Gå til innhold

Konstant snørrete jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 14 år som er skikkelig snørrete hele tiden. Hun snyter seg hvert 5 minutt. Dette har pågått i snart 1 år. Det er snakk om veldig mye snørr, jeg hører hver gang hun snyter seg at blåselyden er veldig "våt" og "splattete" og varer ganske lenge, og jeg pleier å se at det er veldig masse grønt og gult snørr på papiret etter at hun har snytet seg. Ganske ofte må hun bruke 2 eller flere papir under en snyterunde fordi hun har så mye snørr i nesa at det ikke er plass til alt snørret i et papir. Hun snyter seg omtrent hele tiden, først på dopapir, og nå har vi begynt å kjøpe papirlommetørklær til henne som hun alltid har med seg i lomma, både hjemme, på skolen og når hun er hos venninner. Bortsett fra at hun konstant snørrer, er formen hennes helt normal. Hun er en blid og sporty jente med masse energi. Hva kan dette komme av at hun er så snørrete hele tiden?

Anonymkode: a6686...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allergi?

Anonymkode: 4c946...8a3

Skrevet

Sønnen min er også veldig mye snørrete, der er det snakk om allergi.

Katt, pollen, støv ihvertfall, sikkert flere ting også. Han tar allergitablett hver dag hele året, nesespray og øyedråper i pollensesongen.

Anonymkode: 29751...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...