Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #51 Skrevet 21. april 2022 De klarte tydeligvis å finne dokumentasjon på telefon samtaler. Men denne har de ikke lagt ved. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #52 Skrevet 21. april 2022 Var pålogget når jeg sendte denne. Inne i min side på min forsikringsside. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #53 Skrevet 21. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Var pålogget når jeg sendte denne. Inne i min side på min forsikringsside. Anonymkode: fa393...298 Innlogget med BankID Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #54 Skrevet 21. april 2022 Nå ble det litt klarere her. Hvordan uttrykte selskapet det med anmeldelse? Hvordan ordla de seg? Anonymkode: 7efec...341
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #55 Skrevet 21. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nå ble det litt klarere her. Hvordan uttrykte selskapet det med anmeldelse? Hvordan ordla de seg? Anonymkode: 7efec...341 Nei venter fortsatt på brevet fra de. Så er veldig usikker på det med anmeldelse. Men når jeg snakket med utreder i det andre selskapet, hvor jeg sa opp, så la hun veldig trykk på det brevet uten at jeg vet hva det inneholder. Men det var tydelig på henne at dette ikke var noe positivt for meg, og hun var rett og slett ekstremt ufin. Det har hun vært fra begynnelsen. Men jeg kom på nå at det selskapet jeg fikk avslag fra sa i 2021 at jeg har ikke krav på forsikring slik diagnosen er nå. Dette sa de skriftlig over chat. Allikevel behandler de saken, gir avslag og mulig anmeldelse. Virker merkelig. Er det mulig å få tak i chat? Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #56 Skrevet 21. april 2022 Har etterlyst brevet uten at de har sendt meg dette.. Har ikke mottatt det de mener er sendt pr post. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #57 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei venter fortsatt på brevet fra de. Så er veldig usikker på det med anmeldelse. Men når jeg snakket med utreder i det andre selskapet, hvor jeg sa opp, så la hun veldig trykk på det brevet uten at jeg vet hva det inneholder. Men det var tydelig på henne at dette ikke var noe positivt for meg, og hun var rett og slett ekstremt ufin. Det har hun vært fra begynnelsen. Men jeg kom på nå at det selskapet jeg fikk avslag fra sa i 2021 at jeg har ikke krav på forsikring slik diagnosen er nå. Dette sa de skriftlig over chat. Allikevel behandler de saken, gir avslag og mulig anmeldelse. Virker merkelig. Er det mulig å få tak i chat? Anonymkode: fa393...298 Er det mulig å få tak i den chatten? Der beskrev de tydelig at jeg ikke har krav på forsikring. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #58 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei venter fortsatt på brevet fra de. Så er veldig usikker på det med anmeldelse. Men når jeg snakket med utreder i det andre selskapet, hvor jeg sa opp, så la hun veldig trykk på det brevet uten at jeg vet hva det inneholder. Men det var tydelig på henne at dette ikke var noe positivt for meg, og hun var rett og slett ekstremt ufin. Det har hun vært fra begynnelsen. Men jeg kom på nå at det selskapet jeg fikk avslag fra sa i 2021 at jeg har ikke krav på forsikring slik diagnosen er nå. Dette sa de skriftlig over chat. Allikevel behandler de saken, gir avslag og mulig anmeldelse. Virker merkelig. Er det mulig å få tak i chat? Anonymkode: fa393...298 Men sa de at du ikke hadde krav pp utbetaling pga diagnosen eller sa de at du ikke fikk forsikring? Når tegnet du forsikringen? Det er litt vanskelig å holde tråden i det du sier, for du blander hele tiden begrepene Siden du har betalt fikk du jo godkjent forsikringen, men kanskje du fikk en begrensning i den så den ikke gjaldt akkurat den diagnosen. Datteren min er f.eks forsikret, men forsikringen gjelder ikke en medfødt skade, bare for alt mulig annet som kan dykke opp. Så om du hadde en diagnose da du tegnet forsikringen, og som de ble opplyst om, kan du ha fått godkjent forsikringen men da med en klausul om at den ikke gjaldt akkurat den diagnosen Du kan fremdeles bli ansvarlig for det du har løyet om. Anonymkode: 6fadf...c0f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #59 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (På 20.4.2022 den 23.41): Uff ja vanskelig å forklare Jeg ringte for å tegne forsikring av en venn som jobber i forsikring. Dette har jeg gjort før. Forklarte han bakgrunnen om mine sykemeldinger osv men at jeg klarer ikke å huske alle. Han sa da at du bør da svarer nei på alle punkter, også innhenter automatisk forsikringsselskapet dette for deg. Når jeg da fikk svar på godkjennelse regnet jeg med at det var gjort. Han anbefalte også å ha forsikringer i flere selskap. Så jeg tegnet da hos en annen også. Han fikk sin provisjon tydeligvis av dette salget, og jeg var totalt uviten. Når dette da flere år senere blir en forsikringssak. Blir jeg informert om å gi fullmakt til innhenting av opplysninger. Dette fikk de selvfølgelig. Hadde flere samtaler med de, og var klar og tydelig på at dette var jeg blitt rådet til.. derfor svarte jeg nei. De spurte også om jeg hadde tegnet samme, jeg svarte nei, men dette ble rettet 3 dager senere hvor jeg oppga at jeg har to forsikringer i to selskaper. Da hadde jeg satt meg ordentlig inn i vilkår. De spurte under samtale om jeg var sykemeldt fra den datoen til den datoen og jeg sa ja. Slik var det, også fikk jeg avslag. Med mulig anmeldelse. Jeg valgte på bakgrunn av avslaget, og si opp min andre forsikring da jeg ikke så vitsen med å ha denne. Jeg hadde rett og slett ikke krav på forsikring, og jeg godtok dette. Jeg vurderer nå om jeg bør anmelde han som har satt meg i denne situasjonen. Er det mulig? Eller er jeg litt for drastisk nå. Jeg forstår at dere blir forvirret, og jeg forstår at jeg har nå forvirret meg inn i en mulig anmeldelse. Det er ikke en dom jeg ønsker da jeg virkelig ikke er et slikt menneske. Jeg har 4 barn, og det er en alvorlig sak. Anonymkode: fa393...298 Pust med magen. Første sak, du har ikke mottatt noen utbetaling, positivt for deg! Andre sak, det er ikke shady eller ulovlig å ha forsikring flere steder, det er oppsiktsvekkende mange som har dobbelt og mange vet ikke engang at de har det. Denne delen er uproblematisk. Tredje sak, chat har de tilgjengelig en viss tid før de må slette grunnet personvern. Så sant ikke denne er nødvendig for saken videre, da kan de lagre på den lengre. Ta kontakt med de og spør om de har den. Sjekk mailen din, mange sender kopi av chat på Mail. Kanskje du har den der, verdt ett forsøk. Fjerde sak, det er her du får trøbbel. Hvis jeg forstår riktig har du tegnet en forsikring på uriktige vilkår og en stund senere søkt om utbetaling hvor du da har mottatt avslag. På ett tidspunkt har du nok huket av for «jeg bekrefter opplysningene er korrekt blablabla» Det er dette de kan «ta deg på». Her har du jo en del ting som sår tvil om dette var med vilje eller ikke, dessverre er en del av dette ikke mulig å dokumentere til din fordel. Når det gjelder han som solgte deg forsikringen, så mener jeg du bør sende en formell klage til selskapet han jobbet i, for du er neppe den eneste. De bør gjennomgå sine rutiner uavhengig utfall i din sak. Når det gjelder din sak er det vanskelig å vite hvor hardt selskapet vil slå ned på dette, det er som en tur i forliksrådet, ingenting er sikkert før vedtaket er skrevet. Det at du ikke har mottatt en utbetaling er heldigvis en fordel for deg, men ser du dette objektivt kan det se ut som du har forsøkt. Skulle det bli en sak, legg alle kortene på bordet, vær ærlig, fortell også om din nevrologiske tilstand. Tror de på deg, henlegges nok saken. Hvis det blir en sak. Sett deg ned og kartlegg hva som skjedde når så du har orden på tidslinjen din. Hvis du har utfordringer med å formulere/forklare selv, ha med deg noen som kan. Anonymkode: 90005...ce7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #60 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Pust med magen. Første sak, du har ikke mottatt noen utbetaling, positivt for deg! Andre sak, det er ikke shady eller ulovlig å ha forsikring flere steder, det er oppsiktsvekkende mange som har dobbelt og mange vet ikke engang at de har det. Denne delen er uproblematisk. Tredje sak, chat har de tilgjengelig en viss tid før de må slette grunnet personvern. Så sant ikke denne er nødvendig for saken videre, da kan de lagre på den lengre. Ta kontakt med de og spør om de har den. Sjekk mailen din, mange sender kopi av chat på Mail. Kanskje du har den der, verdt ett forsøk. Fjerde sak, det er her du får trøbbel. Hvis jeg forstår riktig har du tegnet en forsikring på uriktige vilkår og en stund senere søkt om utbetaling hvor du da har mottatt avslag. På ett tidspunkt har du nok huket av for «jeg bekrefter opplysningene er korrekt blablabla» Det er dette de kan «ta deg på». Her har du jo en del ting som sår tvil om dette var med vilje eller ikke, dessverre er en del av dette ikke mulig å dokumentere til din fordel. Når det gjelder han som solgte deg forsikringen, så mener jeg du bør sende en formell klage til selskapet han jobbet i, for du er neppe den eneste. De bør gjennomgå sine rutiner uavhengig utfall i din sak. Når det gjelder din sak er det vanskelig å vite hvor hardt selskapet vil slå ned på dette, det er som en tur i forliksrådet, ingenting er sikkert før vedtaket er skrevet. Det at du ikke har mottatt en utbetaling er heldigvis en fordel for deg, men ser du dette objektivt kan det se ut som du har forsøkt. Skulle det bli en sak, legg alle kortene på bordet, vær ærlig, fortell også om din nevrologiske tilstand. Tror de på deg, henlegges nok saken. Hvis det blir en sak. Sett deg ned og kartlegg hva som skjedde når så du har orden på tidslinjen din. Hvis du har utfordringer med å formulere/forklare selv, ha med deg noen som kan. Anonymkode: 90005...ce7 Takk for konstruktiv tilbakemelding. Fikk brevet idag. Er anmeldt for bedrageri. Snakket med saksbehandler, og sa vi følger ikke opp saken videre så sant du ikke klaget på avgjørelsen? Hva legger hun i det? Og hva kan jeg vente meg nå i henhold til denne anmeldelsen? Det var såå mye å innhente at det å lytte til rådet om å bare svare nei, var det beste for meg. Nettopp fordi to av mine leger var sykemeldt. Forsikringsselskap har enda ikke fått svar fra de to, og det har vært gjentatte purringer fra både meg og de. Så om jeg hadde noe å skjule så hvorfor hadde jeg ringt rundt, gitt de fullmakt osv. Virker veldig rart. De skal i følge villkår betale forsikring rett ut så jeg de hadde skrevet idag. Å svare nei gir automatisk utbetaling av hele beløpet. Så de burde ha gjort det da om jeg var svindler også tatt meg. Men at de hentet inn mer dokumentasjon beviser jo at de ikke følger sine egne vilkår? Har sagt opp den andre Forsikringen. Vil IKKE ha penger på feil grunnlag. Jeg har 4 flotte bra som gjør det så godt i livet. Jeg sliter med ptsd grunnet skaden, og dette har blitt forverret. Har også fått påvist ganske kraftig nedsatt hukommelse. Et spørsmål til. Min mann tok samtaler med Forsikringsselskap og de innhentet informasjon via han, men det ble aldri spurt om et fullmakt fra meg som godkjenner at han kan uttale seg. I brevet står det mest om han sine uttalelser, men jeg har ikke gitt samtykke til det ? Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #61 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Men sa de at du ikke hadde krav pp utbetaling pga diagnosen eller sa de at du ikke fikk forsikring? Når tegnet du forsikringen? Det er litt vanskelig å holde tråden i det du sier, for du blander hele tiden begrepene Siden du har betalt fikk du jo godkjent forsikringen, men kanskje du fikk en begrensning i den så den ikke gjaldt akkurat den diagnosen. Datteren min er f.eks forsikret, men forsikringen gjelder ikke en medfødt skade, bare for alt mulig annet som kan dykke opp. Så om du hadde en diagnose da du tegnet forsikringen, og som de ble opplyst om, kan du ha fått godkjent forsikringen men da med en klausul om at den ikke gjaldt akkurat den diagnosen Du kan fremdeles bli ansvarlig for det du har løyet om. Anonymkode: 6fadf...c0f De sa at jeg ikke oppfylte karenstiden. Det er på 3 mnd og jeg søkte når det hadde gått 2 1/2 mnd Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #62 Skrevet 22. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De sa at jeg ikke oppfylte karenstiden. Det er på 3 mnd og jeg søkte når det hadde gått 2 1/2 mnd Anonymkode: fa393...298 Jeg skrev også en sms 13 januar 2021 til min mann: Kan vi ikke bare si opp den forsikringen i ***. Det koster over 1000kr, og dekker uansett ikke min diagnose. Som sagt sliter med ganske alvorlig hukommelse tap, så fortsatte tydeligvis å betale, og sendte inn papirer når jeg gikk over på aap som en form for automatikk. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #63 Skrevet 23. april 2022 Det som jeg synes er rart er hvordan jeg kan bli anmeldt for bedrageri når de i første omgang skrev at jeg ikke oppfylte karenstiden. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #64 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Det som jeg synes er rart er hvordan jeg kan bli anmeldt for bedrageri når de i første omgang skrev at jeg ikke oppfylte karenstiden. Anonymkode: fa393...298 Problemet er at du prøvde deg. At du av diverse årsaker ikke fikk gjennomslag er ikke det som er viktigst i en anmeldelse, det er at du prøvde deg. Om jeg senker bilen min i sjøen og ber om penger for den fordi den er "stjålet", så har jeg prøvd å svindle til meg penger jeg ikke har krav på. Om de finner ut hva jeg har gjort så jeg ikke får penger hjelper ikke når de anmelder svindelforsøket... Anonymkode: 6fadf...c0f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2022 #65 Skrevet 23. april 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg skrev også en sms 13 januar 2021 til min mann: Kan vi ikke bare si opp den forsikringen i ***. Det koster over 1000kr, og dekker uansett ikke min diagnose. Som sagt sliter med ganske alvorlig hukommelse tap, så fortsatte tydeligvis å betale, og sendte inn papirer når jeg gikk over på aap som en form for automatikk. Anonymkode: fa393...298 Ja, men hva har det med svindelen å gjøre? Det hadde sikkert vært lurt å si den opp og så håpe at de aldri kom til å oppdage svindelen. Men det gjør ikke svindelforsøket verre. Du kan klage på forsikringsagenten og det bør du kanskje gjøre, men i det store og det hele er det ditt ansvar å svare sannferdig. Det beste du kan gjøre, vil jeg tro, er å legge deg så flat så mulig og beklage så mye du kan. Anonymkode: c6c90...c81
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #66 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Ja, men hva har det med svindelen å gjøre? Det hadde sikkert vært lurt å si den opp og så håpe at de aldri kom til å oppdage svindelen. Men det gjør ikke svindelforsøket verre. Du kan klage på forsikringsagenten og det bør du kanskje gjøre, men i det store og det hele er det ditt ansvar å svare sannferdig. Det beste du kan gjøre, vil jeg tro, er å legge deg så flat så mulig og beklage så mye du kan. Anonymkode: c6c90...c81 Det har jeg gjort. Men de har skrevet mye som ikke stemmer og i tillegg unnlat å legge alt fakta på bordet. Her virker det som om dette har vært deres eneste oppgave. Å vinne en anmeldelse. Forsikringen er sagt opp i det ene selskapet før jeg visste jeg var anmeldt. Om jeg var så motivert for penger hvorfor tenkte jeg ikke bare da et avslag men da prøver jeg på den andre? Jeg har betalt 35000 i forsikringspenger for en som har tjent penger på min uviten. Han bør få konsekvenser. I tillegg er det min mann som har hatt kontakt med de. Er det lov? Jeg har vært så dårlig at jeg ikke har visst hva som har blitt sagt.jeg var ikke i samme rom engang. Kan de gjøre dette uten min fullmakt? De ringte han uhemmet. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #67 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Problemet er at du prøvde deg. At du av diverse årsaker ikke fikk gjennomslag er ikke det som er viktigst i en anmeldelse, det er at du prøvde deg. Om jeg senker bilen min i sjøen og ber om penger for den fordi den er "stjålet", så har jeg prøvd å svindle til meg penger jeg ikke har krav på. Om de finner ut hva jeg har gjort så jeg ikke får penger hjelper ikke når de anmelder svindelforsøket... Anonymkode: 6fadf...c0f Prøvde på hva? Jeg ga de fullmakt til å innhente alle opplysninger. Jeg purret på leger osv. Alt fakta om min bakgrunn lå på bordet når de fattet beslutning. Jeg tenkte at da var avslaget relevant for dette, og ikke at jeg ble anmeldt. En bedrager skjuler sin bakgrunn, jeg var helt åpen. Hele veien. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #68 Skrevet 24. april 2022 Jeg visste også at de utredet meg. Hadde jeg blitt så redd så burde jeg vel ha sagt opp? Når jeg før beskjed at dette er vanlig ja da tenker jeg jo ikke at de virkelig utreder om jeg snakker sant. Bare at jeg må vise hele min bakgrunn slik jeg ble fortalt ville skje. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #69 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg visste også at de utredet meg. Hadde jeg blitt så redd så burde jeg vel ha sagt opp? Når jeg før beskjed at dette er vanlig ja da tenker jeg jo ikke at de virkelig utreder om jeg snakker sant. Bare at jeg må vise hele min bakgrunn slik jeg ble fortalt ville skje. Anonymkode: fa393...298 De sender ikke saken til utreder med mindre du har satt fram et krav hvor du søker utbetaling på forsikringen. Svindelen er at du har søkt utbetaling på falske vilkår Anonymkode: f424c...99d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #70 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Prøvde på hva? Jeg ga de fullmakt til å innhente alle opplysninger. Jeg purret på leger osv. Alt fakta om min bakgrunn lå på bordet når de fattet beslutning. Jeg tenkte at da var avslaget relevant for dette, og ikke at jeg ble anmeldt. En bedrager skjuler sin bakgrunn, jeg var helt åpen. Hele veien. Anonymkode: fa393...298 Du blander igjen kortene. Du ble ikke sjekket og utredet som du kaller det av selskapet da du tegnet forsikringen, den fikk du fordi du hadde svart uriktig på spørreskjemaet. De sjekker ikke opp alle epikriser og journaler når kunden krysser av på å ikke ha helseproblemer. Sjekket opp ble du da du ville ha en utbetaling, altså bruke forsikringen og da fant de ut at du har tegnet forsikringen på feil vilkår. Altså en svindel. Anonymkode: 6fadf...c0f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #71 Skrevet 24. april 2022 Har du diagnoser? Hadde du det før du tegnet forsikringen? Og om du har det krysset du av på at du ikke har det? Jeg sliter enda med å forstå her. Om du hat diagnoser og krysset for at du ikke har det, da kan du anmeldes . Men om du har fått noen diagnoser etter forsikringen er tegnet, da har du krev på utbetaling og hjelp. Anonymkode: 30e9f...b52
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #72 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du blander igjen kortene. Du ble ikke sjekket og utredet som du kaller det av selskapet da du tegnet forsikringen, den fikk du fordi du hadde svart uriktig på spørreskjemaet. De sjekker ikke opp alle epikriser og journaler når kunden krysser av på å ikke ha helseproblemer. Sjekket opp ble du da du ville ha en utbetaling, altså bruke forsikringen og da fant de ut at du har tegnet forsikringen på feil vilkår. Altså en svindel. Anonymkode: 6fadf...c0f Det er dette her 👆 som er hele poenget, HI. Når du tegnet forsikringen, så krysset du av nei på alt. Forstår på deg at dette er flere år siden. Da sjekker ikke forsikringsselskapet opp om dette stemmer, fordi de stoler på opplysninger du har gitt. Du får derfor innvilget forsikring, men på uriktig grunnlag. Denne forsikringen hadde du kanskje ikke fått om du opplyste riktig, og i så fall med avkortninger. Når du så sender inn krav om dekning fra forsikringen, på noe du har gitt oppriktige opplysninger for, da sjekker de, og finner ut at du ikke har krav på utbetaling. Og så sjekket de mot opplysningene du oppgav og ser at du oppgav uriktige opplysninger den gangen du tegnet forsikringen. At det er mye opplysninger av relevant karakter som var kjent FØR du tegnet forsikringen. Da har du forsøkt å kreve penger fra en forsikring på uriktig grunnlag, altså et svindelforsøk. At du NÅ er ærlig på opplysningene, endrer ikke det faktum at du tegnet en forsikring på uriktig grunnlag for mange år siden, for deretter å sende inn krav om utbetaling. At denne blir avslått betyr bare at de oppdaget det, forsøket er likefullt ulovlig. Anonymkode: f54f9...24d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #73 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du blander igjen kortene. Du ble ikke sjekket og utredet som du kaller det av selskapet da du tegnet forsikringen, den fikk du fordi du hadde svart uriktig på spørreskjemaet. De sjekker ikke opp alle epikriser og journaler når kunden krysser av på å ikke ha helseproblemer. Sjekket opp ble du da du ville ha en utbetaling, altså bruke forsikringen og da fant de ut at du har tegnet forsikringen på feil vilkår. Altså en svindel. Anonymkode: 6fadf...c0f Jo det er akkurat det som har skjedd her. De har hentet inn dokumentasjon først. Før de har vurdert saken. Forstår ikke hva du mener her? Du snakker i munnen på deg selv. Har du sett hva du skriver først også skriver etterpå. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #74 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har du diagnoser? Hadde du det før du tegnet forsikringen? Og om du har det krysset du av på at du ikke har det? Jeg sliter enda med å forstå her. Om du hat diagnoser og krysset for at du ikke har det, da kan du anmeldes . Men om du har fått noen diagnoser etter forsikringen er tegnet, da har du krev på utbetaling og hjelp. Anonymkode: 30e9f...b52 Ingen diagnoser før forsikringen. Diagnostisert etter. Anonymkode: fa393...298
Anonym bruker Skrevet 24. april 2022 #75 Skrevet 24. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): De sender ikke saken til utreder med mindre du har satt fram et krav hvor du søker utbetaling på forsikringen. Svindelen er at du har søkt utbetaling på falske vilkår Anonymkode: f424c...99d Jeg har ikke hatt en eneste bekymring vedrørende dette for dette var jeg fortalt ville skje av han som ga meg rådene. Så for meg var dette helt naturlig skulle skje. Anonymkode: fa393...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå