Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #51 Skrevet 18. april 2022 Dette innlegget er fullt av «tror» og dømming uten å vite. Anonymkode: e342a...8d0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #52 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette innlegget er fullt av «tror» og dømming uten å vite. Anonymkode: e342a...8d0 Det er noen som er bitre og sliter med barndommen sin her. Hvis du ser bak det som skrives av enkelte. Anonymkode: eb704...c4a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #53 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er noen som er bitre og sliter med barndommen sin her. Hvis du ser bak det som skrives av enkelte. Anonymkode: eb704...c4a Jeg lurer på om noen har trodd at jeg har vært alkoholiker eller narkoman noen gang. Jeg vært en dødelig sliten og stelt alenemor på butikken noen ganger… Anonymkode: e342a...8d0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #54 Skrevet 18. april 2022 On 4/16/2022 at 8:43 PM, Anonym bruker said: Ei jeg har gått i klasse med for snart 20 år siden er gravid. Hun startet i rusmiljøet allerede i 8.klasse. Kom fra en belastet familie så vidt jeg hørte. Sett familien hennes å vil anta de også er rusmisbrukere ut i fra hvordan de så ut.  Min skolevenninne, la oss kalle henne Ida har annonsert på Facebook at hun er gravid. Høygravid også. Jeg kjente det skjærte i hjertet mitt. Vet ikke om hun misbruker akkurat nå, men de seneste bildene på Facebook ser hun rimelig sliten ut. Så vil tro hun har holdt på med rus hvertfall frem til graviditeten ble oppdaget. Jeg er så trist. Tenker på det stakkars barnet. Hvilken arv og fremtid den vil få. Tenker på om nok en generasjon rammes. Tenker på om mot ruser seg. Tenker om ikke helsestasjonen vet at hun har misbrukt, samtidig ser hun rimelig sliten ut for alderen så de ser vel dårlig om de ikke har skjønt såpass. Rusen har satt sine spor. Facebooks er full av gratulasjoner fra andre i miljøet. Uff. Måtte bare få det ut ett sted. Hun er ikke i min omgangskrets, har ikke sett henne på sikkert 10 år men jeg fikk så vondt av den lille som fødes med ballast. Anonymkode: 46f01...ba9 dette har du da ingenting med, kan hende hun har skjerpet seg så mye etter hun ble gravid, og tror meg her følger de med. Helt feil og henge henne ut her Anonymkode: e9abb...a10
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #55 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): dette har du da ingenting med, kan hende hun har skjerpet seg så mye etter hun ble gravid, og tror meg her følger de med. Helt feil og henge henne ut her Anonymkode: e9abb...a10 Det er jo ingen som blir hengt ut. Både hi og venninnen er helt anonyme. Anonymkode: 2fa33...9f6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #56 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg lurer på om noen har trodd at jeg har vært alkoholiker eller narkoman noen gang. Jeg vært en dødelig sliten og stelt alenemor på butikken noen ganger… Anonymkode: e342a...8d0 Det fins nok noen som tenker sånn. Som regel er det de som selv har et rusproblem :-) Anonymkode: eb704...c4a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #57 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det fins nok noen som tenker sånn. Som regel er det de som selv har et rusproblem 🙂 Anonymkode: eb704...c4a Hæ!? Selvsagt er det ikke de med rusproblemer som dømmer sånn. Er som regel de som forhåndsdømmer som er sånn. Anonymkode: e342a...8d0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #58 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hæ!? Selvsagt er det ikke de med rusproblemer som dømmer sånn. Er som regel de som forhåndsdømmer som er sånn. Anonymkode: e342a...8d0 Neh. Det er de med problemet selv som tror andre har samme problem. De som samler opp tomgods og panter blir ikke mistenksomme om andre gjør det samme. Anonymkode: eb704...c4a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #59 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Neh. Det er de med problemet selv som tror andre har samme problem. De som samler opp tomgods og panter blir ikke mistenksomme om andre gjør det samme. Anonymkode: eb704...c4a Det er jo bare din mening. Ikke en sannhet. Folk fra alle miljøer er dømmende Anonymkode: e342a...8d0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #60 Skrevet 18. april 2022 Å nei de dømmende foreldre er i gang 🙄 Anonymkode: 42057...0c3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #61 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er jo bare din mening. Ikke en sannhet. Folk fra alle miljøer er dømmende Anonymkode: e342a...8d0 Ja det er mye fordømmelse. Likevel er det sånn at det man ikke gjenkjenner, det tenker man som regel ikke over på det planet. Anonymkode: eb704...c4a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #62 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ja det er mye fordømmelse. Likevel er det sånn at det man ikke gjenkjenner, det tenker man som regel ikke over på det planet. Anonymkode: eb704...c4a Min erfaring er motsatt. Folk som ikke drikker så ofte dømmer de som panter tomme ølbokser, folk som ikke røyker dømmer de som røyker, folk som får mye på ski dømmer de som vil sitte inne på hytta på fjellet osv Anonymkode: e342a...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå