Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Uff, altså. Jeg er jo glad i han, men gud bedre så håpløs han er. Skulle bytte dekk. Glemte å skru de fast. Jeg skulle etterstramme, og oppdaget at de alle var løse. Skulle bytte en lyspære, og skrudde feil vei slik at hele pæra knuste i hånda hans. En million biter å plukke ut med pinsett. Tok med feil dyr til dyrlegen. Klarte ikke å sette sammen trampolina. Måtte be meg om hjelp. Brukte en hel høst på å male og fikse barnerommet, og ikke ble det spesielt bra heller. 🙈 Anonymkode: 0caaf...a43
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Du mener upraktisk og ikke ubrukelig kanskje? Er han en teoretiker da? Anonymkode: b2413...5b2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Min har adhd. Så han starter tusen prosjekter, men fullfører aldri. Det er også veldig slitsomt. Bruker mye tid på å gjøre hans prosjektet ferdig, og mye tid for å begrense ham. Noen ting er langt over mine evner, og da koster jo fagfolk det de koster.. MYE! Anonymkode: fed97...093
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Jada, jeg har en slik mann som er totalt ubrukelig på mange områder. Han redder seg ved å være gull på mange andre områder. Anonymkode: 89112...658
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Om tre år skriver du her at du ikke skjønner hvorfor han har forlatt deg. Vel, jeg kan informere deg om hvorfor. Du respekterer han ikke og tror du er bedre enn han. Anonymkode: 8fe41...187
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om tre år skriver du her at du ikke skjønner hvorfor han har forlatt deg. Vel, jeg kan informere deg om hvorfor. Du respekterer han ikke og tror du er bedre enn han. Anonymkode: 8fe41...187 Atte det var..? Jeg vil påstå at de fleste er bedre enn et voksent menneske som ikke klarer å sette på dekk på en måte som ikke innebærer livsfare. Anonymkode: ee95c...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Atte det var..? Jeg vil påstå at de fleste er bedre enn et voksent menneske som ikke klarer å sette på dekk på en måte som ikke innebærer livsfare. Anonymkode: ee95c...3f8 At mannen hennes ikke forstår ting. Å kalle mannen ubrukelig på nett sier noe om hvordan hun er som menneske. Av teknisk tilbakestående eller en bitch så vet jeg hva jeg velger. Anonymkode: 8fe41...187
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 Har han … eh, «spesielle behov»? Hvem er så evneveike at de lar hjulene sitte løse, det er jo livsfarlig! Anonymkode: 630ab...979
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): At mannen hennes ikke forstår ting. Å kalle mannen ubrukelig på nett sier noe om hvordan hun er som menneske. Av teknisk tilbakestående eller en bitch så vet jeg hva jeg velger. Anonymkode: 8fe41...187 Du, kjenner du uttrykket «Weaponized incompetence»? Jeg tenker det er dét han lider av. Hun er ikke bitch bare fordi hun blir lei av å være eneste voksne på jobb! Anonymkode: 630ab...979
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du mener upraktisk og ikke ubrukelig kanskje? Er han en teoretiker da? Anonymkode: b2413...5b2 JEG er teoretiker. Men selv jeg skjønner at det syke dyret skal til dyrlege, ikke det friske… Anonymkode: 630ab...979
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 Høres nesten ut som en type apraksi. Regner med at han har skriftet dekk for siste gang? Anonymkode: f19b7...787
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #12 Skrevet 13. april 2022 Ja, det er noe hele tiden. Evner ikke gjøre selv den enkleste ting. Alt faller på meg, noe som er ganske slitsomt og svært usunt for forholdet. Jeg er mer som en irritert tenåringsmor enn kone, og har overhodet ikke noen seksuelle tanker om han lenger. Senest i dag fant jeg hans skitne truser og sokker i barnas lekekasse. Han glemte å gi barnet medisin i dag, og pusse tennene deres i dag. De er alltid skitne når han går ut med dem. Vi (jeg) er veldig organisert og alt er veldig enkelt å finne i huset her. Likevel kan han aldri finne en kjole fra riktig skuff selv om skuffen med kjoler har vært en greie i over et år, tror jeg har vist han det ti ganger. Ødelegger møbler når han skal skru dem sammen, om han får det til i det hele tatt, merker og hakk i samtlige vegger han har nærmet seg,bilen hans ser ut som en søppelhaug og hvis jeg ikke bestiller time til service eller dekkskift skjer ingen av delene. Listen er lang. Han klapper seg selv på skulderen hvis han mot formodning skulle gidde å ta oppvasken en dag. Anonymkode: 84f3b...1fe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er noe hele tiden. Evner ikke gjøre selv den enkleste ting. Alt faller på meg, noe som er ganske slitsomt og svært usunt for forholdet. Jeg er mer som en irritert tenåringsmor enn kone, og har overhodet ikke noen seksuelle tanker om han lenger. Senest i dag fant jeg hans skitne truser og sokker i barnas lekekasse. Han glemte å gi barnet medisin i dag, og pusse tennene deres i dag. De er alltid skitne når han går ut med dem. Vi (jeg) er veldig organisert og alt er veldig enkelt å finne i huset her. Likevel kan han aldri finne en kjole fra riktig skuff selv om skuffen med kjoler har vært en greie i over et år, tror jeg har vist han det ti ganger. Ødelegger møbler når han skal skru dem sammen, om han får det til i det hele tatt, merker og hakk i samtlige vegger han har nærmet seg,bilen hans ser ut som en søppelhaug og hvis jeg ikke bestiller time til service eller dekkskift skjer ingen av delene. Listen er lang. Han klapper seg selv på skulderen hvis han mot formodning skulle gidde å ta oppvasken en dag. Anonymkode: 84f3b...1fe Hvorfor bor dere fortsatt sammen, egentlig? Hvorfor vil du ikke heller være lykkelig? Anonymkode: ee95c...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ja, det er noe hele tiden. Evner ikke gjøre selv den enkleste ting. Alt faller på meg, noe som er ganske slitsomt og svært usunt for forholdet. Jeg er mer som en irritert tenåringsmor enn kone, og har overhodet ikke noen seksuelle tanker om han lenger. Senest i dag fant jeg hans skitne truser og sokker i barnas lekekasse. Han glemte å gi barnet medisin i dag, og pusse tennene deres i dag. De er alltid skitne når han går ut med dem. Vi (jeg) er veldig organisert og alt er veldig enkelt å finne i huset her. Likevel kan han aldri finne en kjole fra riktig skuff selv om skuffen med kjoler har vært en greie i over et år, tror jeg har vist han det ti ganger. Ødelegger møbler når han skal skru dem sammen, om han får det til i det hele tatt, merker og hakk i samtlige vegger han har nærmet seg,bilen hans ser ut som en søppelhaug og hvis jeg ikke bestiller time til service eller dekkskift skjer ingen av delene. Listen er lang. Han klapper seg selv på skulderen hvis han mot formodning skulle gidde å ta oppvasken en dag. Anonymkode: 84f3b...1fe Høres nesten ut som en diagnose av et eller annet slag. Hva synes han selv om dette? Det virker jo som om han forsøker å gjøre sin del, men at han av en eller annen grunn ikke greier å gjennomføre? Jeg hadde blitt bekymret for en slik oppførsel, i hvert fall hvis dette er noe som har utviklet seg ila. forholdet, at han ikke var slik da dere ble sammen? Anonymkode: f19b7...787
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Hvorfor bor dere fortsatt sammen, egentlig? Hvorfor vil du ikke heller være lykkelig? Anonymkode: ee95c...3f8 Det lurer jeg også på?? Hvorfor i all verden gidder du å være sammen med denne "mannen"??? Anonymkode: 9fe4f...6e6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 Har bodd med en ja, men han ble bedre. Problemet var vel egentlig at han trodde han var veldig handy og det kræsjet med at jeg var handy. Hans tidligere kone kunne ikke skifte en lyspære, batteri eller noeslikt igrunn så iforhold til henne var han nok veldig handy. Så kom jeg busende inn i livet hans som er oppdratt av to foreldre som mente; kan du det ikke så må du lære deg det. Dette gjalt det meste om det var dameting eller manneting, så jeg kan litt om veldig mye. Heldigvis hadde vi hatt en samtale om arbeidsforeling hjemme før vi flyttet sammen, så det var ganske plankekjøring egentlig. Hadde vi to ting som måtte gjøres samtidig valgte vi det vi syns var mest gøy og heldigvis for meg likte han bedre å rydde og vaske hus enn å måke snø, skifte dekk på bilen, male uset osv. Men manndommen hans fikk seg en skikkelig knekk når min 5årige jente ikke klarte å se han kave rundt med gravemaskinen når vi skulle drenere huset. Jeg var bare en liten tur i butikken eller noe, men da jeg kom hjem satt minsta i gravemaskinen og gravde og han hadde blitt hennes håndtlanger. Han var dødssur og jeg tror det var ds det gikk opp for han at han måtte lære seg endel ting, for han syns det var så flaut at lille jenta på 5år hadde full kontroll på gravemaskinen. Det skal sies hun hadde sitti mye i den sammen med bestefar, jeg og hun har også sitti litt for når min far først hadde kjøpt sin egen gravemaskin så kunne jeg leke meg. Etter denne dagen så spurte han meg om jeg kunne lære han veldig mange ulike ting. Så han ble ganske handy selv om jeg ikke kan påstå han ble en handyman. Men han trengte ikke lenger å ringe en rørlegger om vasken var tett, bli hjemme fra jobb om han ikke hadde fått verkstedet til å skifte dekk på bilen, kunne bruke de ulike verktøyene vi hadde osv. Men det viktigste var at han innså hva han kunne og ikke kunne, at han spurte om råd før han satt igang med noe han ikke hadde gjort før og sa at dette kan jeg ikke. Halvferdige ting eller ting som ikke blir riktig klarer jeg ikke å se på og må fikse, da er jeg gjerrne ikke så veldig bli å ha i hus. Han syns jeg var veldig streng mor som mente mine unger skulle hjelpe til med mye i huset. De skulle se og lære, kunne ting skikkelig er ikke det viktigste for meg men det at det ringer en liten bjelle i bakhodet dere når de plutselig står der og har behov for det er viktig syns jeg. Ungene stoppet en vannlekasje på kjøkkenet og jeg er ganske sikker på at de klarte dette pga at de har vært med meg på så mye. For de gjorde som jeg gjør når jeg står fast, de ringte bestefar og han forklarte over tlf hva de skulle gjøre. Hvem verktøy de skulle finne, hvem rare kran de måtte finne i huset for å skru på. Har en svoger som hadde ti tommeltotter også. Han skjønte fort han måtte lære seg å bli en handyman om han skulle kunne leve ett langt liv med min søster. Min søster kan litt om det meste hun også, men hun er slik som kaster seg ut i ting og når ting går galt eller hun blir lei må andre gjøre ferdig. Det som satte prikken over i en var st de bodde i samme hus som vår farmor og hun er prikk lik min søster, så min svoger kunne komme hjem fra jobb og de hadde fjernet en vegg, ett vindu var tatt ut, ny farge på halve huset osv. Han har blitt en skikkelig handyman, men han vet også når han skal ringe meg og pappa for å få hjelp. Han er som meg og min far som skal få gjort ett prosjekt helt ferdig, så om ikke kan kan det eller tror han rekker det så ringes det inn forsterkninger. Anonymkode: 83ec2...f1e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 Jeg skjønner hva du mener med "ubrukelig." hehe. Føles ut som t jeg har 3 unger. Han aner ikke hvor barna har sokker osv. 🙄 Han aner ikke hvor vi har luer og vanter. 🙄 Han aner ikke hva barna liker å ha på brødskiva. Ikke vet han hvilken sjampo de bruker. Ikke tilbyr han barna mat og drikke hvis jeg er ute av huset rundt lunsj tider. Osv osv osv. Slitsomt! Vanskelig å lære han opp. Han er så treg på slike familie ting. Men.. Jeg ser hvor han IKKE har lært ting fra . Hjemmefra. Prøver å lære barna mine "alt." Lærer dem å være medmenneske og lærer dem å koke egg og vaske klær. 😂 Anonymkode: c10d0...549
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #18 Skrevet 13. april 2022 Han har sikkert asperger! Anonymkode: 7f96c...866
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #19 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor bor dere fortsatt sammen, egentlig? Hvorfor vil du ikke heller være lykkelig? Anonymkode: ee95c...3f8 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det lurer jeg også på?? Hvorfor i all verden gidder du å være sammen med denne "mannen"??? Anonymkode: 9fe4f...6e6 Ville du latt denne mannen ha samvær alene over tid? Jeg skal gå når barna klarer seg alene med litt veiledning. Når de alle har nådd skolealder. Anonymkode: 84f3b...1fe
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #20 Skrevet 14. april 2022 Nei, det har jeg ikke. Jeg er veldig lykkelig som singel, men har noen primalbehov som trengs dekkes innimellom. Til det har jeg en elsker. Ellers har jeg en del menn i omgangskretsen min, både venner og familie. Så skulle jeg trenge hjelp til noe tungt, så får jeg det. Ellers er jeg relativt selvhjulpen. Gjør det aller meste selv. Anonymkode: df043...efa
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #21 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner hva du mener med "ubrukelig." hehe. Føles ut som t jeg har 3 unger. Han aner ikke hvor barna har sokker osv. 🙄 Han aner ikke hvor vi har luer og vanter. 🙄 Han aner ikke hva barna liker å ha på brødskiva. Ikke vet han hvilken sjampo de bruker. Ikke tilbyr han barna mat og drikke hvis jeg er ute av huset rundt lunsj tider. Osv osv osv. Slitsomt! Vanskelig å lære han opp. Han er så treg på slike familie ting. Men.. Jeg ser hvor han IKKE har lært ting fra . Hjemmefra. Prøver å lære barna mine "alt." Lærer dem å være medmenneske og lærer dem å koke egg og vaske klær. 😂 Anonymkode: c10d0...549 Dette sier jo minst like mye om deg, men det ser du jo ikke selvfølgelig. Nå er det du som har valgt å få barn med denne mannen, det er du som har tatt styringen sånn at han ikke vet ting som du nevner her. Det er jo du som har tatt et helt idiotisk valg av mann og får da. Anonymkode: b2413...5b2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #22 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ja, det er noe hele tiden. Evner ikke gjøre selv den enkleste ting. Alt faller på meg, noe som er ganske slitsomt og svært usunt for forholdet. Jeg er mer som en irritert tenåringsmor enn kone, og har overhodet ikke noen seksuelle tanker om han lenger. Senest i dag fant jeg hans skitne truser og sokker i barnas lekekasse. Han glemte å gi barnet medisin i dag, og pusse tennene deres i dag. De er alltid skitne når han går ut med dem. Vi (jeg) er veldig organisert og alt er veldig enkelt å finne i huset her. Likevel kan han aldri finne en kjole fra riktig skuff selv om skuffen med kjoler har vært en greie i over et år, tror jeg har vist han det ti ganger. Ødelegger møbler når han skal skru dem sammen, om han får det til i det hele tatt, merker og hakk i samtlige vegger han har nærmet seg,bilen hans ser ut som en søppelhaug og hvis jeg ikke bestiller time til service eller dekkskift skjer ingen av delene. Listen er lang. Han klapper seg selv på skulderen hvis han mot formodning skulle gidde å ta oppvasken en dag. Anonymkode: 84f3b...1fe Hvordan i alle dager havner hans skitne truser i barnas lekekasse? Anonymkode: 8c723...f03
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #23 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Høres nesten ut som en type apraksi. Regner med at han har skriftet dekk for siste gang? Anonymkode: f19b7...787 Det gjør det da ikke! Snakk om å skyte spurv med kanoner. Anonymkode: aa56b...244
Admin Skrevet 14. april 2022 #24 Skrevet 14. april 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå