Gå til innhold

Telefon fra Microsoft support

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk! De telefonene kommer så altfor sjeldent for tiden, men i dag ringte de. Det var bare så synd at jeg hadde så dårlig tid... skulle i et møte. 

Så hun svindleren begynner å snakke og forklare at jeg har fått virus og at hun så klart skal hjelpe meg med dette. 

Siden jeg hadde dårlig tid så sa jeg: du må lytte på meg veldig nøye! Veldig nøye! Så hylte jeg så høyt jeg kunne og la på. 😂😱😂. Håper virkelig hun kvidde seg for neste samtale hun skulle ta. 

Anonymkode: 62a80...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobben vår drar gutta av et lufthorn i røret når de ringer. Var en periode de ringte hver dag. 😂 Håper de får hørselskade og tinnitus. 

Anonymkode: 6fc33...04c

Skrevet

Så slemme dere er!

Anonymkode: 83775...524

Skrevet

Sett de videoene på nett hvor disse folkene avsløres? Helt herlig 😊

Skrevet

Du er er lite menneske, vet at du straffer noen  for å jobbe? Tror du det er operatørene som er problemet,

Anonymkode: 43d01...910

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du er er lite menneske, vet at du straffer noen  for å jobbe? Tror du det er operatørene som er problemet,

Det er jo bare svindel 

Anonymkode: d6bab...a6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jobber? Operatører? Til og med jeg som aldri har fått en eneste sånn telefon, skjønner hva slags telefoner hi snakker om.

Anonymkode: 8abb2...0aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det er jo bare svindel 

Anonymkode: d6bab...a6b

Det er fortsatt mennesker det er snakk om. Vi behandler ikke mennesker på den måten.

Skrevet

Jeg tenker at de menneskene som jobber på slike callsenter i eks India ikke har så stort valg mtp hva de gjør for å livnære seg, så jeg svarer de alltid høflig. Jeg lar meg ikke svindle, men jeg mister ikke all folkeskikk for det om .

Anonymkode: 7821e...8b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så slemme dere er!

Jepp, for denne samtalen kan ha hindret andre i å bli svindlet. 

Skrevet

Om det ikke lenger er operatører som gidder å jobbe der så vil svindelen opphøre. Det finnes folk som har tatt livet av seg p.g.a. slike svindlere så det er ikke synd i de i det hele tatt. Det vet nøyaktig hva de gjør, de får opplæring i det å svindle til seg kortinformasjon. Jeg jobber tett med Microsoft så jeg VET at de aldri ringer deg for å fortelle deg at du har fått virus. 

Vanligvis så pleier jeg å prøve å snakke med de så lenge som mulig slik at de på den tiden ikke kan svindle andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er fortsatt mennesker det er snakk om. Vi behandler ikke mennesker på den måten.

De kan velge å ta en annen jobb, jo mer ubehagelig det blir å ringe noen for å forsøke å svindle de jo bedre. 😃

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg tenker at de menneskene som jobber på slike callsenter i eks India ikke har så stort valg mtp hva de gjør for å livnære seg, så jeg svarer de alltid høflig. Jeg lar meg ikke svindle, men jeg mister ikke all folkeskikk for det om .

Callsenter?

De ringer ikke fra microsoft altså, de ringer for å få tilgang til datamaskinen din, passordene dine og kortinformasjonen din. De vil stjele penger fra deg!

Du snakker med en tyv og en kjeltring, ikke en selger....

Anonymkode: 9de7e...ee1

Skrevet

Er du ikke riktig klok? Hvis de velger å livnære seg på å svindle andre, så fortjener de slik oppførsel. Det er faktisk kriminelt, og kriminelle fortjener ikke folkeskikk. 

Anonymkode: 15771...35b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så at de behandler uskyldige folk på den måten at de svindler folk, det er greit?🙄

Skrevet

Jeg pleier å be de holde tråden litt fordi det ringer på døra el. Så lar jeg telefonen bare ligge. Om jeg gidder så spiller jeg dum og haler ut tida. En gang kom jeg så langt at jeg fikk snakke med en lenger opp i systemet. Da var de ganske sikre på at de hadde meg på kroken og at jeg bare var for dum til å skrive inn det de sa riktig. De har ingen skrupler, ingen moral og ingen sympati med ofrene sine.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er høflig mot veskenappere og ranere på gata også? Tenker på at de sikkert ikke kan livnære seg på annet vis og at det er helt forståelig at de derfor vil ha alle pengene og verdisakene dine? 

Anonymkode: 38c1a...edc

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg pleier å be de holde tråden litt fordi det ringer på døra el. Så lar jeg telefonen bare ligge. Om jeg gidder så spiller jeg dum og haler ut tida. En gang kom jeg så langt at jeg fikk snakke med en lenger opp i systemet. Da var de ganske sikre på at de hadde meg på kroken og at jeg bare var for dum til å skrive inn det de sa riktig. De har ingen skrupler, ingen moral og ingen sympati med ofrene sine.

Er høflig mot veskenappere og ranere på gata også? Tenker på at de sikkert ikke kan livnære seg på annet vis og at det er helt forståelig at de derfor vil ha alle pengene og verdisakene dine? 

Anonymkode: 38c1a...edc

Tenker at hun legger igjen lapp til eventuelle innbruddstyver når de reiser bort slik at de skal slippe å lete igjennom hele huset. 😂 

Skrevet

Callsenter?

De ringer ikke fra microsoft altså, de ringer for å få tilgang til datamaskinen din, passordene dine og kortinformasjonen din. De vil stjele penger fra deg!

Du snakker med en tyv og en kjeltring, ikke en selger....

Anonymkode: 9de7e...ee1

Ja, callsenter. Jeg vet godt hva de bedriver og mener ikke det er greit. Jeg hyler dem ikke i øret likevel. 

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Er du ikke riktig klok? Hvis de velger å livnære seg på å svindle andre, så fortjener de slik oppførsel. Det er faktisk kriminelt, og kriminelle fortjener ikke folkeskikk. 

Ja, de er kriminelle. Men jeg hyler ikke noen i øret faktisk. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tenker at hun legger igjen lapp til eventuelle innbruddstyver når de reiser bort slik at de skal slippe å lete igjennom hele huset. 😂 

Åh, så søtt. 

Skrevet

Ja, callsenter. Jeg vet godt hva de bedriver og mener ikke det er greit. Jeg hyler dem ikke i øret likevel. 

Ja, de er kriminelle. Men jeg hyler ikke noen i øret faktisk. 

Åh, så søtt. 

Vi tar alle bølgen for deg...... :roll:

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Vi tar alle bølgen for deg...... :roll:

Det var da hyggelig av dere 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...