Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Hva slags farge velger dere på koffert? Går dere for fargerike, svarte, eller andre farger? Bare tenkte på det nå, som jeg ser etter ny koffert. De koffertene jeg har fra før er fargerike, bortsett fra en svart, men den er kjøpt inn med tanke på min tenårings sønn. Valget på farge nå, står mellom gul, mørk turkis eller svart. Anonymkode: 78e3a...daa
Superdolly Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Jeg går for knallfarger og setter ofte på noe fargerik teip eller noe i tillegg, fordi jeg vil at den skal være lett å kjenne igjen på bagasjebåndet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg har vanlige svarte, men skulle gjerne hatt en signalgul hver gang jeg venter på bagasjen.. Anonymkode: a6f79...8b6
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Hadde tatt den turkise! Aldri svart. Bare styr når en skal finne den igjen blant 600 andre svarte kofferter Anonymkode: f86b8...e3c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Jeg har en knall rosa en 😊 Anonymkode: 30ffe...788
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Jeg velger helt farger for da er det enklere å finne sin koffert. Min mann liker best sorte og hver gang jeg låner hans sliter jeg med å finne den riktig koffert på båndet. Har flere ganger dratt av en koffert bare for å se at det ikke var vår. Anonymkode: d6de0...552
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 Jeg har rosa, lilla og hvite kofferter. Dekorerer dem gjerne i tillegg (med blomster, mønster el.l), slik at ingen har likedan. Da er de lettere å se på bagasjebåndet, og jeg tenker det også er mindre risiko for at de blir stjålet. Anonymkode: 9a586...81a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 En med sterk farge som skiller seg ut hadde jeg valgt. Min ene datter har krem hvit og den fargen angret hun på etter første flytur for det er ikke vanskelig å se den har vært på tur. Den så gammel ut etter første flytur. Mamma har en pastell lilla og det var en helt genial farge sa hun, helt tilfeldig at det ble den fargen egentlig. Men det er en farge som virkelig skiller seg ut på bagasjebåndet og en ser ikke merker etter turer så godt på den. Den har vært med henne mange steder og blir ikke behandlet pent, men imotsettning til min datters hvite så ser den ny ut iforhold. Anonymkode: 8eb93...481
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 Ikke svart!! Og heller ikke hvitt! Jeg har en rosa, den er enkel å kjenne igjen på bagasjebåndet! Har også en svart, den kjøpte jeg fordi den var sånn super-lett type, kjekt når man skal til utlandet og shoppe! 😉 Men den fantes kun i svart. Men da henger jeg alltid på et bånd i en knall-farge, så det er enkelt å kjenne den igjen. Anonymkode: 62ec0...abf
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 Min er grønn, litt lysegrønn, men ikke pastell. Veldig fornøyd med den, lett å se. Anonymkode: e32a7...039
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 Jeg har en blomstrete, en sjøgrønn og en knallblå. Det er aldri noe problem å finne kofferten på bagasjebåndet. Anonymkode: a21a4...89e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #12 Skrevet 21. april 2022 «Syden»-kofferten min er knallgul, veldig deilig å stå ved bagasjebåndet og ikke måtte endevende annenhver sorte koffert for å finne riktig. Anonymkode: 61772...45c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #13 Skrevet 21. april 2022 Hehe, tenk om alle leser denne tråden og neste gang vi skal ut og reise flommer bagasjebåndet over av fargerike kofferter Jeg selger kofferter, og jeg sier alltid det samme til kundene, velg en koffert som er litt knæsj, så kjenner du den igjen på bagasjebåndet. Men mange bryr seg mer om hvordan de tar seg ut når de triller kofferten fra taxi til hotell o.l. enn hvor lett den er å kjenne igjen på bagasjebåndet. Anonymkode: e32a7...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå