Anonym bruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Jeg har jordbær, valnøtter, annen frukt, sjokolade og vanilje og fløte til å lage krem. Egentlig det meste til hva jeg kan bruke. Tror jeg? Jeg er litt usikker på hva som blir best. Både barn og voksne skal spise den så jeg er usikker på valnøtter iom at de er litt bitre, selv om jeg elsker det selv. Jeg skal lage den i ettermiddag så kan eventuellt kjøpe annet også. Hva bruker/liker dere, og har dere egne komponert fyll og pynt dere vil dele? Jeg har også en del marsipan til overs. Forslag til kaker eller annet jeg kan bruke det til? Har lagd marsipanen selv, så vil bruke den og ikke kaste noe. Anonymkode: a182f...ba6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Jeg synes jordbær og vaniljekrem blandet med pisket krem blir friskt og godt. Bare krem synes jeg personlig er litt kvalmende, men blander du den med vaniljekrem blir det kjempegodt Jeg pleier å ha et lag hvor jeg smører jordbærsyltetøy på bunnen og har en blanding av krem og vaniljekrem over. I andre laget blander jeg krem og jordbærsyltetøy så det blir rosa krem. Så vanlig krem på hele kaka i et tynt lag og marsipan på toppen Anonymkode: 969f0...89a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes jordbær og vaniljekrem blandet med pisket krem blir friskt og godt. Bare krem synes jeg personlig er litt kvalmende, men blander du den med vaniljekrem blir det kjempegodt Jeg pleier å ha et lag hvor jeg smører jordbærsyltetøy på bunnen og har en blanding av krem og vaniljekrem over. I andre laget blander jeg krem og jordbærsyltetøy så det blir rosa krem. Så vanlig krem på hele kaka i et tynt lag og marsipan på toppen Anonymkode: 969f0...89a Godt poeng med at det kan bli kvalmende. Marsipan i seg selv er jo veldig søtt, så ditt forslag ser fint ut. Tror du det blir for mye med sjokoladepynt sammen med friske jordbær på toppen? Anonymkode: a182f...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå