Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Hvis jeg koker pasta tidlig i dag og setter i kjøleskapet til middagen i dag (pastasalat), hva er ditt beste tips for at den ikke skal bli helt klistrete? Vil det holde med litt matolje og krydder, eller må/bør jeg gjøre noe annet? Anonymkode: 322a5...420
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Du blander i olje ja. Thats it. Jeg skjønner forøvrig ikke poenget i det hele tatt. Det tar 15 min å lage, og det kjølner på tre minutter omtrent. Men for all del. Anonymkode: e2530...9ae
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du blander i olje ja. Thats it. Jeg skjønner forøvrig ikke poenget i det hele tatt. Det tar 15 min å lage, og det kjølner på tre minutter omtrent. Men for all del. Anonymkode: e2530...9ae Fordi jeg skal ha gjester og vil være med dem og ikke på kjøkkenet 😊 Planen er å lage alt klart nå sånn at det bare er å sette fram når de kommer. HI Anonymkode: 322a5...420
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg skal ha gjester og vil være med dem og ikke på kjøkkenet 😊 Planen er å lage alt klart nå sånn at det bare er å sette fram når de kommer. HI Anonymkode: 322a5...420 Okay. Bruk helst olivenolje og krydder du skal ha på da. Ikke rapsolje ihvertfall for det smaker ikke godt. Legg det i en bolle med lokk eller tallerken over. Anonymkode: e2530...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå