inntrykk av at de gjør sitt beste for å tilrettelegge. Sfo har masse bra opplegg/aktivitet, både etter skoletid og i ferier. Det er likevel hovedsaklig lagt opp til at alt skal være frivillig, men muligheten for organisert opplegg er der. Anonymkode: 36d16...25e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): SFO føler jeg kun er en oppbevaringsplass,en dyr oppbevaringsplass. Anonymkode: c0900...14d Enig 🙈😂 Anonymkode: 30795...411
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har et barn på en skole på Heimdal (Stabbursmoen). Veldig fornøyd både med skole og sfo. Lærerne er engasjerte og flinke. Det legges stor vekt på godt miljø, både i klassen/gruppa og på trinnet. Det faglige opplegget er også bra og jeg har inntrykk av at de gjør sitt beste for å tilrettelegge. Sfo har masse bra opplegg/aktivitet, både etter skoletid og i ferier. Det er likevel hovedsaklig lagt opp til at alt skal være frivillig, men muligheten for organisert opplegg er der. Anonymkode: 36d16...25e Takk for godt svar, det hørtes ut som en fin skole! 😊 HI Anonymkode: 30795...411
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tror dette varierer fra skole til skole. Sfo er medium på vår skole synes jeg. Mest oppbevaring.. Klassemiljøet til minstemann er bra. De leker mye på tvers av grupper, kjønn etc. Hos eldste er det veldig klikkete. Vanskelig å få innpass. Veldig fornøyd med lærerne som er positive og står på for ungene. Idrettsmiljøet og idrettslaget er veldig bra. Dette er ganske stor skole på østsiden av byen. Anonymkode: bf093...215 Jeg har samme inntrykket av SFO generelt. Men vi er åpen på hvor i Trondheim vi skal bosette oss og ønsker å prøve å finne en god skole med engasjerte lærere og et grunnleggende godt miljø. Hvilken skole er dette? 😊 HI Anonymkode: 30795...411
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #9 Skrevet 23. april 2022 Romolslia har fantastisk barnehage og skole. Anonymkode: 71319...f9e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #10 Skrevet 23. april 2022 Har barn på Nyborg skole og kan anbefale den på det varmeste. Her er ikke SFO kun en oppbevaringsplass. Tror den må være en av byens beste. Det er musikk og allidrett i SFO tida. Det satses på 4.klassingene for å holde de lengst mulig på SFO. Det settes opp musikal hvert år. Over 90 % av 4. klassingene går på SFO og det sier vel sitt. De vil være der. Skolen og lærerne er også veldig bra. Liten skole og trygt miljø. Anonymkode: 3264e...3c7
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #11 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Har barn på Nyborg skole og kan anbefale den på det varmeste. Her er ikke SFO kun en oppbevaringsplass. Tror den må være en av byens beste. Det er musikk og allidrett i SFO tida. Det satses på 4.klassingene for å holde de lengst mulig på SFO. Det settes opp musikal hvert år. Over 90 % av 4. klassingene går på SFO og det sier vel sitt. De vil være der. Skolen og lærerne er også veldig bra. Liten skole og trygt miljø. Anonymkode: 3264e...3c7 Dette hørtes fantastisk ut! Dette området må jeg sjekke ut 😀 HI Anonymkode: 30795...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå