Gå til innhold

Er du flink å sette pris på det du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du en som higer etter hva andre har og er ikke tilfreds? 

Anonymkode: 96005...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er flink til å sette pris på det jeg har.

Samtidig er det et faktum at jeg har altfor lite av ting de fleste andre tar for gitt, så slik sett er jeg ikke tilfreds.

Men det betyr ikke at jeg higer etter hva andre har eller er misunnelig. Jeg vil bare ha et mer funksjonelt liv selv med færre bekymringer og mer glede.

Anonymkode: 3a357...ded

Skrevet

Higer ikke etter hva andre har, men skulle ønske jeg hadde mer enn jeg har. Setter også pris på det jeg allerede har

Anonymkode: 8da8f...d73

Skrevet

Jeg kunne blitt flinkere til å sette pris på det jeg har. Det er ikke det at jeg higer etter det andre har, vi har ganske mye, men vi er i en litt tøff situasjon som jeg higer etter at skal passere (vil ta mange år) og burde nok bli bedre på å nyte øyeblikket. 

Anonymkode: 0ac67...ec0

Skrevet

Ja, det er jeg. Spesielt i disse tider med krig i Europa så er jeg takknemlig for at jeg kan gi barna mine en trygg hverdag med alt de trenger. Vi mistet et barn i sykdom og jeg takker for hver dag resten av barna er friske og lykkelige. Jeg har en trygg jobb, god økonomi, snill mann og ok helse. Jeg er heldigere enn de aller fleste 

Anonymkode: 323a0...9a1

Skrevet

Det vil jeg påstå. Veldig takknemlig for det jeg har, og ser at sammenliknet med andre har jeg mye. Samtidig har jeg selvsagt ting jeg drømmer om og ønsker meg, jeg har strammere økonomi enn mange. 

Skrevet

Ja, det er jeg veldig bevisst på å gjøre .

Skrevet

Setter veldig pris på det jeg har og er ikke misunnelig på andre. Men skal ærlig innrømme at om lottoen hadde slått inn så hadde mange av mine bekymringer blitt bort. 

Anonymkode: 0ec27...6f7

Skrevet

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om hva andre har og er fornøyd med det jeg har, og mine valg som har ført til at det er som det er. Bor i et slitent rekkehus så ikke misforstå og tro jeg har vært et økonomisk geni eller noe. Jeg har prioritert opplevelser over materiell luksus 

Anonymkode: e1f0c...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...