Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hvis dere ikke hadde noen nære venner eller familie? Jeg har bare igjen venner som jeg møter kanskje én gang annenhver måned. Og det er ikke mange av de heller. De nærmeste vennene mine forsvant da jeg fikk baby.. De jeg sjeldent møter har jeg ingen felles venner med, de inviterer ikke meg på ting og det er ikke naturlig at jeg skulle blitt bedt i deres bryllup heller. Familie har jeg en far som gir ganske faen, mamma er død, broren min har jeg ikke sett siden begravelsen til mamma. Han møtte ikke opp i dåpen til sønnen min heller.. Besteforeldre er døde. Tante/Onkel på ene siden har aldri brydd seg. De skammer seg over pappa. Resten av familien ser jeg bare på bursdager. Jeg har invitert de mange ganger, men de er for opptatt med sine egne familier. Fair enough. Svigerfamilien min snudde ryggen til meg når jeg ble gravid, og har egentlig bare vært slemme mot meg etter at babyen kom. Så jeg føler ikke for å bruke mange tusen for en fest for de.. Samboeren min bryr seg ikke om vi gifter oss alene eller har et stort bryllup. Jeg ville jo ha et stort bryllup, men ja.. Det føles bare teit hvis det egentlig ikke er noen som bryr seg om at jeg blir gift. Eller om de blir bedt eller ei. Er ganske trist å føle på, at ingen egentlig bryr seg.. Anonymkode: 8220d...3f0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Husk at dere giftere dere , fordi dere vil det! Hadde aldri tenkt på andre oppi dette, men reist bort å giftet meg med min kjære. Anonymkode: 8fa60...d49
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Hadde selvsagt giftet meg likevel,vi gjør det jo fordi VI ønsker å gifte oss. Men hadde jeg vært i din situasjon så hadde vi nok bare giftet oss i Spania. Anonymkode: 7657f...b06
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Gift dere i Paris! Eller Las Vegas, hehe. Men et selskap i deres situasjon høres ikke hyggelig ut, så hadde droppet det Anonymkode: c4e28...bb8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Hi her. Ser at jeg formulerte meg teit. Mente selvfølgelig å ha et bryllup. Gifte oss skal vi uansett ❤️ men jeg ser ikke grunnen til å involvere fler sånn ting har blitt.. Dessverre. Utenom barna selvfølgelig. Anonymkode: 8220d...3f0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 I din situasjon ville ikke jeg hatt noe selskap,det hørtes ikke så koselig ut. Anonymkode: 7657f...b06
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Vi reiste til utlandet på ferie og giftet oss på ambassaden, de stilte med vitner, hadde ikke med oss noen. Var en super ferie, og deilig å komme hjem som gift. Mye rar familie her også, vi valgte å være bare oss. Anonymkode: 3731c...e48
Anonym bruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 Vi giftet oss i en sjømannskirke med kun babyen vår og hver vår forlover tilstede. Etter vielsen og vafler på sjømannskirken dro vi tilbake til hotellet for å skifte og deretter på middag på flott restaurant. Ville gjort det samme igjen, selv om jeg har stor vennegjeng som føler seg snytt for en fest. Beste bryllupet jeg kunne fått, og anbefales virkelig 🥰 Anonymkode: d90d7...d6a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 Vi giftet oss på tinghuset og dro å spiste en bedre middag etterpå. Bare oss to. Var koselig. Hadde glatt gjort det igjen. Anonymkode: 19fe8...d8f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 Nå har jeg vært i noen bryllup og for å være ærlig så blåser jeg også i om paret blir gift eller ikke. Jeg kjøper gave, syns det er hyggelig der og da og har det fint i selskapet. I de fleste tilfellene er jeg mest opptatt av hva jeg selv skal ha på meg og hvordan maten og festen blir. Vil tro at de færreste jubler over at selve brudeparet sier ja til hverandre og at alt fokus er på den før og under bryllupsfesten. Det er de to venninnene og nære familiemedlemmer jeg har tenkt mest på, og det ble litt mer rørende enn de andre. Ikke tro at alle som kommer i alle bryllup er så veldig opptatt av selve bruden eller paret selv om de er både venner og familie. Du har venner du treffer annenhver måned, og det er vel ganske normalt når man har fått barn og er voksen. Du har familie som kommer i bursdager, og det er mer enn mange har altså. Jeg vet ikke om svigerfamilien din egentlig er greie når du ser bort fra at de er skuffet over graviditeten? Faren din kan jo kanskje vise seg å bry seg litt likevel på en sånn dag? Uansett, noen kan du be, og det er sikkert flere hvis du vil ha er stort bryllup. Hvis du ikke vil be alle du kan be, så må dere jo bare gifte dere uten selskap. Dra til Spania og feir på ei sjappe der nede, så blir det nok fest blant gjestene! Anonymkode: aab89...094
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 Vi giftet oss egentlig bare av praktiske årsaker, så vi gikk på tinghuset og fikset det. Familien ble litt snurt, så vi endte opp med å ha en liten fest for dem etter hvert, men poenget er at det ikke er bryllupet som er viktig, men ekteskapet. Anonymkode: 586d7...b6f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #12 Skrevet 21. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi giftet oss egentlig bare av praktiske årsaker, så vi gikk på tinghuset og fikset det. Familien ble litt snurt, så vi endte opp med å ha en liten fest for dem etter hvert, men poenget er at det ikke er bryllupet som er viktig, men ekteskapet. Anonymkode: 586d7...b6f Vi gjorde det samme, giftet oss rett og slett fordi det kostet mindre enn å sette opp avtaler og testament hos advokat 😂🙈. Feirer 15 år i år, viktigste er ikke festen, det er alle dagene man deler etterpå. Ei snurt tante, ellers var det en hyggelig opplevelse 😅 Anonymkode: de6d3...51b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #13 Skrevet 21. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vi gjorde det samme, giftet oss rett og slett fordi det kostet mindre enn å sette opp avtaler og testament hos advokat 😂🙈. Feirer 15 år i år, viktigste er ikke festen, det er alle dagene man deler etterpå. Ei snurt tante, ellers var det en hyggelig opplevelse 😅 Anonymkode: de6d3...51b Nettopp! Vi feirer 20 års bryllupsdag neste år. Tiden flyr! Anonymkode: 586d7...b6f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #14 Skrevet 21. april 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nettopp! Vi feirer 20 års bryllupsdag neste år. Tiden flyr! Anonymkode: 586d7...b6f Gratulerer på forskudd 👍🏻🥳 Tenker hvis jeg skal feire noe, så må det være en *er ikke skilt ennå fest 😅 Anonymkode: de6d3...51b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #15 Skrevet 21. april 2022 Jeg giftet meg for meg selv. Og mannen, ingen andre. Søstern min har stor familie, men hun giftet seg på tinghuset i all stillhet. 😊 Anonymkode: 6faf5...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå