Gå til innhold

Noen som har kjennskap til å jobbe innen brann og rednings tjenesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bytte yrke, og har vært innom flere ting som virker spennende. Og så kom jeg over noen stillinger innen brann og redning, i hovedsak administrative oppgaver.

Jeg kjenner ingen som har noe kjennskap til noe innen denne retningen og lurer på om noen andre her har erfaringer å dele? Kanskje du selv, en samboer eller lignende har/jobber der? 

Lurer mest på arbeidsmiljøet, arbeidsoppgaver (i andre stillinger enn brannmann), goder, lønn? Hvorfor trives du, eller hvorfor valgte du å bytte yrke?

Anonymkode: 95493...84a

Skrevet

Dytter denne 😀

Skrevet

Har en bekjent som jobber der og har jobbet flere steder i landet. Er i følge vedkommende sikkelig dårlige ledere og mye grums for kvinner. Selvet yrket trives vedkommende godt med, men etter mange år prøves det å få seg annen jobb. 

Anonymkode: 391d8...57e

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har en bekjent som jobber der og har jobbet flere steder i landet. Er i følge vedkommende sikkelig dårlige ledere og mye grums for kvinner. Selvet yrket trives vedkommende godt med, men etter mange år prøves det å få seg annen jobb. 

Anonymkode: 391d8...57e

Det hørtes jo ikke så bra ut da 🙈

Har hatt inntrykk av at de som jobber i brann og redning er en sammensveiset gjeng som har det gøy på jobb. Men så er det mye man ikke vet om som skjer på innsiden da..

Noen fler med erfaringer fra denne etaten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...