Gå til innhold

Jeg skjønner ikke dette sinnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange kaster stein, tenner på biler og kaprer politibiler i Sverige p.g.a han der idioten som brenner koranen. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/demonstranter-har-kapret-politibil/75871837

For at jeg skulle reagert på den måten så måtte de ha tent på levende personer eller levende dyr. Hva med deg? Hva ville fått deg til å kaste stein mon politiet som bare står imellom? 

Anonymkode: f3d57...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg utover aldri vold, så det ville ikke skjedd. Som du sier, det måtte vært en ekstrem situasjon hvor liv stod på spill, for å reagere på den måten. 

I fjor gikk noen russ sammen og møtte idiotene med dette, en kan bli stolt av norsk ungdom for mindre 👏🏻 Sånn skal det gjøres!

https://www.tv2.no/a/14075287/

Anonymkode: 1cb4d...74c

Skrevet

Det hadde jeg nok aldri gjort uansett hva. Man løser ikke vold med vold

Anonymkode: f5ea9...89c

Skrevet

Nå er det ingenting vi setter høyere enn oss selv. Derfor er det heller ikke så mye vi tenker er et angrep på vår identitet som det religiøse tenker. Jeg har ingen problemer med å se at når de opplever at andre offentlig gang på gang tråkker på, trakkaserer og hetser det de setter høyst , blir aggresive. At de tyr til vold ødelegger jo mer enn det gavner for dem, men å forstå sinnet er lett syns jeg. Dessuten er dette også bare en av flere ting de har blitt og blir, utsatt for. Privilegerte som har så stor ehenkjærlighet som oss kan nok ha problemer med å skjønne helt..

Anonymkode: de712...a60

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg utover aldri vold, så det ville ikke skjedd. Som du sier, det måtte vært en ekstrem situasjon hvor liv stod på spill, for å reagere på den måten. 

I fjor gikk noen russ sammen og møtte idiotene med dette, en kan bli stolt av norsk ungdom for mindre 👏🏻 Sånn skal det gjøres!

https://www.tv2.no/a/14075287/

Anonymkode: 1cb4d...74c

Ja den måten står det virkelig respekt av. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nå er det ingenting vi setter høyere enn oss selv. Derfor er det heller ikke så mye vi tenker er et angrep på vår identitet som det religiøse tenker. Jeg har ingen problemer med å se at når de opplever at andre offentlig gang på gang tråkker på, trakkaserer og hetser det de setter høyst , blir aggresive. At de tyr til vold ødelegger jo mer enn det gavner for dem, men å forstå sinnet er lett syns jeg. Dessuten er dette også bare en av flere ting de har blitt og blir, utsatt for. Privilegerte som har så stor ehenkjærlighet som oss kan nok ha problemer med å skjønne helt..

Vi har da opplev at kirker har blitt brent ned i protest, ambassader og flagg, men allikevel ser jeg ikke trangen etter å kaste stein eller ødelegge offentlig eiendom som politibiler. 

Ved å oppføre seg på den måten de gjør så vinner jo dessverre motstanden frem. Det er valg i Sverige i år og Sverige Demokratene er allerede det tredje største partiet, skal tru hvor mange nye stemmer de fikk nå i påsken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi har da opplev at kirker har blitt brent ned i protest, ambassader og flagg, men allikevel ser jeg ikke trangen etter å kaste stein eller ødelegge offentlig eiendom som politibiler. 

Ved å oppføre seg på den måten de gjør så vinner jo dessverre motstanden frem. Det er valg i Sverige i år og Sverige Demokratene er allerede det tredje største partiet, skal tru hvor mange nye stemmer de fikk nå i påsken. 

Men vi setter ikke kirker, ambassader og flagg høyere enn oss, og det er da heller ingen grupperinger som stadig krenker oss på den måten. Det opplever jo de som klikker nå.

Jeg sier ikke at de vinner på denne måten, tvert i mot. Jeg kan bare skjønne hvorfor de får nok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner flere muslimske flyktninger som tar fullstendig avstand fra denne volden. De sier at det var jo blant annet dette de flyktet fra, religiøs og politisk vold og trusler. De sier også at tro er personlig, ergo kan slike symbolske handlinger som å brenne koranen aldri bety noe for dem, og at de ikke ønsker å gi andre makt over dem med å reagere på noe som egentlig ikke betyr så mye.

Anonymkode: f1a05...88a

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Men vi setter ikke kirker, ambassader og flagg høyere enn oss, og det er da heller ingen grupperinger som stadig krenker oss på den måten. Det opplever jo de som klikker nå.

Jeg sier ikke at de vinner på denne måten, tvert i mot. Jeg kan bare skjønne hvorfor de får nok. 

De samme som har fått nok truer politiet på livet fordi de gjør jobben sin. Det har jeg null forståelse for.

Anonymkode: 4e0e3...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...