Gå til innhold

Hvor lite attraktiv er jeg blitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levd singellivet i 4 år nå. Det har vært mye festing og en del sexpartnere og ville fester. 
Begynner å kjenne at jeg blir klar for å finne meg en kjæreste. Men så er det en del ting i denne perioden jeg absolutt ikke er stolt over og redd det skal ødelegge for at noen vil «ha» meg. 

Hvor stor betydning har dette for deg visst du skulle blitt sammen med meg?

Anonymkode: 80ed1...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva du har gjort.

Anonymkode: 49e8a...d20

Skrevet

Som hun over skriver.. Du trenger jo heller ikke fortelle om hele fortiden din til den du vil dele fremtiden med. Mannen min vet ikke alt om meg før jeg traff ham. Alle har levd sitt liv. Så lenge det ikke er noe i fortiden, som vil ha innvirkning på fremtiden. Er det opp til deg hvorvidt den skal følge deg.

Anonymkode: 508f3...d65

Skrevet

Spørs om jeg hadde visst om det. Handler det om at du har vært drita en gang eller to etter fylte 40, eller handler det om at du har danset naken på bordet på fest, eller handler det om bruk av narkotika, eller bare om antall sexpartnere? Den første og siste hadde ikke hatt betydning, de to andre hadde vært av betydning. Hadde jeg ikke visst noe, hadde det ikke vært av betydning, hadde jeg blitt fortalt det etter starten av et forhold, ville det hatt noe betydning, men usikkert hvilken. 

Anonymkode: 16e00...a4c

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har levd singellivet i 4 år nå. Det har vært mye festing og en del sexpartnere og ville fester. 
Begynner å kjenne at jeg blir klar for å finne meg en kjæreste. Men så er det en del ting i denne perioden jeg absolutt ikke er stolt over og redd det skal ødelegge for at noen vil «ha» meg. 

Hvor stor betydning har dette for deg visst du skulle blitt sammen med meg?

Anonymkode: 80ed1...62c

Du ødelegger for deg selv ved å ligge rundt, menn vil ikke ha løse damer. Så du kan jo takke deg selv. 

Anonymkode: e90ee...1ab

Skrevet

Jeg skulle da vært evig singel med min fortid! Haha. Jar aldri blitt hverken avvist eller dømt for noe som helst. Det går nok helt fint! :-) 

Anonymkode: aa5e0...025

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Du ødelegger for deg selv ved å ligge rundt, menn vil ikke ha løse damer. Så du kan jo takke deg selv. 

Damer vil heller ikke ha løse menn.

Anonymkode: 90075...875

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Damer vil heller ikke ha løse menn.

Anonymkode: 90075...875

Kanskje løse damer vil ha løse menn.

Anonymkode: 0064d...c42

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje løse damer vil ha løse menn.

Og løse menn ha løse damer.

Skrevet

Heldigvis er vi ikke klippekort som viser hvor mange som har kjøpt kaffe av oss 😄 

Ikke fortell detaljert om fortid, det gagner ingen 

Anonymkode: c8241...237

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og løse menn ha løse damer.

Det er ikke det det er snakk om. 

Skrevet

Du har jo ikke plikt til å fortelle om noe som helst? Bare si at fortid får være fortid, eller gi så lite detaljer som mulig. F eks at du har festet litt og hatt  noen sexpartnere, men ikke noe som er verdt å fortelle om. 

Skrevet
Pobie skrev (11 minutter siden):

Du har jo ikke plikt til å fortelle om noe som helst? Bare si at fortid får være fortid, eller gi så lite detaljer som mulig.

Samme argument som konebankere som har vært i fengsel bruker altså.

Anonymkode: f6b40...78f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja det er jo AKKURAT det samme! ... Hvem er det HI har skadet da?  Det er en vesentlig forskjell på å gjøre som man vil uten å påføre andre skade, kontra å være farlige for andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er jo AKKURAT det samme!

Argumentet er det samme. Handlingen er ikke lik. Det er poenget. Ellers hadde det jo ikke vært noe poeng i å nevne at konebankere bruker samme argument, hadde det? Poenget er at fortid er en del av hvem en person er. Jeg er ganske sikker på at du ikke hadde likt det om en konebanker som hadde sittet i fengsel sa samme greie, "jeg vet jeg ikke fortalte deg om det for to år siden når vi begynte å date, men jeg tenkte at fortid er fortid, det var jo ikke noe du trengte å vite".

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Argumentet er det samme. Handlingen er ikke lik. Det er poenget. Ellers hadde det jo ikke vært noe poeng i å nevne at konebankere bruker samme argument, hadde det? Poenget er at fortid er en del av hvem en person er. Jeg er ganske sikker på at du ikke hadde likt det om en konebanker som hadde sittet i fengsel sa samme greie, "jeg vet jeg ikke fortalte deg om det for to år siden når vi begynte å date, men jeg tenkte at fortid er fortid, det var jo ikke noe du trengte å vite".

Nei, fortid trenger ikke være endel av "hvem du er". Den kan fortelle om ting du har gjort, det er alt.

Når man sier at fortid ikke betyr noe, så er det selvfølgelig unntak der som ellers. Som det at du har skadet noen og kan være farlig for omgivelsene. En viss forskjell på det og mye annet, så det var det med å tenke nyansert da.

Skrevet

Det kommer an på hva du har gjort, hvem du har gjort det mot og hvem som vet om det.

Anonymkode: fdbd8...73e

Skrevet

Som mann ville jeg lagt vekt på at du tar vare på deg selv. Dersom det er narkotika eller stort alkoholforbruk inne i bildet ville du vært helt uaktuell for meg. Dersom det kun handler om et utforskende seksualliv i en fase av livet, ville jeg ikke hatt problemer med det. Men jeg måtte selvsagt følt at du var en person det er mulig å ha tillit til i dag. 

Anonymkode: 41291...507

Skrevet

Hvis de siste fire årene inkluderer de siste to med pandemi og du har festet og ligget rundt vilden sky mens jeg har gått i munnbind og holdt avstand ville jeg betakket meg. Da har du verdier så langt fra mine at det ikke ville vært kompatibelt.
Er det før det og det du har gjort ikke har skadet andre ville jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: 8d4e8...d8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er vel en ørliten forskjell på å gjøre noe kriminelt og noe ‘umoralsk’, selv om jeg personlig ikke ser noe galt i ha mye sex med forskjellige når man er singel. Det skader da ikke en potensiell parter at man liker sex?

Anonymkode: 2bc4f...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...