Gå til innhold

Nye kjeler, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Høyang party, 5 forskjellige størrelser

, men nå begynner det å ripe i belegget inni og de må byttes ut.

Var innom en butikk og damen sa at teknologien har gått en del videre siden party serien ble lanser, så det er mange kjeler som er bedre enn disse. Men utvalget er jo enormt...

Jeg kan godt ha noen kjeler uten teflonbelegg, trenger ikke det for å koke poteter liksom, men synes det er greit med belagte kjeler til mer "melkete" mat som lett setter seg fast.

Har induksjon, men de fleste kjeler passer vel på det i dag.

Så har dere noen anbefalinger, og hva er bra med de kjelene? Trenger ikke være de billigste, for jeg tenker at de skal vare noen år, men trenger ikke være noe eksklusive ting man betaler "for merket" heller. Har en jerngryte fra le criuset og er glad i den til sine ting, men trenger ikke flere sånne tunge gryter.

Anonymkode: fe208...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gryter fra sabor, copper, rett og slett fordi jeg liker hvordan de ser ut. Svir ikke melken og slipper teflon som flasser. Gode gryter som varer en evighet. Mannen liker ikke stekepannen, men han tror jo at pannekaker skal freses og stekes på høy varme, så der er det kun teflon som gjelder. 

Anonymkode: 43082...2e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har gryter fra sabor, copper, rett og slett fordi jeg liker hvordan de ser ut. Svir ikke melken og slipper teflon som flasser. Gode gryter som varer en evighet. Mannen liker ikke stekepannen, men han tror jo at pannekaker skal freses og stekes på høy varme, så der er det kun teflon som gjelder. 

Enig i at de var pene, men hakket for upraktisk hos oss tror jeg. At de ikke kan vaskes i maskin, og koster såpass mye, er nok til at jeg velger de bort.

Vi er en familie på 6, så her går alt bortsett fra stekepannen i oppvaskmaskinen ;)

Takk for svar da, moro å se hva andre har.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Enig i at de var pene, men hakket for upraktisk hos oss tror jeg. At de ikke kan vaskes i maskin, og koster såpass mye, er nok til at jeg velger de bort.

Vi er en familie på 6, så her går alt bortsett fra stekepannen i oppvaskmaskinen ;)

Takk for svar da, moro å se hva andre har.

Hi

Jeg vasker de i maskin 😅🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...