Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæl kjole!

Anonymkode: a3f26...49b

Skrevet

Her ble jeg ambilavent. Den var mer som en kjole som passet i et romantisk akvarellmaleri. Det er det jeg kan si. 

Anonymkode: e5ea9...71d

Skrevet

Ikke så fin, og veldig dyr i forhold til hvordan den ser ut.

Anonymkode: caf05...eff

Skrevet

Veldig fin, men dyr synes jeg. Kunne gjerne hatt en slik.

Anonymkode: 06233...bdc

Skrevet

Helt nydelig.

Anonymkode: d7344...782

Skrevet

Fin, men ville ikke betalt så mye for den. 

Anonymkode: c322d...7b1

Skrevet

Jeg likte den godt - til en sommerfest feks. 

Anonymkode: 95d6d...74f

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg liker kjolen veldig godt, og hadde jeg skulle i noen festlige lag i sommer, så hadde jeg helt klart kjøpt den. Men skal ikke i noe sånt, og føler denne kanskje blir litt mye til hverdags. 

Anonymkode: 744e4...2fe

Skrevet

Fin til rett person, tenker jeg. Det er en sommerkjole, ser for meg ei dame med naturlig brunfarge og avslappet look. Kanskje til en sommerfest, eller på jobben i juli, når de fleste er på ferie? Gjerne med noen snertne sandaler og evt ei jakke over som lager en passende kontrast.

Anonymkode: 17a04...b62

Skrevet

Hvis du ikke er sikker nå vil du sannsynligvis ikke komme til å bruke den til hverdags og den nlir bare hengende i skapet. Neste gang du blir invitert på noe kommer du til å ha mer lyst til å kjøpe noe nytt enn å dra frem noe som har hengt noen år i skapet.ikke kjøp klær hvis du ikke er sikker.

Anonymkode: f861a...c27

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hvis du ikke er sikker nå vil du sannsynligvis ikke komme til å bruke den til hverdags og den nlir bare hengende i skapet. Neste gang du blir invitert på noe kommer du til å ha mer lyst til å kjøpe noe nytt enn å dra frem noe som har hengt noen år i skapet.ikke kjøp klær hvis du ikke er sikker.

Anonymkode: f861a...c27

Enig, godt råd.

Skrevet

Jeg kunne fint kjøpt den. Liker blomster. 
Liker bare ikke buet utringning i nakken. Enten opp til nakke eller stropper. 

Anonymkode: ea6ee...88f

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tusen takk for svar.

Jeg liker kjolen veldig godt, og hadde jeg skulle i noen festlige lag i sommer, så hadde jeg helt klart kjøpt den. Men skal ikke i noe sånt, og føler denne kanskje blir litt mye til hverdags. 

Tull. Gjør hverdagen til en fest. Jeg synes nordmenn er så konservative til hverdags. Jeg elsker å pynte meg litt. Denne kjolen kan pyntes opp og ned. Lave sandaler og en olajakke til hverdags, høye sandaler, oppsatt hår og glitrende ørepynt til fest. 
Ikke vær redd for å være fin til hverdags, det er flest hverdager i livet. Og en vakker kjole kan gjøre en grå hverdag litt ekstra fin. 
Hilsen kjoledama. 💃🏻

Skrevet

Om du har en dongerijakke over så vil den godt fungere til hverdags også. 

Anonymkode: 3784f...0bf

Skrevet

Carl Larsson x 2 ... Men for all del, på en fin sommerdag eller til sommerfest. 

Anonymkode: 5d9aa...813

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Tull. Gjør hverdagen til en fest. Jeg synes nordmenn er så konservative til hverdags. Jeg elsker å pynte meg litt. Denne kjolen kan pyntes opp og ned. Lave sandaler og en olajakke til hverdags, høye sandaler, oppsatt hår og glitrende ørepynt til fest. 
Ikke vær redd for å være fin til hverdags, det er flest hverdager i livet. Og en vakker kjole kan gjøre en grå hverdag litt ekstra fin. 
Hilsen kjoledama. 💃🏻

Bless you! 

Hør på dette HI  :-) 

Anonymkode: e5ea9...71d

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hilsen kjoledama. 💃🏻

Tusen takk for svar. Skal kjøpe den, så bruker jeg den første gang på 17. mai. Så kan jeg bruke den til hverdags etter det. Og jeg elsker kjoler og bruker nesten bare kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...