Gå til innhold

Tjukk av quetiapin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Jeg vet man ikke blir tjukk av bare pillene) 

men er det noen som har opplevd vektøkning ved bruk av disse?

Anonymkode: 9bddd...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Ca en time etter inntak fikk jeg ulvehunger. Kunne spise syv-åtte brødskiver på rappen og fortsatt føle meg sulten. 
Tok litt tid før jeg skjønte sammenhengen. Pluss at jeg var skrubbsulten når jeg våknet om morgenen. Gått på den medisinen i tre år, gått opp ca 15 kilo. Sluttet i januar, føler jeg har fått kontroll på matinntaket igjen nå. 

Anonymkode: dc5b1...fe3

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Oh yes! Ca en time etter inntak fikk jeg ulvehunger. Kunne spise syv-åtte brødskiver på rappen og fortsatt føle meg sulten. 
Tok litt tid før jeg skjønte sammenhengen. Pluss at jeg var skrubbsulten når jeg våknet om morgenen. Gått på den medisinen i tre år, gått opp ca 15 kilo. Sluttet i januar, føler jeg har fått kontroll på matinntaket igjen nå. 

Anonymkode: dc5b1...fe3

Det sier en kompis av meg og. Men jeg tar den og legger meg… føler ikke på den hungeren, men spiser nok mer enn før. Har også lagt på meg 15 kilo og jeg er i tillegg slankeoperert så jeg får liksom ikke fråtsa store mengder… nå føler jeg at uansett hva jeg gjør går jeg ikke ned. Går ikke opp noe mer hvis jeg virkelig passer på, men går ikke ned heller

Skrevet

Jeg får også ulvehunger av denne medisinen. Kunne spist en hest og fortsatt føle meg sulten. Har gått opp i vekt men vet ikke hvor mye da jeg ikke "tør" å veie meg. Bruker du medisinen pga psykose eller som sovemedisin?

Anonymkode: ddd60...851

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får også ulvehunger av denne medisinen. Kunne spist en hest og fortsatt føle meg sulten. Har gått opp i vekt men vet ikke hvor mye da jeg ikke "tør" å veie meg. Bruker du medisinen pga psykose eller som sovemedisin?

Anonymkode: ddd60...851

Får du det når den er tatt, eller er du generelt mer sulten? 

jeg begynte på den i fjor høst og har siden gått opp 15 kilo. Jeg har ikke spist så mye mer, men jeg skjønner jo at jeg har spist langt mer enn jeg burde siden jeg har gått opp så mye på så kort tid... 

Jeg bruker den som sovemedisin så jeg tar den rett før jeg legger meg, så jeg spiser ikke noe etter den er tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...