Gå til innhold

På tide å få eget hundeforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Admindet er mye tråder om hunder her, og hver bidige en ender med krangel. Jeg har også mistanke om at mye av dette er trolling for å fremstille mennesker med hund dom ravende gale. Med eget forum er problemet løst. 
God påske. Med eller uten hund. 🐣

Anonymkode: fc61d...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neitakk!!! 

Anonymkode: 13873...aa9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Neitakk!!! 

Hvorfor har du mot det? Det hadde jo vært et fint sted for de hundeinteresserte å møtes og så slapp de så mye krangel på meningene sine. 

Anonymkode: 9662d...fdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor har du mot det? Det hadde jo vært et fint sted for de hundeinteresserte å møtes og så slapp de så mye krangel på meningene sine. 

Jo mindre underforum, desto bedre. Helt ok med korona og krigen, men noe mer trengs ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Neitakk!!! 

Jatakk!!!

Anonymkode: f2535...572

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

@Admindet er mye tråder om hunder her, og hver bidige en ender med krangel. Jeg har også mistanke om at mye av dette er trolling for å fremstille mennesker med hund dom ravende gale. Med eget forum er problemet løst. 
God påske. Med eller uten hund. 🐣

Glimrende idé! Da er det lett for de som er interessert i å diskutere hunder å finne frem til hundeinnleggene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Glimrende idé! Da er det lett for de som er interessert i å diskutere hunder å finne frem til hundeinnleggene.

Jeg tror ikke det er så mange som er interessert i hund her. Enten er det klaging på familiemedlem som behandler hunden som barn, eller så er de de som har hund som personifiserer hunden og vil ha bekreftelser på at det er normalt. Jeg kjenner MANGE med hund, de er glade i hundene sine og jeg liker de aller fleste. Og jeg har aldri opplevd at folk er slik med hundene sine asså. Her ikke er det opplest og vedtatt at hunder er ekle dyr og folk som har hunder (og katter) er uhygieniske og grisete. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke det er så mange som er interessert i hund her. Enten er det klaging på familiemedlem som behandler hunden som barn, eller så er de de som har hund som personifiserer hunden og vil ha bekreftelser på at det er normalt. Jeg kjenner MANGE med hund, de er glade i hundene sine og jeg liker de aller fleste. Og jeg har aldri opplevd at folk er slik med hundene sine asså. Her ikke er det opplest og vedtatt at hunder er ekle dyr og folk som har hunder (og katter) er uhygieniske og grisete. 

Det er ikke så mange som er interesserte i korona eller Ukraina heller (jeg husker hvilket leven det ble da jeg sa i fra om at Tsjonobyl heter Tsjornobyl på ukrainsk, ikke Tsjernobyl, det er russisk). Det er bare det at folk følger med på det som skjer i nyhetene og kommenterer ting som opptar dem i hverdagen. Det samme med hunder som berør familielivene deres.

Men nå har vi skilt ut disse temaene for at de som er interessert i det skal kunne gå på disse forumene. Det er ikke så mange som er interessert i disse temaene. Det er bare det at nå kan vi ikke diskutere det som opptar oss på Skravle. Nå kan vi bare diskutere enkelte temaer som opptar oss på Skravle. Sånn sett synes jeg det hadde vært en glimrende idé å få atomisert forumet litt ytterligere, slik at folk får enda mindre mulighet for å skravle om det som opptar dem i hverdagen på Skravle.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

(jeg husker hvilket leven det ble da jeg sa i fra om at Tsjornobyl heter Tsjornobyl på ukrainsk, ikke Tsjernobyl, det er russisk).

Det ble borte en r der.

Skrevet

Det er ikke så mange som er interesserte i korona eller Ukraina heller (jeg husker hvilket leven det ble da jeg sa i fra om at Tsjonobyl heter Tsjornobyl på ukrainsk, ikke Tsjernobyl, det er russisk). Det er bare det at folk følger med på det som skjer i nyhetene og kommenterer ting som opptar dem i hverdagen. Det samme med hunder som berør familielivene deres.

Men nå har vi skilt ut disse temaene for at de som er interessert i det skal kunne gå på disse forumene. Det er ikke så mange som er interessert i disse temaene. Det er bare det at nå kan vi ikke diskutere det som opptar oss på Skravle. Nå kan vi bare diskutere enkelte temaer som opptar oss på Skravle. Sånn sett synes jeg det hadde vært en glimrende idé å få atomisert forumet litt ytterligere, slik at folk får enda mindre mulighet for å skravle om det som opptar dem i hverdagen på Skravle.

Dette er jo først og fremst et foreldreforum. Så synes det bør være litt strengere her inne. Det er masse diskusjonsforum på nett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor?

Skrevet

Dette er jo først og fremst et foreldreforum. Så synes det bør være litt strengere her inne. Det er masse diskusjonsforum på nett. 

Ja, der vi diskuterer det som opptar oss i hverdagen. Stort sett går det i barnenavn, ting som opprører oss, utroskap, helsebehandling, hverdagen med skole/barnehage, vennskap/uvennskap, med langt mye mere. Vi skravler ikke seriøst nok til å ønske en grundig historie bak. Da går vi på andre debattforum. Vi diskuterer litt løst det vi har av tanker i hverdagen. Derfor må det være litt rom for å være litt løs i samtalsemnene. Dette er ikke et seriøst debattforum, dette er bare et skravleforum der vi diskuterer ting som opptar oss fra tid til annen, tanker, følelser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor?

Hæ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hæ?

Hvorfor skal man få mindre mulighet til å skravle om ting som opptar oss i hverdagen?

Skrevet

Jeg vil ha et eget reiseforum, er lei v alle de trådene.

Anonymkode: a7df6...c44

Skrevet

Kanskje ikke et eget hundeforum, men er forum for husdyr hadde vært fint.
Hund, katt, hamster, undulat what ever...

Anonymkode: fec10...508

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor skal man få mindre mulighet til å skravle om ting som opptar oss i hverdagen?

Nei si det? @Admin kanskje kan svare på det?

Skrevet

Jo flere underforum, jo mindre mulighet for en ordentlig debatt, eller også innspill. 

Skal man virkelig ha underforum for "alt"? Skal man ha for hund/katt, vel, da bør ferie også absolutt skilles ut i eget forum. Et eget forum for film/tv-serier/skuespillere og artister? Og i alle fall et eget forum for og om bloggere! 

Eller? 

Anonymkode: 95562...873

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo flere underforum, jo mindre mulighet for en ordentlig debatt, eller også innspill. 

Skal man virkelig ha underforum for "alt"? Skal man ha for hund/katt, vel, da bør ferie også absolutt skilles ut i eget forum. Et eget forum for film/tv-serier/skuespillere og artister? Og i alle fall et eget forum for og om bloggere! 

Eller? 

Se bare på kvinneguiden, hvor rotete det er pga ørten underforum... Slik har ikke jeg lyst til å ha det her. 

Skrevet

Det var to hundetråder her i går, og nå bør det altså komme eget hundeforum... jaja... godt folk har alvorlige problemer ;)

Anonymkode: eed21...cde

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Se bare på kvinneguiden, hvor rotete det er pga ørten underforum... Slik har ikke jeg lyst til å ha det her. 

På KG er det ørten flere brukere og innlegg. Skulle de bare hatt ett forum der, ville det ihvertfall blitt kaos.

Skrevet
Blop skrev (13 minutter siden):

På KG er det ørten flere brukere og innlegg. Skulle de bare hatt ett forum der, ville det ihvertfall blitt kaos.

Det er likevel for mange. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eller? 

For ikke å snakke om et for kjoler og et for serviser 😅

Anonymkode: e2007...a41

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For ikke å snakke om et for kjoler og et for serviser 😅

Anonymkode: e2007...a41

Samt et forum for "hvem bil og hvem farge". 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg vil ha et eget reiseforum, er lei v alle de trådene.

Anonymkode: a7df6...c44

Og et eget kjoleforum!

Anonymkode: c0afb...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...