Gå til innhold

Bryllupsgave til søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hva?

Vil gjerne at det skal være litt spesielt...

Anonymkode: 06290...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 50590...1e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4/18/2022 den 4.00):

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 50590...1e1

Noen har god fantasi og gir fine gaver. Kan jo kjøpe fin vase eller noe, men hadde vært gøy med noe spesielt. 

Anonymkode: 06290...1f4

Skrevet

Noe av det de ønsker seg

Anonymkode: 4e33f...df1

Skrevet

Det du har råd til. De har vel en ønskeliste registrert? Man gir etter evne. Selvsagt litt mer til søsken men lommebok bestemmer. Jeg gav for 5 000,- til min bror. 

Anonymkode: 83187...274

Skrevet

Hva ønsker de seg? Om du ønsker seg penger og du kommer med en «smart» gave så blir det litt dumt. Men opplevelser eller en tur i gave? Ang sum så spørs det på økonomi. Vi har vel gitt hverandre 1500kr vi søskene. Ingen har så mye penger, men lider ikke noe nød heler.

Anonymkode: 8bfdc...3d8

Skrevet

Hvis du vet hva de liker innen kunst så kan du jo kjøpe et maleri. Håndlaget glass i noen form eller keramikk. Slike ting er noe folk har livet ut, men du må være helt sikker på hva de liker. 

Anonymkode: ece9e...393

Skrevet

Til mitt første bryllup som ung i 20 årene så fikk vi mange flotte gaver, men den gaven som jeg bruker mest den dag i dag etter snart 30 år, er faktisk 2 badehåndkler av meget god kvalitet. Begynner å bli noe skranten i kantene og nesten like fine. Tror vi også fikk med en kurv av ymse badeartikler, solkrem og baderomsstasj :)

Skrevet

Nå er vi 7 søsken. 😂

Så vi ligger på 1000-1500. 

Vi legger ut lister, så om de kjøper vannkaraffel til 500 eller noe til 1500,er ikke det så nøye. 😊

Anonymkode: 3d37c...d6a

Skrevet

gi en opplevelse.

Vi var flere søskenpar som gikk sammen om å kjøpe en opplevelse men overnatting og aktiviteter til brudeparet.

Anonymkode: 6afd5...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...