Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg får besøk på fredag og det er foreløpig meldt fantastisk vær, men solen går fortsatt ned såpass tidelig at jeg ikke tror vi kan sitte ute mer enn 1-2 timer. Så jeg tenkte å begynne ute og da servere reker og hjemmebakt surdeigsbrød, som en forett. Spørsmålet er hva det passer å ha etterpå? Å grille orker jeg ikke å styre med (ma ha ny gass, den må skures først osv), samt at vi nok da uansett må flytte oss inn. Hva ville dere servert til hovedrett og dessert? Vi blir 6-7 damer. Anonymkode: 4c55a...878
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Det blir en forrett som jeg ville blitt ganske mett av, så ville nok servert noe lett som wok og ris eller risotto, suppe eller en god salat med kylling. Bær er fin dessert til dette. Anonymkode: 1aa54...077
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det blir en forrett som jeg ville blitt ganske mett av, så ville nok servert noe lett som wok og ris eller risotto, suppe eller en god salat med kylling. Bær er fin dessert til dette. Anonymkode: 1aa54...077 Ja, jeg er helt enig. Det er bare tenkt én skive til hver, men jeg er enig i at det er fint med en lett hovedrett etterpå. Takker for tips! HI Anonymkode: 4c55a...878
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Eller bare fortsette med ost og kjeks, ev. spekemat, etter rekene. Anonymkode: fadeb...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå