Gå til innhold

Jeg ønsker meg en gravemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en gravemaskin av denne typen.
Har en enorm hage av totalt kaos jeg har lyst til å bruke den i for å få hagen i nogelunde orden.

Noen som vet om man trenger et eget sertifikat for å kjøpe og bruke en slik minigraver?

shopping?q=tbn:ANd9GcR-ezMHycw9px4V7_LD-fS1ABuerBrcwmMp4cBynRA-miGi3lv65UwaKQGXcpe4pld9V1-oPCG2-kfJkILlYsftXdbZ-ag7SfIu5XOmSYU&usqp=CAE

Anonymkode: d5d0c...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen for å ikke trenge sertifikat er ca 3 tonn eller 15 kw/20 hk maskinkraft. Ser ut som den er under det, men det er jo bare å høre om der du skal leie eller låne. Vi har gravemaskin og vet hvor mye den veier uten at jeg egentlig har lov å kjøre den (jeg er på evig opplæring hos pappa. Han som kan kjøre den og igrunn bruker den selv om det er meg og minsøster som eier den. Vi syns det alle er litt for gøy)

Anonymkode: d8918...a42

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Grensen for å ikke trenge sertifikat er ca 3 tonn eller 15 kw/20 hk maskinkraft. Ser ut som den er under det, men det er jo bare å høre om der du skal leie eller låne. Vi har gravemaskin og vet hvor mye den veier uten at jeg egentlig har lov å kjøre den (jeg er på evig opplæring hos pappa. Han som kan kjøre den og igrunn bruker den selv om det er meg og minsøster som eier den. Vi syns det alle er litt for gøy)

Anonymkode: d8918...a42

Tusen takk, den er godt under det.

Og før noen spør, jeg vet hvor alt av kabler, vannledninger, kloakk og slikt går og har IKKE tenkt å grave i nærheten av det.

HI

Anonymkode: d5d0c...026

Skrevet

Den ser nesten identisk ut med den vi leide, vi kunne bruke den uten noe eget sertifikat. 

Anonymkode: 1ca2f...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...