Gå til innhold

Dere som trener?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det fordi dere liker det eller fordi du føler du må/bør? 

Jeg trener fordi jeg bør/må. Hver gang er like pyton før, men angrer aldri. 

Anonymkode: 0f69c...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg bør/må. Jeg har prøvd drøssevis med ulik trening, men har aldri likt noe. Jeg holder meg til det jeg misliker minst, så får det være godt nok. Det eneste unntaket er at jeg av og til, sånn 2-3 ganger i året, faktisk synes det er deilig med en joggetur. 

Anonymkode: a9495...ec3

Skrevet

Fordi jeg liker det. Selvsagt bør jeg også, det bør alle. Men det er en glede.

Anonymkode: 537c9...f11

Skrevet

Jeg trener fordi det er billigere enn psykolog 

Anonymkode: a4413...fc0

Skrevet

Ikke hver dag det er like lystbetont, men angrer aldri. Trener for at kroppen har godt av det og at det gir masse energi.

Skrevet

Får mer energi og blir ikke like sur. Blir grinete hvis jeg ikke trener på en stund. 

Skrevet

Fordi det er livet mitt og det er meg å starte dagen med en løpetur. Det gjør kropp og sinn godt. Har jeg lyst hver dag klokken 05:30? Nei. Føles det godt etterpå?. Alltid 

Skrevet

Begge deler. Jeg er en «godværsløper» så bare gjør det i regn og på vinteren fordi jeg må. Kjipt å miste kondisjon pga lang mørketid med dårlig vær. 

Anonymkode: e8422...9e3

Skrevet

Da jeg startet ble det fort et slit jeg bare måtte gjøre. Så kom resultatene i form av mer muskler, færre overflødige kilo og bedre kondis. Da ble det mye morsommere. Så fikk jeg en liten skade som gjorde at jeg måtte stå over trening et par dager. Det var helt forferdelig. Så trening er avhengighetsskapende, men da er det fint at det er nyttig. Nå elsker jeg hver økt. 

Anonymkode: 8c530...238

Skrevet

Det er alltid tiltak å komme seg på trening, men jeg føler meg som oftest som et nytt menneske etterpå. Minst like bra effekt på humøret som vellykket sex eller den oppadstigende rusen etter to øl på begynnelsen av en fest. (Dop har jeg ikke prøvd, så jeg vet ikke om det har samme kortsiktige effekt.) Trening er sunnere enn mye annet som kan gjøre meg tilsvarende lykkelig. Og de langsiktige konsekvensene er gode, ikke dårlige. Det er nok for meg.

Anonymkode: aa049...0c5

Skrevet

Jeg er ikke så glad i det akkurat der og da, men jeg liker følelsen jeg får etterpå. Jeg liker at kroppen min er sterk og funksjonell. Nå kjenner jeg av og til på et behov for å bevege meg om dagen har vært for stillesittende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...