Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 12-åringen ønsker seg det til bursdagen. Jeg skjønner ikke helt hva som er poenget med den. Er det noe deres barn har? Og er det noe de har brukt for? Anonymkode: d9a5e...f13
Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Min har ikke apple, men en Samsung-pad med penn til. Hun delvis fikk og delvis kjøpte den selv da hun ble 11 år, og hun bruker den kjempemye til tegning. Hun bruker ulike programmer der hun kan tegne med flere lag, og i det siste har hun begynt å lage små filmsnutter også med deg hun tegner. Nå er hun veldig kreativ generelt da, maler, tegner og lager ting av leire utenom. Anonymkode: 6ff24...033
Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Min datter har en som hun kjøpe til en tegneplate til macen sin, den kan hun også bruke på ipaden. Hun bruker den når hun tegner, men hun har den lille ipadden så hun bruker somoftes macen. Så om barnet har bruk for den eller ei kommer jo ann på hva hun gjør. Storesøster bruker en kulepen med slik duppedings på som kan brukes på mobiler og ipader feks. Reklamepen fra morfar sitt firma og til hennes bruk så er den helt grei sier hun. Hun har prøvd lillesøster sin penn, men som hun sier selv så har hun ikke det behovet.for henne er det bortkasta penger. Anonymkode: 82ab1...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå