Gå til innhold

Tenke seg til orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg får altså begge deler, både i søvne og våken. Resultatet er jo det samme, men jeg tror nok at å starte i våken tilstand er langt mer sjeldent og blir jo også anerledes fordi det da er en bevisst handling. Jeg vil mene det er en viss forskjell. Det blir litt som å sammenligne tanker og drømmer. 

HI

Anonymkode: 94ed4...af1

Våte drømmer kalles det å få orgasme i søvne. Det er ikke å tenke seg til orgasme men det skjønner ikke 078. Hun innrømmer ikke at hun har feil likevel, selv om jeg vet at hun har det. 

Anonymkode: 95dab...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Våte drømmer kalles det å få orgasme i søvne. Det er ikke å tenke seg til orgasme men det skjønner ikke 078. Hun innrømmer ikke at hun har feil likevel, selv om jeg vet at hun har det. 

Du glemmer at pappaen min er sterkest, og at jeg derfor vet bedre enn du. 

Anonymkode: 9e295...078

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

At jeg kan tro på deg som lagde innlegget. Resten tror jeg ikke på i det hele tatt, så jeg håper jo for deres skyld at de juger for å si det på den måten. 

Anonymkode: 7af87...bd1

Jeg er vel neppe den eneste som kan dette. Og for ordens skyld så får jeg 90-95 % av orgasmene mine med berøring, altså. Det var mest da jeg var i slutten av tenårene jeg tok meg bryet med å tenke meg til det. Nå er det sjeldent, og de fleste uten berøring kommer i søvne.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er vel neppe den eneste som kan dette. Og for ordens skyld så får jeg 90-95 % av orgasmene mine med berøring, altså. Det var mest da jeg var i slutten av tenårene jeg tok meg bryet med å tenke meg til det. Nå er det sjeldent, og de fleste uten berøring kommer i søvne.

HI

Nei, du er ikke den eneste. Men det blir for dumt at kvinner i denne tråden er sensasjoner alle som en. Dette var noe hun lærte kvinner og som var blitt undersøkt. Bare fjas på alle her, men grunnen til at jeg tror deg er fordi du hadde ikke trengt å si noe om dine opplevelser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, du er ikke den eneste. Men det blir for dumt at kvinner i denne tråden er sensasjoner alle som en. Dette var noe hun lærte kvinner og som var blitt undersøkt. Bare fjas på alle her, men grunnen til at jeg tror deg er fordi du hadde ikke trengt å si noe om dine opplevelser.

Kanskje det ikke er en sensasjon i det hele tatt, bare litt for lite omtalt i avisene og legelitteraturen? Kanskje er orgasme uten berøring kjempevanlig, og dermed er alle i denne tråden ganske vanlige? 

Anonymkode: 9e295...078

Skrevet

Gjør det noen ganger når jeg drømmer, aldri ellers . 

Anonymkode: 59f27...706

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det er ikke det samme, men ja, det er deilig. Mannen har også våte drømmer innimellom. 

En er delvis bevisst når en skjønner hvor det bærer, en tilstand nesten mellom våken og søvn. Jeg er tilstede, samtidig som all hverdagsmas ikke tar over. Så fortsetter en gjerne rekka etter en har våknet og da holder det i massevis å kun strekke beina litt. 

Jeg tror, om en bare jobbet litt med egen tanke, at det nok er mulig å knekke koden i våken tilstand. Det er tydeligvis fysisk mulig. 

Anonymkode: 94916...e62

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

At jeg kan tro på deg som lagde innlegget. Resten tror jeg ikke på i det hele tatt, så jeg håper jo for deres skyld at de juger for å si det på den måten. 

😅 det må være dagens. 😂😂 Håper at de juger faktisk. 

Anonymkode: 94916...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...