Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er kjipt å ikke ha funnet noen ny mann/kjærester etter brudd med ex. Flere som har det sånn eller er dere i nytt forhold eller happy som singel? 

Anonymkode: 33a90...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget fornøyd.

Anonymkode: 38435...789

Skrevet

Vært alene i snart 10 år og elsker det. Slipper å forholde meg til andre voksne hele tiden. Har hatt noen flørter, men avsluttet før det er blitt alvor. 

Anonymkode: 9710c...ddb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes det er kjipt å ikke ha funnet noen ny mann/kjærester etter brudd med ex. Flere som har det sånn eller er dere i nytt forhold eller happy som singel? 

Hvor lenge har du vært singel? Hvis du ser etter kjærlighet så er det bedre å vente litt enn å hoppe på første og beste 

Anonymkode: 3c35b...77d

Skrevet

Jeg har vært singel i 8,5 år og savner inderlig en å dele livet med. Trives i eget selskap, men jeg ønsker å dele livet med en god mann med gjensidig kjærlighet, omtanke, latter, tenning. En å legge seg sammen med, en å våkne med, en å dele hverdagene med.

Forelsker meg sjelden, så da vil jeg heller leve alene enn i et dårlig forhold.

Anonymkode: d40a8...320

Skrevet

Jeg er lykkelig singel på 5 året. Men tenker nok at det kommer en tid når jeg også blir å savne en kjæreste, kanskje..

Anonymkode: 3e6b6...110

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.4.2022 den 22.34):

Jeg ble «singel» fordi min elskede mann døde fra meg. Dét er sårt, det. 

Anonymkode: 30d40...eba

Skrevet
On 4/16/2022 at 10:34 PM, Anonym bruker said:

jeg er lykkelig som singel :) har vert det i 6 år i August :) Kommer når det kommer :)

Anonymkode: 868c6...efb

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

jeg er lykkelig som singel :) har vert det i 6 år i August :) Kommer når det kommer :)

Ikke alle som ønsker å dø ensomme og alene.

Anonymkode: 1d1a9...39d

Skrevet

Ingen gidder ihvertfall å være sammen med noen som krisemaksimerer som du gjør. Hun sier ingenting om at hun er ensom eller alene. Hun avviser heller ikke at hun får en kjæreste i fremtiden, det kommer når det kommer. Hun har et avslappet forhold til singeltilværelsen fordi det ikke betyr ett og alt. 

Men damer som ikke vil dø ensomme og alene fremstår som desperate. De lever gjennom partner og forholdet. Er det det livet du ønsker for deg er det greit, men veldig mange andre ønsker mer av livet enn det.

Skrevet

Hvis man blir ensom og alene om man ikke har en partner, så er det andre ting som har gått galt

Anonymkode: 9710c...ddb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ingen gidder ihvertfall å være sammen med noen som krisemaksimerer som du gjør.

Jo da ;)

Hun sier ingenting om at hun er ensom eller alene.

Det gjør ikke jeg heller.

Hun avviser heller ikke at hun får en kjæreste i fremtiden, det kommer når det kommer.

Nei. En kjæreste ramler ikke ned i fanget. Det er noe en må jobbe aktivt for å få. En må være sosial, treffe folk, ha en viss intensjon om noe mer. Ja da, det finnes sikkert noen som blir plukket opp på gaten og fortalt at "du var så pen, jeg må bare gifte meg med deg", men de aller fleste andre må altså gjøre en innsats for at det skal bli noe mer enn bare vennskap eller en gang det.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun har et avslappet forhold til singeltilværelsen fordi det ikke betyr ett og alt.

Da er sjansen større for at hun vil dø ensom og alene. Hvorfor er det så ille hvis det ikke betyr alt å ha noen ved sin side? Da er det jo akkurat det som er ønsket.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men damer som ikke vil dø ensomme og alene fremstår som desperate.

Det var da en voldsomt negativ holdning til alle de kvinner som vil ha noen ved sin side når de går bort. Du har tydelig aldri jobbet innen helse. Kanskje det er like godt? For din del, mener jeg. Det er nok ikke et yrke du ville ha følt deg hjemme i.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

De lever gjennom partner og forholdet.

Mens de som vil dø ensomme og alene ikke bryr seg om partneren og forholdet? Jeg mener, hvis du likevel skal være så ekstrem og se så sorthvitt på alt...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Er det det livet du ønsker for deg er det greit, men veldig mange andre ønsker mer av livet enn det.

Veldig mange ønsker å dø ensomme og alene? Til du har noen tall på det har jeg inntrykk av at det er omvendt. At de aller fleste ønsker noen ved sin side når den stunden kommer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Jo da ;)

Nei. En kjæreste ramler ikke ned i fanget. Det er noe en må jobbe aktivt for å få. En må være sosial, treffe folk, ha en viss intensjon om noe mer. Ja da, det finnes sikkert noen som blir plukket opp på gaten og fortalt at "du var så pen, jeg må bare gifte meg med deg", men de aller fleste andre må altså gjøre en innsats for at det skal bli noe mer enn bare vennskap eller en gang det.

Da er sjansen større for at hun vil dø ensom og alene. Hvorfor er det så ille hvis det ikke betyr alt å ha noen ved sin side? Da er det jo akkurat det som er ønsket.

Det var da en voldsomt negativ holdning til alle de kvinner som vil ha noen ved sin side når de går bort. Du har tydelig aldri jobbet innen helse. Kanskje det er like godt? For din del, mener jeg. Det er nok ikke et yrke du ville ha følt deg hjemme i.

Mens de som vil dø ensomme og alene ikke bryr seg om partneren og forholdet? Jeg mener, hvis du likevel skal være så ekstrem og se så sorthvitt på alt...

Veldig mange ønsker å dø ensomme og alene? Til du har noen tall på det har jeg inntrykk av at det er omvendt. At de aller fleste ønsker noen ved sin side når den stunden kommer.

😂 jeg må ha vært særdeles trøtt da jeg bet på trollesvaret ditt 😂 Bra trollet, men litt trist i grunn. God bedring 🙂

Skrevet

😂 jeg må ha vært særdeles trøtt da jeg bet på trollesvaret ditt 😂 Bra trollet, men litt trist i grunn. God bedring 🙂

Vi sier det er sånn det henger sammen ja. Da slipper du å forholde deg til å ha tatt feil. Ha en riktig fin siste påskedag!

Skrevet

Har bodd alene i 14 år, eller bor jo sammen med barna mine. Og elsker det å ikke bo med en mann, bare ta hensyn til meg og barna. Jeg har hatt 2 forhold i løpet av disse årene, det ene varte i 3 år, det andre 1,5 år. Begge tok slutt for de ville vi skulle bo sammen, noe jeg ikke ønsket. Og det var jeg ærlig om fra starten, men de trodde jeg ville endre mening med tiden. 

Nå har jeg vært singel i 6 år, og trives veldig godt. På sikt så ønsker jeg en kjæreste, men vil helst ikke bo med han. Og ender jeg opp singel resten av livet så går det helt fint og. Jeg er jo ikke ensom, jeg har familie og venner. 

Anonymkode: 8f93c...386

Skrevet
On 4/18/2022 at 10:15 AM, Anonym bruker said:

er aboslutt ikke ensom og kunne fått meg kjæreste hvis jeg ville, men ønsker ikke det for øyeblikket :) er bare 36 og har fortsatt god tid

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2022 den 3.40):

Jeg ble «singel» fordi min elskede mann døde fra meg. Dét er sårt, det. 

Det er sårt ja. Lenge siden? Funnet ny mann? 

Skrevet

Å ønske kjæreste/mann å ikke finne det er vondt. Og man blir ikke yngre med årene. 

Skrevet

er aboslutt ikke ensom og kunne fått meg kjæreste hvis jeg ville, men ønsker ikke det for øyeblikket :) er bare 36 og har fortsatt god tid

Når du har bikket 40 vil du ha all tid i verden. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2022 den 11.54):

Jo da ;)

For et fullstendig idiotisk svar.

Anonymkode: b2048...975

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.4.2022 den 21.33):

Det er sårt ja. Lenge siden? Funnet ny mann? 

Nei, det er ikke så vesentlig. Ingen er like bra som ham. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.4.2022 den 21.48):

Å ønske kjæreste/mann å ikke finne det er vondt. Og man blir ikke yngre med årene. 

Nei, men man kan jo bli mindre sytete med årene? Og tiltrekke seg flere på den måten! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, det er ikke så vesentlig. Ingen er like bra som ham. 

Det skjønner jeg ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, men man kan jo bli mindre sytete med årene? Og tiltrekke seg flere på den måten! 

Det er jo noe å tenke på. Håper ikke jeg fremstår sytete, men vet jeg ikje struter av selvtillit. Og vet ikke helt hvor treffe dem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det å fortelle at man ønsker seg en livspartner, det er ikke det samme som å syte.

Anonymkode: d40a8...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...