Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Er det skjorte eller jumper som brukes? Husker ikke hva de hadde før koronaen🙈 Anonymkode: c9646...bf9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Min tiåring skal ha dress og skjorte. Anonymkode: 6cec4...8de
Anonym bruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Penklær. Om det er genser eller skjorte er hva en selv liker, eller barnet liker. Jeg syns ikke det må kjøpes klær kun for denne dagen, for jeg mener de fleste har penklær i skapet som fint kan brukes. Ja, noen ganger så har unger vokst ut av klær og dermed må det kjøpes nytt. Hvorfor ikke kjøpe klær som ungene kan bruke i bursdager fremover slik at den nye skjorta kun blir brukt en gang før den kastes. Nå høres det ut som jeg er veldig miljøbevist og slengt meg på den nye trenden, men jeg har alltid tenkt slik. Når jeg var liten kunne meg og min søster alltid få nytt tøy til 17mai, men jeg så aldri grunn til det siden jeg hadde noe i skapet. Min søster sa aldri neitakk til nye klær,vi er stikk motsatt hverandre. Mine unger har hatt bunad hele livet, men minsta ville i veldig mange år ha kjoler fra skapet istede og det syns jeg var helt greit. Bunadene er ikke kjøpt til mine unger, de går i familiene våre slik at mange har brukt de før de og mest sannsynlig kommer det mindre barn som kan bruke de senere. Min søster har også begynt å tenke slik, hennes gutter går nå i penklærne de har i skapet og har de vokst ut av alt så kjøpes tøy som de kan bruke i bursdager osv siden slik at det ikke bare blir for en gang. Anonymkode: a459b...3b3
Anonym bruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 On 4/19/2022 at 7:20 PM, Anonym bruker said: Er det skjorte eller jumper som brukes? Husker ikke hva de hadde før koronaen🙈 Anonymkode: c9646...bf9 Min kjøpte lyseblå dress til 17 mai for bursdagpengene sine, veldig fin går i 3 klasse Anonymkode: 3b21a...8d1
Tekla123 Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Min 3.klassing mener å kle seg pent er dressbukse og skjorte. Lange eller korte ermer etter temperatur. Dressjakke om det er kjølig. Han skal også ha 17.mai sløyfe på jakka og i halsen. Han er dog skrekkelig nervøs for valg av fottøy 😅 Har nemlig hørt skrekkhistorier fra da vi var små og måtte gå i helt nye bunadssko som ga gnagsår halvveis i toget 😅 Jeg forsikrer ham om at det er lov med joggesko nå. Han har et par pene helt svarte joggesko, som er gode å gå i.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Gutta mine i 1 og 3 skal ha dress og skjorte 🇧🇻 Anonymkode: ff644...553
TinaK 1990 Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Min skal ha dress og skjorte. Kjøpt dette fordi storebror konfirmeres 3 dager før og det er greit å få brukt dressen flere enn den ene dagen🤣. Så dress, skjorte og gode sko. Tipper dressjakka blir droppet utover dagen🥳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå