Gå til innhold

Lave menn = liten penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min er 169 høy og har en helt normal størrelse 

Minste jeg har sett var en mann på over 180, merket ikke at jeg hadde sex med han. Veldig veldig liten.

Største jeg har sett var også på en mann rundt 180. Husker jeg tenkte "ballong" da jeg kjente på den. Var bare såvidt det gikk an å gjennomføre et samleie med han, var vondt.

Så min erfaring er at det er ganske tilfeldig.

Anonymkode: e6a45...d1f

Helt tilfeldig. Mannen er 169 cm høy, har en passe stor. Ikke liten ihvertfall. Men jeg liker større omkrets enn cm da. Hehe. 

Var sammen med en på 170, han hadde en diger en. Gikk ikke an å sex. En på 190 hadde veldig tynn og lang, funket ikke heller. 

Anonymkode: 23a12...260

Mannen min er 1.70 og har større en gjennomsnittet. Men på generell basis har man vel funnet ut at det er en viss sammenheng når man har målt gjennomsnittet på peniser rundt om i verden. Asiatiske menn, som jo ofte er lave, har i snitt mindre peniser enn afrikanske menn (som er høyere).

Anonymkode: 49198...302

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Finnes det lave menn med stor penis?

Anonymkode: c55a3...f17

Jepp. Jeg hadde en kollega en gang som var 160 cm høy og hadde den enorme staken. Han var imidlertid ikke noe kjæresteemne, dessverre. Men akkurat den delen av mannen var mer enn stor nok :) 

Anonymkode: 350c1...0b6

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Mannen min er 1.70 og har større en gjennomsnittet. Men på generell basis har man vel funnet ut at det er en viss sammenheng når man har målt gjennomsnittet på peniser rundt om i verden. Asiatiske menn, som jo ofte er lave, har i snitt mindre peniser enn afrikanske menn (som er høyere).

Anonymkode: 49198...302

Men det er jo folkeslag og genetikk. Akkurat som at afrikanere ofte har litt flat nese og store lepper liksom. Asiatere kan selvfølgelig ikke ha enorme peniser med de små kvinnene.

Anonymkode: e6a45...d1f

Jeg har hatt mange sexpartnere og det er veldig tilfeldig om penis følger størrelsen på mannen. Jeg har hatt lave menn med gigantisk penis og høye kraftige menn med liten penis. Så har blitt overrasket flere ganger jeg ja 😛

Anonymkode: e3390...f3d

Det er nok veldig liten sammenheng mellom høyde på kroppen og størrelse på penis. Hilsen en som bruker herredusjen på treningssenteret, etter fotballkamper, i svømmehallen osv. Selv om de penisene jeg har sett ikke har vært erigerte da, der har nok kvinner mer erfaring, det er jo dere som er eksperter på å få peniser opp i full størrelse. 

Anonymkode: 60af9...ada

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har ikke noe å si for min del, lave menn er uansett ikke interessant for min del. Uansett størrelse på tissen hans.

Anonymkode: 186a1...7af

Hva hadde det i denne tråden å gjøre?

Anonymkode: d0c9b...a76

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har ikke noe å si for min del, lave menn er uansett ikke interessant for min del. Uansett størrelse på tissen hans.

Men denne tråden  handler altså ikke om dine preferanser.

Anonymkode: c8f41...dab

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Voksne, modne menn vil ha voksne, modne kvinner, så ikke noe tap for lave menn at du ikke er interessert ;)

Voksne, modne kvinner kaller ikke penisen for "tissen", altså...

Anonymkode: a3ac6...c41

Min erfaring er nok litt sånn, de jeg har hatt untatt en som var sånn rundt 175, hadde mindre enn snittet, men bare hatt to med veldig liten penis. De høye mennene hadde større. Min mann er 184, har robuste mannehender, relativt store føtter og stor penis, ca 20 cm erigert.

Anonymkode: 3072b...a05

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Min erfaring : lave menn = små peniser. 

Jeg tror man ofte kan se det på henda/ fingrene til mennnene også, korte fingre , kort penis. 

har opplevd det flere ganger. 

Anonymkode: bc110...4f1

Min erfaring også.

Anonymkode: c55a3...f17

Det stemmer ikke. Mannen min er 177 og jeg klager ikke. 
Blir vel som myten med store føtter/høye menn. Datet en som var over 180 og hadde store føtter. Ble så skuffa når vi endte til sengs, penisen var altså så liten at jeg fikk ikke noe glede ut av samleiet eller hva jeg skal kalle det 🥴

Anonymkode: 42737...846

On 4/18/2022 at 10:43 AM, Anonym bruker said:

Det stemmer ikke. Mannen min er 177 og jeg klager ikke. 
Blir vel som myten med store føtter/høye menn. Datet en som var over 180 og hadde store føtter. Ble så skuffa når vi endte til sengs, penisen var altså så liten at jeg fikk ikke noe glede ut av samleiet eller hva jeg skal kalle det 🥴

Anonymkode: 42737...846

jeg har opplevd begge deler, både noen med store og noen med veldig små

Anonymkode: d3230...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...