Gå til innhold

Har du svigermonster ? Fortell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere dager med svigers i påsken, har de begynt å vise sine sanne sider. 

De irriteter seg åpenlyst over både meg og ungene. Det er selvsagt veldig trist, fordi jeg mister tilliten til dem og jeg «savner» de gode svigerforeldrene mine. 💔

i påsken har svigermor som alltid har vært så god og fin vært svigermonster. Jeg var litt forbredt, siden det startet litt rett før jul i fjor …  - hun så frekk og krass , og jeg skuffet og lei meg. 😰

Anonymkode: 0528a...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har det. Hun er fæl mot ham

Anonymkode: d1dfa...418

Skrevet

Nei:)

Anonymkode: 12967...acb

Skrevet

Nei, jeg har ei festlig svigermor.

Anonymkode: 6bb4a...36a

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Hun er snill som bare det. Men ex svigerMonster derimot 🤮

Skrevet

Vil ikke si svigermonster. Men hun har funnet seg en mann som er fem å eldre enn min mann, altså sin sønn. Hun insisterte på at han skulle bli med på hytta i påsken. Greit nok det, men de pulte som ville kaniner hver kveld og morgen. Hun er ikke akkurat stille heller. Er ikke greit med små barn i hus. Stakkars mannen min sa ifra at ikke dette var nødvendig, men svigermor sa at dette er helt normalt og ikke var noe å være flau over. Sex er så naturlig atte. Mens vi var andre var ute å gikk på ski, ble de igjen på hytta for å pule, også i boblebadet. Absolutt ikke ok. Siste gang hun er med på hytta med kjæresten sin for å si det sånn. Hun er 63, han 46. 

Anonymkode: 9a03f...135

Skrevet

Om en svigermor som har vært snill og god endrer seg til et moster hadde jeg tenkt demens e.l

Hvor gammel er hun?

Min svigermor er død, men hun var et sammensatt til tider plaget menneske. Tvilte aldri på at hun var glad i meg, men hun kunne være et skikkelig monster til tider. Hun var en intrigemaker og sladrekjerring, baksnakket, tolket i verste mening og fortalte sin versjon videre til alle som gadd høre. Alt hun sa måtte tas med en klype salt...

Anonymkode: 64a4f...f82

Skrevet

Jeg har jo det, men er godt vant til det etter 15 år. eneste  hos oss er at  de har sluttet å rette det mot meg i det skjulte. men er nå supersur mot alle hele tiden.

Jeg er så vant til det at det preller av meg. men alle andre fyrer seg opp. Jeg har dessverre nok med min egen dysfunksjonelle familie så dette må de ta tak i selv. men vi har justert oss fra full påske fra  fredag før palmehelgen til 2. påske dag.  til 3  dager pluss  sen ankomst og avreise tidlig på reisedag. i år var  det og fpr mye og da vi reiste var det full krig.... og jeg blir sprø..

Men her er det begge to da som er problemet.

Anonymkode: 1c702...238

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om en svigermor som har vært snill og god endrer seg til et moster hadde jeg tenkt demens e.l

Hvor gammel er hun?

Min svigermor er død, men hun var et sammensatt til tider plaget menneske. Tvilte aldri på at hun var glad i meg, men hun kunne være et skikkelig monster til tider. Hun var en intrigemaker og sladrekjerring, baksnakket, tolket i verste mening og fortalte sin versjon videre til alle som gadd høre. Alt hun sa måtte tas med en klype salt...

Anonymkode: 64a4f...f82

Her har jeg seriøst begynt å lure ja,  frontallappsdemens kan gå på endringer av personlighet.

Anonymkode: 1c702...238

Skrevet

Har hatt 3 svigermødre i mitt liv, og elsker alle sammen. Ingen monstre her! 

Anonymkode: 00e05...467

Skrevet

Vil ikke kalle det monster, men svært spesiell. Etter ei påska sammen kan det bl.a. nevnes at hun MÅ sitte rett foran tv, for det er hun vant til. Det betyr at i vår stue, så setter hun seg midt på skjøten av putene i hjørnesofaen, sånn at det er 3/4 pute igjen på utsiden. Så slenger hun bena opp på  skrå, sånn at det er en plass igjen i den andre ytterkanten. Det er det som er igjen til oss andre. Hun okkuperer da 4 1/4 av 6 plasser og stønner og sukker om vi spør om hun kan flytte seg litt eller ta ned bena. Hun har tilbud om stol med benstøtte, men siden den ikke står midt foran tv, så vil hun ikke sitte der. Hun sutrer som en fireåring om vi ikke vil se på det hun vil på tv eller gjøre det hun har lyst til. "Ååå, nei, også jeg som har så lyst til å se på...ååå nå ble jeg lei meg. Huff, skal vi virkelig ikke se på...osv". Det er på mange vis som å ha et barn til i huset som til og med er litt barnsligere enn de faktiske barna. Hun har alltid vært sånn og har vært vant til å snurre mann og øvrig familie rundt lillefingeren (eller manipulere, som jeg tenker at det er). Jeg er bare ikke like sjarmert eller indoktrinert. Hun tilbyr seg også alltid å hjelpe med matlaging, men på mystisk vis blir det aldri noe av. Om jeg spør om hun kan dekke på, så vet hun jo ikke hvor noe er, og derfor er det bedre om noen andre kan gjøre det. Om jeg sier at hun kan skrelle gulrøtter, så har hun et sår på fingeren som svir i vann osv. Hun er også veldig opptatt av å poengtere hvor lite hun spiser. Jeg og mannen er lit runde, det er ikke hun. Hun sitter derfor hvert måltid og sier "Jeg spiser aldri mer enn én skive/en potet/ en pølse", men vi har jo øyne og ser jo at hun spiser to skiver, to poteter, to pølser. Hun spiser heller aldri sjokolade (løgn), snacks (også løgn), kake (blank løgn) og hun drikker nesten aldri alkohol (hun sender gjerne snap av vinglasset både fredager og lørdager og takket ikke nei til det hun ble budt i her heller). Litt slitsom. 

Anonymkode: 5a4a0...d97

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Etter flere dager med svigers i påsken, har de begynt å vise sine sanne sider. 

De irriteter seg åpenlyst over både meg og ungene. Det er selvsagt veldig trist, fordi jeg mister tilliten til dem og jeg «savner» de gode svigerforeldrene mine. 💔

i påsken har svigermor som alltid har vært så god og fin vært svigermonster. Jeg var litt forbredt, siden det startet litt rett før jul i fjor …  - hun så frekk og krass , og jeg skuffet og lei meg. 😰

Anonymkode: 0528a...764

Hva er det som gjør at det er åpentlyst at hun irriterer seg? Hvordan er hun frekk og krass, hva utløser det?

Anonymkode: c882f...a10

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vil ikke kalle det monster, men svært spesiell. Etter ei påska sammen kan det bl.a. nevnes at hun MÅ sitte rett foran tv, for det er hun vant til. Det betyr at i vår stue, så setter hun seg midt på skjøten av putene i hjørnesofaen, sånn at det er 3/4 pute igjen på utsiden. Så slenger hun bena opp på  skrå, sånn at det er en plass igjen i den andre ytterkanten. Det er det som er igjen til oss andre. Hun okkuperer da 4 1/4 av 6 plasser og stønner og sukker om vi spør om hun kan flytte seg litt eller ta ned bena. Hun har tilbud om stol med benstøtte, men siden den ikke står midt foran tv, så vil hun ikke sitte der. Hun sutrer som en fireåring om vi ikke vil se på det hun vil på tv eller gjøre det hun har lyst til. "Ååå, nei, også jeg som har så lyst til å se på...ååå nå ble jeg lei meg. Huff, skal vi virkelig ikke se på...osv". Det er på mange vis som å ha et barn til i huset som til og med er litt barnsligere enn de faktiske barna. Hun har alltid vært sånn og har vært vant til å snurre mann og øvrig familie rundt lillefingeren (eller manipulere, som jeg tenker at det er). Jeg er bare ikke like sjarmert eller indoktrinert. Hun tilbyr seg også alltid å hjelpe med matlaging, men på mystisk vis blir det aldri noe av. Om jeg spør om hun kan dekke på, så vet hun jo ikke hvor noe er, og derfor er det bedre om noen andre kan gjøre det. Om jeg sier at hun kan skrelle gulrøtter, så har hun et sår på fingeren som svir i vann osv. Hun er også veldig opptatt av å poengtere hvor lite hun spiser. Jeg og mannen er lit runde, det er ikke hun. Hun sitter derfor hvert måltid og sier "Jeg spiser aldri mer enn én skive/en potet/ en pølse", men vi har jo øyne og ser jo at hun spiser to skiver, to poteter, to pølser. Hun spiser heller aldri sjokolade (løgn), snacks (også løgn), kake (blank løgn) og hun drikker nesten aldri alkohol (hun sender gjerne snap av vinglasset både fredager og lørdager og takket ikke nei til det hun ble budt i her heller). Litt slitsom. 

Anonymkode: 5a4a0...d97

Jeg følte for å gi deg en klem! Herlighet, jeg hadde klikket!

Anonymkode: 8e743...4f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg følte for å gi deg en klem! Herlighet, jeg hadde klikket!

Anonymkode: 8e743...4f9

Jeg også. For ei kjerring.

Anonymkode: 00e05...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...