Gå til innhold

Når legger passkontorene ut ledige timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo klin hakkende umulig å få tak i timer :(

Anonymkode: 6126c...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket rundt 9 hver morgen, også lørdag, fikk etter noen forsøk time. Men de går unna fort, så kan ikke vente til 11 eller 12 med å sjekke.

Anonymkode: 89520...c38

Skrevet

Dette er et problem hvert eneste år. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bestiller om høsten i stedet. Det er jo ikke akkurat en nyhet at man bør skaffe seg time nytt pass mange måneder før man planlegger en reise.

Anonymkode: ed133...aff

Skrevet

Natt til fredag ved midnatt, sa de da jeg ringte. Jeg var heldig. Har time i dag😊

Anonymkode: c3660...d2e

Skrevet

Takk! Fant nettsiden også :) 

neida det er ikke noe vi MÅ ha, men hadde vært greit å ha i tilfelle. Jeg mista passet mitt, ellers hadde jeg ikke trengt det 

Skrevet

Vi har sjekka hver dag i påska, og igår fikk vi bestilt 2 timer til imorgen  😊

Anonymkode: 131e4...7ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Vi har sjekka hver dag i påska, og igår fikk vi bestilt 2 timer til imorgen  😊

Anonymkode: 131e4...7ee

Jeg fikk også en sånn kjapp time før påske. Men da fant ikke jeg passet mitt, så da fikk jeg ikke pass til ungene likevel :(

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

THANK YOU!!! :)

Allerede fått varsel om 6 ledige timer idag!! Det var effektivt :) Håper det renner inn like mange i morgen, for da er jo alt i boks :)

Så bra!! Gøy å kunne bruke slike ting som smarte ungdommer har brukt tid på😊😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Så bra!! Gøy å kunne bruke slike ting som smarte ungdommer har brukt tid på😊😊

Absolutt! Han fortjener virkelig å tjene seg rik på det her!! :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt! Han fortjener virkelig å tjene seg rik på det her!! :)

Digger sånne ungdommer😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk også en sånn kjapp time før påske. Men da fant ikke jeg passet mitt, så da fikk jeg ikke pass til ungene likevel :(

Med fare for å være bitch så undrer jeg oppriktig hvordan det er mulig å ikke finne passet, en voksen person? Det er jo et utrolig viktig dokument som jeg faktisk trodde alle voksne hadde kontroll på. 

Anonymkode: 2603b...82a

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Med fare for å være bitch så undrer jeg oppriktig hvordan det er mulig å ikke finne passet, en voksen person? Det er jo et utrolig viktig dokument som jeg faktisk trodde alle voksne hadde kontroll på. 

Er faktisk ikke alle som bruker det å dermed ikke har helt kontroll på hvor det er. Mitt pass er ikke brukt på over 10 år å finner det ikke igjen noe sted nå. Men er ingen krise,er bare til å melde det stjålet.  For meg har det absolutt ikke vært noe viktig dokument,trenger det bare nå pga jeg må vise hvem jeg er i banken.

Anonymkode: de8a8...719

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du kunne meldt det tapt og levert det når du fant det.

Anonymkode: f6223...784

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er faktisk ikke alle som bruker det å dermed ikke har helt kontroll på hvor det er. Mitt pass er ikke brukt på over 10 år å finner det ikke igjen noe sted nå. Men er ingen krise,er bare til å melde det stjålet.  For meg har det absolutt ikke vært noe viktig dokument,trenger det bare nå pga jeg må vise hvem jeg er i banken.

Anonymkode: de8a8...719

Du trenger jo ikke å melde det stjålet, det er bare å melde det tapt hos politiet. Jeg må gjøre det samme, aner ikke hvor mitt er, finner det ikke, er ikke blitt brukt på over 15 år.

Skrevet

I vår kommune legger passkontoret fortløpende ut ledige timer på Facebook. Genialt👍🏻

Anonymkode: 23439...dd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kunne meldt det tapt og levert det når du fant det.

Jeg trodde jeg hadde kontroll på hvor det var, og når jeg fikk timen dagen etter fant jeg det ikke. Tenkte jeg kunne ordne pass med bankkort, mann og barn, men nei. My bad det altså, så helt greit. 

Må meldes tapt hos politiet, og så kan man bestille time til pass

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ingen problem. Det har vært covid og jeg har flytta i mellomtiden. Den passtimen kom brått på, så jeg finner det ikke igjen. Jeg har leita gjennom utallige esker og poser, men finner det ingen sted. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...