Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #126 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (Akkurat nå): Jeg går jevnlig i basseng, ja. Og ja, med krem er det enkles å ta alt i stedet for å påføre det kun på kanten med kirurgisk presisjon, for så å klippe hårene innover osv. Jeg har ikke 48 timer i hvert døgn til slik pirkarbeid. Kanskje du har feil badedrakt, da. Hvis bassenget er eneste sted dette var viktig, ville det ta deg kortere tid å skaffe en ny. Men du er jo voksen og intelligent, du har nok tenkt den tanken før . Anonymkode: 6cde3...8ba
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. april 2022 #127 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Problem? JEG har ikke problemet. DERE har det selv, men nekter å innrømme det. Derfor omskaper dere det inni hodet til å hete «mitt personlige valg, så det så». Men det er jo ikke det… Anonymkode: 6cde3...8ba Hvis jeg har et problem fordi jeg velger å barbere så lever jeg heldigvis godt med det😊. Samme lærer jeg gutta mine ; deres kropp, deres valg😊. Kommer langt med det
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #128 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor har du det fra at jeg har grått hår? Anonymkode: 6cde3...8ba Du får det jo etter hvert, som alle oss andre.
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #129 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du har feil badedrakt, da. Hvis bassenget er eneste sted dette var viktig, ville det ta deg kortere tid å skaffe en ny. Men du er jo voksen og intelligent, du har nok tenkt den tanken før . Anonymkode: 6cde3...8ba Hva er det du babler om?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #130 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (Akkurat nå): Nope, jeg har ikke noen problem med egen kropp. Forresten, hvorfor barberer du hår under armene? Det er jo ikke ditt personlige valg, men noe som er skapt av samfunnet. Så hvorfor gjør du det? Flere og flere kjendiser lar håret under armene gro i protest mot forventninger om glatt hud der. Jeg svetter under armene. Det lukter det etter halvannen time. Jeg svetter ikke på venusberget, og om jeg gjør det, kjenner ikke hele verden den lukta. Anonymkode: 6cde3...8ba
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #131 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (Akkurat nå): Hva er det du babler om? Dine nokså inkonsekvente argumenter. Dersom man hele tiden flytter grensepostene er det jo fordi man … juger? Anonymkode: 6cde3...8ba
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #132 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg svetter under armene. Det lukter det etter halvannen time. Jeg svetter ikke på venusberget, og om jeg gjør det, kjenner ikke hele verden den lukta. Anonymkode: 6cde3...8ba Og jeg kjenner lukt av mens bedre med hår, det er ekkelt med størkna blod i dette håret, og jeg svetter i underlivet når jeg trener. Du svetter for øvrig ikke mindre under armer uten hår, så denne unnskyldningen er bare tull.
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #133 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dine nokså inkonsekvente argumenter. Dersom man hele tiden flytter grensepostene er det jo fordi man … juger? Anonymkode: 6cde3...8ba Eh?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #134 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (1 minutt siden): Du får det jo etter hvert, som alle oss andre. Ja? Og? Da vil jeg komme til å farge det, spår du? Bla en side eller to tilbake, så ser du hva jeg svarer på spørsmålet om hvorfor jeg steller de delene av kroppen som andre folk må se. Musa mi er ikke til offentlig beskuelse. Anonymkode: 6cde3...8ba
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #135 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (1 minutt siden): Og jeg kjenner lukt av mens bedre med hår, det er ekkelt med størkna blod i dette håret, og jeg svetter i underlivet når jeg trener. Du svetter for øvrig ikke mindre under armer uten hår, så denne unnskyldningen er bare tull. Svetter eksakt like mye med og uten hår, men lukter mindre. Anonymkode: 6cde3...8ba
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #136 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja? Og? Da vil jeg komme til å farge det, spår du? Bla en side eller to tilbake, så ser du hva jeg svarer på spørsmålet om hvorfor jeg steller de delene av kroppen som andre folk må se. Musa mi er ikke til offentlig beskuelse. Anonymkode: 6cde3...8ba Så det er folk som styrer hvordan du steller kroppen din? Lar du deg styre av andre mennesker, så er ikke dette ditt eget valg. Hvorfor lar du deg lede av andre?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #137 Skrevet 15. april 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden): Hvis jeg har et problem fordi jeg velger å barbere så lever jeg heldigvis godt med det😊. Samme lærer jeg gutta mine ; deres kropp, deres valg😊. Kommer langt med det Det er jo ikke deres «valg» hvis foreldrene legger lista… det var DER hele tråden begynte, men alle disse ansvarlig mødrene nekter å ta til seg at «gutta deres» går ut i verden med en forventning om at kvinner er glattbarberte og hårløse. Anonymkode: 6cde3...8ba
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #138 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (1 minutt siden): Så det er folk som styrer hvordan du steller kroppen din? Lar du deg styre av andre mennesker, så er ikke dette ditt eget valg. Hvorfor lar du deg lede av andre? Igjen, bla tilbake og se hva svaret var. Det er kjedelig å gjenta seg for folk som bare spiller dum. Anonymkode: 6cde3...8ba
Luksusdyret Skrevet 15. april 2022 #139 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen, bla tilbake og se hva svaret var. Det er kjedelig å gjenta seg for folk som bare spiller dum. Anonymkode: 6cde3...8ba Derfor skal jeg ikke gjenta deg flere ganger. Du vet, i tilfelle Ønsker deg for øvrig en god påske, nå skal det lages middag her.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. april 2022 #140 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke deres «valg» hvis foreldrene legger lista… det var DER hele tråden begynte, men alle disse ansvarlig mødrene nekter å ta til seg at «gutta deres» går ut i verden med en forventning om at kvinner er glattbarberte og hårløse. Anonymkode: 6cde3...8ba Hva med gutta da? Kanskje de liker å barbere seg også? Jeg skal love deg at gutta mine aldri har sett meg barbere meg og likevel gjør de det. Uansett hvorfor unge velger å barbere eller ikke så er det noe de må få finne ut selv .
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #141 Skrevet 15. april 2022 VeslePesle skrev (Akkurat nå): Derfor skal jeg ikke gjenta deg flere ganger. Du vet, i tilfelle Ønsker deg for øvrig en god påske, nå skal det lages middag her. Det er ikke MEG du gjentar når du dikter opp stråmenn, vet du. Det er din egen fantasi. Anonymkode: 6cde3...8ba
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #142 Skrevet 15. april 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Hva med gutta da? Kanskje de liker å barbere seg også? Jeg skal love deg at gutta mine aldri har sett meg barbere meg og likevel gjør de det. Uansett hvorfor unge velger å barbere eller ikke så er det noe de må få finne ut selv . Og det «finner» de best ut ved at alle voksne rundt dem ikke ser ut som voksne gjør fra naturens side. Helt klart. Verken der eller på tilgjengelig bildemateriale vil de få se kropper med hår på, så jeg er INNMARI spent på hva de «velger». Anonymkode: 6cde3...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå