Gå til innhold

Hva synes du om kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søt kjole, så lenge man har ermene der de skal være. Jeg synes den så slaskete og slapp ut på bildene av den rosa, men så så jeg på den svarte isteden, og da ser kjolen langt bedre ut. 

Skrevet

Stygg!

Anonymkode: 16f85...4ef

Skrevet

Søt kjole som sikkert er nydelig på i varmen 🌸

Skrevet

Helt ok, men ermene må være oppe på skuldrene. Men jeg synes den i sort var grusom.

Anonymkode: e4478...d35

Skrevet

Nydelig 

Anonymkode: 7a1c5...e4b

Skrevet

Veldig fin. Syns den var absolutt finest i rosa da, men nå ser vi jo den ikke på i de andre fargene. Fin både med ermene nede og på skuldrene. 

Anonymkode: a7f94...157

Skrevet

Den ser fin ut, men jeg mistenker at dette er en kjole som ser fin ut på en modell på bilde, men som ser ikke fullt så fin ut i virkeligheten.

Anonymkode: 3f3d2...5e7

Skrevet

Den her fungere bare for unge og tynne. Resten av oss blir seende ut som Anne fra Bjørkely. Og ikke nødvendigvis som Anne engang, men noen av de eldre damene...

Anonymkode: f0c52...9bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Den her fungere bare for unge og tynne. Resten av oss blir seende ut som Anne fra Bjørkely. Og ikke nødvendigvis som Anne engang, men noen av de eldre damene...

På ellos sine sider på Instagram har ei flott dame med former på seg kjolen. Den kler henne strålende.😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor tynne? Kjolen har et høyt løst liv og er ikke ettersittende selv om den langt fra er formløs. Vil tro de fleste kler denne altså. 

Anonymkode: a7f94...157

Skrevet

Sikkert grei nok hvis du må ha en kjole og ikke har tid til å lete mer, men ikke noe mer enn det.

Anonymkode: d6df0...636

Skrevet
16 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

På ellos sine sider på Instagram har ei flott dame med former på seg kjolen. Den kler henne strålende.😊

Hun er ung som jeg også skrev. Men hun kan også forvente seg spørsmål om graviditet.. Og det er ikke pga vekta, men kjolen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hun er ung som jeg også skrev. Men hun kan også forvente seg spørsmål om graviditet.. Og det er ikke pga vekta, men kjolen. 

Jaja! Ung, gammel ..  jeg kunne lett hatt kjolen😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er pga uhøflige mennesker

Anonymkode: e4478...d35

Skrevet

Hvis du er slank og under 30 - knall. 

Anonymkode: c0247...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...