Gå til innhold

Tenke seg til orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av tenårene gjorde jeg dette ganske ofte, altså fikk orgasmer helt uten berøring, bare ved å fantasere. Etter hvert skjønte jeg at det ikke er spesielt vanlig, og da jeg en gang spurte på en fest, var det faktisk mange som ikke en gang trodde på meg og mente at det ikke går an. Uansett, nå, omtrent 20 år senere, snubler jeg over fenomenet i en artikkel og kom til å tenke på det igjen. Er det flere som klarer dette?

https://www.dagbladet.no/nyheter/karolin-33-tenker-seg-til-orgasme/75810311?articleToken=2f4bb590e55d89d342687ef82c55183870102fc34bf1e6930ee31f8b34dd32dc

Anonymkode: 94ed4...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig 

Anonymkode: f1e07...53b

Skrevet

Jeg tror på at det går an, for folk får det jo i søvne også.

Ellers syns jeg at det var en komisk artikkel. Hun ville som alle andre utrette noe. Hun var med i hjelpeorganisasjoner og jobbet under FN med flykninger...men *hun ville noe mer* Og da begynte hun med.. yoga! Javel. Og så fant hun ut at hun ville trene på å få orgasme ved å tenke seg til det. Hun har ti minutter lange orgasmer ( fyf om jeg hadde orket) 

Hun har vaginisme, men når begynte det å forhindre at man får orgasmer? 

Nei så mye rart. Det hadde sikkert eller kanskje, vært en morsom opplevelse, men jeg ser overhodet ikke noe poeng, og å trene seg til dette? Da har du lite å gjøre, men okay. Alt ble bare meningsløst og komisk for meg her. 

Anonymkode: 7af87...bd1

Skrevet

Har en venninne som klarer det. Har sett henne gjør det. Hun lukket øynene, begynte å skjelve, stønnet litt og pustet tungt ganske lenge før hun var ferdig. 

Anonymkode: 95dab...ca0

Skrevet

*ble ferdig. 

Skrevet

Jeg kan klare det hvis jeg er ekstremt kåt. 

Anonymkode: c0819...cb7

Skrevet

Ja, det klarer jeg. Det blir de beste orgasmene. 

Anonymkode: 5d4ec...748

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Opplever du det på samme måte som venninnen min? 

Skrevet

Har opplevd det et par ganger i søvne. Men de de gangene jeg har vært gravid har det vært mulig for meg også i våken tilstand. Men må puste på en spesiell måte. Trenger ikke fantasere så mye, må bare fokusere på de gode følelsene nedentil. 

Anonymkode: d5603...7bb

Skrevet

Jeg klarer det. Kan gjøre meg fort kåt bare ved å tenke og har en hel del sexfantasier. Stemning og dagsform bestemmer ofte hvilken som passer. 

Har jeg en våt drøm og våkner, kan jeg tenke meg videre til orgasme uten berøring. Kan for så vidt gjøre det når som helst. 

Pusten er viktig. Den styrer nesten alt. Stønning kommer naturlig. Jeg opplever det omtrent som beskrevet i en kommentar over. Skal jeg ha en skikkelig sterk orgasme, går jeg inn i en slags boble og blir veldig innoverfokusert. Men jeg kan også få en Mini orgasme, som ikke syns utad, for å lette på trykket (jeg er altfor mye seksuelt frustrert) hvor som helst. Da bruker jeg kun tankene. 

Anonymkode: 34951...288

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De aller fleste kvinner klarer det, ser dere også på "Åndenes makt"? ..og leser horoskop som alltid går i oppfyllelse?

Anonymkode: 78a20...578

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Umulig 

Anonymkode: f1e07...53b

Fullt mulig, men ikke så vanlig. Jeg får stadig vekk orgasme i søvne, men kan altså få det til som våken ogs.

Gøy å se at det er flere 😊

HI

Skrevet

Jeg har det stadig, i søvne, fantastisk måte å våkne på 😃

Anonymkode: 94916...e62

Skrevet

Gjorde det som ung. I dag foretrekker jeg vibrator. 

Anonymkode: 9e295...078

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har det stadig, i søvne, fantastisk måte å våkne på 😃

Anonymkode: 94916...e62

Det er ikke det samme, men ja, det er deilig. Mannen har også våte drømmer innimellom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Det er ikke det samme, men ja, det er deilig. Mannen har også våte drømmer innimellom. 

Det er det samme, unntagen at tankene starter i ubevisst tilstand.

Skrevet

Jeg pleier tenke meg mett også.

Anonymkode: 3f137...3ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er det samme, unntagen at tankene starter i ubevisst tilstand.

Nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei

Jo. Og faren min er sterkere enn din.

Skrevet

Så trist at nesten ingen her vet hvordan en orgasme føles. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Og faren min er sterkere enn din.

Jeg får altså begge deler, både i søvne og våken. Resultatet er jo det samme, men jeg tror nok at å starte i våken tilstand er langt mer sjeldent og blir jo også anerledes fordi det da er en bevisst handling. Jeg vil mene det er en viss forskjell. Det blir litt som å sammenligne tanker og drømmer. 

HI

Skrevet

Så trist at nesten ingen her vet hvordan en orgasme føles. 

Hva mener du?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får altså begge deler, både i søvne og våken. Resultatet er jo det samme, men jeg tror nok at å starte i våken tilstand er langt mer sjeldent og blir jo også anerledes fordi det da er en bevisst handling. Jeg vil mene det er en viss forskjell. Det blir litt som å sammenligne tanker og drømmer. 

HI

Vel, det er orgasmen vi snakker om. Det fysiske resultatet av en mental prosess.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du?

HI

At jeg kan tro på deg som lagde innlegget. Resten tror jeg ikke på i det hele tatt, så jeg håper jo for deres skyld at de juger for å si det på den måten. 

Skrevet

At jeg kan tro på deg som lagde innlegget. Resten tror jeg ikke på i det hele tatt, så jeg håper jo for deres skyld at de juger for å si det på den måten. 

Du håper vi juger når vi sier vi har våte drømmer eller kan oppleve orgasme uten berøring?
Vi kan oppleve den MED berøring også. Det er sikkert mye vanligere. Men de som har prøvd begge deler vet jo hva de snakker om, og da trenger ikke du vurdere om de er troverdige eller ikke, for du sitter ikke i fitta deres og kjenner etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...